د
دكتور نودزاوي
ضيف
زائر
مين يقدر على امي..
الجزء الأول
اهم حاجة .. الكلام الجاي ده,,, لانه اهم من القصة نفسها.....
في البداية احب اعرفكم على نفسي ... انا اسمي حسام 20 سنة من بورسعيد بدرس في كلية تجارة
قصتي... وهيكون معظمها عن امي سهام 48 سنة مطلقة وبتشتغل في اتيليه لتأجير فساتين الزفاف... هتبقى عبارة عن حلقات ارتجالية يعني منظمة لكن مش منتهية..
خلينا نتعرف ع الست دي شوية ... ست متسلطة شخصيتها قوية جداً بتسيطر وتتحكم في كل حاجة وف أي حد,, واكيد انا من ضمنهم....
يمكن اللي مساعدها في كده ,,,,, جسمها... واللي لو جينا نوصفه هنقول انها ست ضخمة ,, ومش معنى كده انها تخينة لكن ,,, طويلة, وممكن نقول مليانة شوية لكن مش اوي,, ويمكن اللي مبين كده هو حجم طيازها وبزازها... لكن ممكن نقول ان جسمها يشبه ستات المصارعة.. لون جسمها قمحي,, وشعرها اسود..
مش عايز اطول عليكو في الوصف وهنسيب بقية الوصف في الاحداث نفسها..
عايز بس الفت النظر انه يمكن تحسو بملل شوية في اول 3 او 4 اجزاء لكن متأكد ان بعد كده المتعة كلها جاية... وده بسبب اني من النوع اللي بيهتم بالمواقف اكتر ما بهتم بالسكس نفسه.. وشايف ان المواقف نفسها هي اللي بتهيج .... يعني ممكن تحس انك بتتفرج على فيلم وفيه مواقف واحداث...
يعني القصد, انك لو عايز تهيج فعلاً حط نفسك مكان أي حد من الابطال او عيش المسلسل كله وحس انك فيه والاحداث بتحصل ادامك ,,,, اياً كان نوعك انا متأكد انك هتلاقي اللي بتحبه....
من الاخر عشان مطولش ... لاول مرة هعمل حاجة مظنش حد عملها قبل كده ... اللي حابب يشوف محارمه في المسلسل ده .. هيكلمني على الايميل ويديني اسم ومواصفات أي حد من محارمه وهيشوفها في المسلسل في اقرب جزء ممكن ...
ووروني بقى مين امه او عمته او خالته او اياً كانت من محارمه ... هتقدر على امي ؟
وعلى فكرة انا اللي هحدد مين هيقدر عليها
مستنيكو كلكو تجيبولي ابطال .. ونشوف مين يقدر على امي
وطبعاً عشان محدش يزعل هبدأ في القصة من دلوقتي واحكيلكو الجزء الاول....
من بعد ما ابويا طلق امي من خمس سنين واللي مش عارف كان سبب الطلاق ايه,, عايش انا وامي واخواتي اسماء 24 سنة, سارة 18 سنة, ندى 12 سنة,,, وطبعاً كانت امي هي المتحكمة في البيت سواء كان بعد الطلاق او قبله.... عايش حياتي عادي زي أي شاب كلية وصحاب ونت وشغل,..
عايشين في حالة كويسة ومش ناقصنا حاجة , لكن امي حكمت عليا اني اشتغل مش عشان فلوس لكن عشان شايفة اني كده هبقى راجل ولازم اعتمد على نفسي من دلوقتي "انا مبقتش صغير"...
نقلنا لبيت تاني من بعد ما امي بدأت الشغل من اربع سنين.. ونقلنا عشان نكون قريبين من مكان شغل امي فنقلنا فوق منطقة الاتيليهات واللي فيها محل امي ...
يمكن كنت بسأل نفسي كتير ان شغل امي مبيجبش فلوس كتير وخصوصاً ان ابويا سافر بعد الطلاق ومش بيبعتلنا فلوس... ومع ذلك كنا عايشين في مستوى كويس ... وده اللي خلاني استغرب واسأل نفسي .. امي بتجيب الفلوس منين؟؟؟
مش عايز اقول ان الموضوع ده اخد وقت كتير من حياتي .. لكن انا كنت عايش حياتي دلع في دلع وعايش حياتي لنفسي وبس – وده طبعاً برة البيت بس -
لكن بدأت اخد بالي من تصرفات امي شوية .. كانت بتتأخر برة البيت كتير وطبعاً بحجة الشغل ومش عايز اقول اني كنت بسألها عن تأخيرهاً لان طبعاً محدش في البيت يقدر يسألها سؤال زي ده ,,, ولكن هي من نفسها كانت بتيجي تقول وانا متأكد انها حتى لو مقلتش مكنش هيفرق مع حد ولا حد هيسأل...
المفروض ان انا واخواتي بنبقى كلنا برة البيت الصبح انا ف الكلية واختي اسماء ف الشغل .. كانت بتشتغل في سنترال تحت البيت .. وامي هي اللي جابتلها الشغل ده .. وسارة وندى في المدرسة ... وامي بتبقى لوحدها ف البيت الصبح نايمة طبعاً ..
وف يوم كان عندي محاضرات في الكلية ولما روحت اتفاجئت انها اتلغت فرجعت البيت بدري .. لكن لما روحت ملقتش امي ,, دورت ف اوضتها وف الحمام وف كل حتة ف البيت لكن ملقتهاش.. غيرت هدومي وقعدت اتفرج ع التلفزيون,, وبعد ساعة تقريباً لقيت باب الشقة بيتفتح وامي داخلة واول ما شافتني اتفاجئت لكن علطول عدلت نفسها واتصرفت على طبيعتها وقالتلي: ايه اللي جابك بدري النهاردة؟
رديت: المحاضرات اتلغت
سابتني ودخلت اوضتها وتقريباً نامت لانها مطلعتش... مركزتش في الموضوع وعديت اليوم عادي
وبعدها بكام يوم وانا ف الكلية حسيت باني تعبان شوية وقررت ارجع البيت .. ووبرده لما رجعت البيت ملقتش امي في أي حتة في البيت .. ساعتها سألت نفسي ممكن تكون فين بدري كده .. هي بترجع من الشغل بليل متأخر ولما بترجع كمان بتسهر ادام الكمبيوتر وبتنام بعد الفجر .. ايه اللي مصحيها بدري كده وراحت فين؟؟
بدات اشك ان الموضوع فيه حاجة مش طبيعية.. وقررت اني ابقى اركز في الموضوع ده واعرف ايه السر فيه.. وبدأت ايام كتير ارجع من الكلية بدري وفي مرات كتير منها مكنتش بلاقي امي ,, عشان كده قررت اني اراقبها ,, وفعلاً في يوم نزلت على اساس اني رايح الكلية ولكن فضلت واقف بره العمارة ومستني امي تنزل عشان اراقبها واعرف بتروح فين الصبح بدري كده لكن عدى وقت طويل وامي منزلتش .. فقدت الامل وقررت اطلع البيت وقولت اكيد مش هتنزل النهاردة وقولت ااجلها ليوم تاني .. لكن اتفاجئت اني لما طلعت البيت ملقتش امي .. استغربت وقولت جايز تكون نزلت وانا ماخدتش بالي لكن افتكرت اني مشلتش عيني من ع البوابة واكيد انها مخرجتش من العمارة .. ساعتها فكرت وقولت اكيد يبقى هي لسه ف العمارة وفقدت الامل اني الاقيها في اليوم ده وقررت ادخل انام وااجل الموضوع ليوم تاني ...
وفعلاً كررت نفس الموضوع ف يوم تاني لكن مخرجتش بره العمارة ... لكن استنيت في الدور اللي تحتينا وشوية وسمعت صوت باب شقتنا بيتفتح وعرفت ان امي خرجت وبسرعة قررت انزل عشان متنزلش تشوفني لكن لما نزلت دورين بصيت ملقتهاش نازلة .. ولما بصيت لاقيتها طالعة لفوق.. طلعت وراها براحة لغايت ما لاقيتها داخلة السطح .. اتسحبت ودخلت وراها بشويش .. لاقيتها داخلة اوضة فوق السطح ,, والمعروف ان الاوضة دي فاضية ومحدش بيدخلها .. شوية وسمعت صوت حد طالع ع السلم .. جريت بسرعة ونطيت ع السطح التاني ووقفت ورا السور اشوف مين اللي طالع .. لاقيته عم شعبان البواب دخل وقفل الباب وراه بالقفل .. وبعدين دخل الاوضة .. اتمنيت اني ادخل الاوضة وراهم لكن خفت .. وقولت استنى لغايت لما يخلصو احسن .. وبعد ساعة لاقيت عم شعبان خارج من الاوضة وفتح باب السطح وخرج وبعده بشوية لاقيت امي خارجة وبتعدل هدومها ونزلت هي كمان .. بسرعة نطيت تاني ع السطح ودخلت الاوضة واتفاجئت لما لاقيت مرتبة ومخدة ع الارض وشوية كراكيب في الاوضة وباين ان كان حد بيربي فيها حيوانات او حمام حاجة زي كده .. عرفت ساعتها طبعاً ان امي كانت بتتناك ومن مين ؟؟ عم شعبان البواب …
نزلت البيت وانا مش مصدق نفسي .. ودخلت البيت لاقيت امي في الحمام بتستحمى دخلت اوضتي وقفلت الباب عليا ورميت نفسي ع السرير وفضلت افكر في اللي حصل ده لغايت لما روحت ف النوم .. صحيت على صوت اختي سارة وهي بتصحيني عشان الغدا وبتقولي: اصحى يا حسام عشان تتغدى
صحيت وروحت غسلت وشي وبعدين روحت عشان اتغدى .. واحنا ف وسط الغدا لاقيت امي بتقولي: انت مروحتش الكلية النهاردة ولا ايه؟
اتخضيت, لكن لحقت نفسي بسرعة: لا روحت, بس تعبت ورجعت بدري
ردت: بقالك كام يوم بتتعب وبترجع بدري ,, ايه الحكاية؟
بدأت اقلق,, رديت: معرفش مالي اليومين دول ,, بقيت بتعل وبدوخ وانا ف الكلية
ردت: مانت لو تخليك في كليتك وشغلك مش هتتعب, سيبك من الحاجات التانية دي
قولتلها: حاجات تانية ايه؟
بصتلي بعصبية , خوفت وسكت وكملت غدايا
وبعد الغدا نزلت الشغل ,,"وبالمناسبة انا بشتغل في محل مجوهرات دهب للزفاف وغيره" وبرده امي هي اللي جابتلي الشغل ده
وانا ف الشغل فضلت قاعد سرحان بفكر في اللي حصل في اليوم ده واني اكتشفت ان امي بتتناك ومن عم شعبان البواب … فضلت افكر وافكر .. زباين تدخل وزباين تخرج وانا عمال افكر ف الموضوع ده لغايت ما روحت البيت وبرده دخلت اوضتي وفتحت اللاب توب بتاعي وقعدت ع النت وحبيت اخرج من الجو اللي انا فيه ده فتحت الايميل والفيس لكن ملقتش حاجة جديدة.. فقررت افتح مواقع سكس اهو اي حاج تخرجني من المود اللي انا فيه .. اتفرجت على افلام وشوفت صور ومفيش حاجة ركزت فيها خالص ولا شدت انتباهي .. كل تفكيري كان في الموضوع اياه لغايت ما عيني وقعت على كلمة قصص محارم ومكنتش دخلت القسم ده قبل كده.. لكن معرفش ايه حصلي وقتها وقررت اني ادخل واقرا …
وفعلاً فتحت القسم وبدات اقرا كل القصص اللي ليها علاقة بالامهات وقريت قصص كتير لغايت ما لاقيت قصة تشبه قصتي ,, والبطل في القصة عشان يتأكد صور امه وهي بتتناك بعد ما خبا كاميرا في المكان اللي كانت بتتناك فيه .. دخلت الفكرة دماغي وفضلت مدة افكر فيها واحاول اقنع نفسي وف نفس الوقت خايف ومش عايز اعمل كده ,, لغات ما وصلت في الاخر اني هعمل كده وفعلاً اجرت كاميرا من الاستوديو اللي جنب محل الشغل بتاعي وأجرتها لمدة يومين وعلطول طلعت السطح ودخلت الاوضة ودورت على مكان اخبي فيه الكاميرا بحيث متكونش باينة .. الموضوع كان صعب لكن قدرت اخبيها في الكراكيب اللي كانت في الاوضة ,,
وتاني يوم الصبح طلعت السطح عشان اشغل الكاميرا قبل ما يطلعو .. وشوفت امي خاجرة من البيت دخلت بسرعة عشان اشغل الكاميرا وبعدين جريت عشان استخبى ف السطح التاني .. لكني اتفاجئت انها مطلعتش ولا هي ولا عم شعبان .. نطيت ع السطح تاني براحة وروحت بشويش ناحية باب السطح وملقتش حد خالص .. استغربت امال امي راحت فين ؟…
دخلت قفلت الكاميرا وقولت اخليها لبكرة ولما اخلص ابقى اخد الفيديوهات وارجع الكاميرا عشان صاحب الاستوديو كان مبلغتي انه محتاج الكاميرا في اليوم ده عشان عنده ضغط شغل.. وفعلاً استنيت تاني يوم واتمنيت انهم يطلعو في اليوم ده … عشان مبقاش اجرت الكاميرا ع الفاضي
وفعلاً تاني يوم طلعت السطح واستنيت لغايت لما امي تطلع من الشقة عشان افتح الكاميرا واسجل .. وفضلت واقف اراقب ع السلم لغايت لما لاقيت امي طالعة من الشقة.. جريت ع الكاميرا فتحتها وجريت ع السطح التاني استخبى كالعاده .. واتمنيت انهم يطلعو اليوم ده وفعلاً بعد شوية لاقيت امي داخلة السطح وبتقلع هدومها وهي ماشية لغايت ما دخلت الاوضة وشوية ولاقيت عم شعبان داخل وراها وقفل باب السطح كالعادة .. وفضلت واقف مستنيهم يخرجو لغايت ما حصل حاجة مكنتش اتوقعها .. لاقيت صوت بيخضني من ورايا بيقول: انت واقف هنا بتعمل ايه؟
بصيت ورايا واستغربت لما لاقيتها ميرفت مرات بواب العمارة اللي كنا فيها قبل ما ننقل للعمارة دي..
قالتلي: ايه ده؟ حسام؟!! انت بتعمل ايه هنا
ارتحت شوية وابتسمتلها وحاولت اغير الموضوع وسألتها: انتي اللي بتعملي ايه هنا؟
ردت: احنا اشترينا الاوضة دي .."وهي بتشاورلي على اوضة فوق السطح اللي احنا فيه"
قولتلها: ايه ده؟ بجد ؟ اشتريتو الاوضة دي؟
قالتلي: هي مش اوضة .. دي شقة.. انت شايفها صغيرة بس عشان بتبص عليها من بره
ضحكت وقولتلها: ايه ده؟ داحنا اتغنينا اوي اهو
ضحكت وقالتلي: بس انت برده مقولتليش بتعمل ايه هنا؟
قولتلها: احنا كمان نقلنا في العمارة اللي جنبكو دي
قالتلي: ايه ده؟ بجد؟ امال بتعمل ايه ع السطح ده
اتلجلجت شوية ,, لكن رديت: اصل احنا آآآ في واحد بيطلع دايماً ع السطح ويقطع وصلة الدش بتاعنا ..
فانا طلعت بقى عشان اراقب واعرف مين ده
قالتلي: اهااااااااا طيب.. اسيبك انا بقى عشان اروح احضر للغدا
قولتلها: ماشي.. مبسوط اني شوفتك
"بالمناسبة: ميرفت 38 سنة.. ست شخصيتها قوية برده ومحدش يحس انها مرات بواب خالص وكأنها كانت حاسة نفسها احسن من كل السكان في العمارة اللي كنا فيها .. وانا كنت متعلق بيها جداً .. لكن كان دايماً في مشاكل بينها وبين امي .. شكلها كان زي اي شكل ست ريفية عادية .. لكنها كانت بتحاول تبقى زي ستات المدن عادي وكانت فعلاً كده .. وكان من الصعب ان حد يفرق بينها وبين ستات المدن .. كانت بيضة وطويلة شوية وجسمها مظبوط وبزازها وطيازها حجمهم متوسطين ومشدودين.. وعندها ولدين شحاتة 14 سنة وخميس 10 سنين... وجوزها سعد 42 سنة"
نرجع لموضوعنا .. بعد ما ميرفت سابتني ودخلت اوضتها او شقتها رجعت اراقب الاوضة تاني لغايت ما لاقيت عم شعبان خارج وفتح باب السطح وخرج وكالعاده امي من بعده برده بتظبط هدومها ونزلت دخلت بسرعة اتأكد من الكاميرا ولاقيتها في مكانها وبتسجل .. وقفت التسجيل واخدتها ونزلت البيت .. كانت الكاميرا دي من النوع الحديث .. يعني مكانتش بتسجل على شرايط لكن فيها هارد داخلي وممكن تسجل على ميموري .. وهو كان مديني الميموري .. وعلمني ازاي استخدم الكاميرا وازاي انقل من الهارد للميموري والعكس .. لكن انا احتياطي سجلت ع الهارد وبعد كده حطيت الميموري ونقلت عليه الفيديو من الهارد وركبت الميموري في اللاب عندي واخدت الفيديو كت من ع الميموري .. ولاقيت صاحب الاستوديو بيتصل بيا وانا بنقل الفيديو وبيقولي انه محتاج الكاميرا ضروري عشان طالعة شغل قولتله خمس دقايق واجبهالك .. وفعلاً بعد خمس دقايق خلص نقل .. شيلت الميموري وقفلت اللاب واخدت الكاميرا وروحت الاستوديو رجعتله الكاميرا ورجعت البيت .. علطول دخلت على اوضتي وفتحت اللاب وركبت الهيدفون عشان الصوت .. كانت امي نزلت الشغل واخواتي سارة وندى بيزاكرو في اوضتهم واختي الكبيرة اسماء بتنضف البيت .. وفتحت الفيديو اتفرج .. كانت الاضاءة ضعيفة شوية لكن مش بطالة وقدرت احدد الفيديو كويس لدرجة ان وش امي كان واضح جداً واي حد هيتفرج ع الفيديو كان هيعرف انها هي .. بدأ الفيديو بالمرتبة فاضية ومكملش دقيقة وظهر هدوم بتترمي ع الارض .. وبعد شوية لاقيت امي بتنام ع المرتبة وهي لابسة بيكيني سوتيان وكلوت وحاطة ايديها على كسها وبتلعب فيه وشوية وصوت باب الاوضة بيتفتح وعم شعبان بيدخل وقلع هدومه ورماها ع الارض وفضل باللباس الفلاحي ونط على امي وفضل يبوسو في بعض وبعدين حط ايده ورا ضهرها وفك السوتيان وفضل يبوس ويمصمص في بزازها وهي بتدعكله في شعره وفضل ينزل براسه لحد ما وصل لكسها وقلعها الكلوت وفضل يلحسلها في كسها وهي بتلعب في بزازها ومكنش باين عليها أي حاجة ولا بتتآوه ولا أي حاجة .. الظاهر ان شخصيتها كانت قوية في السكس كمان ... وشوية ولاقيت امي بدأت ترفع رجلها شوية شوية وعم شعبان عمال يلحس في فخاده وبعدين وصل لروكبتها وبعدين امي رفعت رجليها في وشه وقالتله انت مش قولت انك هتلحسلي رجلي النهاردة ,, بصلها شوية وبعدين مسك رجليها وفضل يلحس فيها وهي مستمتعة بكده وكان المنظر كأن خدام بيخدم سته .. وهي قاعجة زي الملكة وهو بيلحس زي الكلب ,,
حتى عم شعبان امي اتحكمت فيه .. شخصيتك رهيبة يا امي
بعد شوية من اللحس امي قالتله: كفاية بقى كده .. تعالى يلا حط زبك في كسي ..
قلع عم شعبان اللباس وحط زبه في كسها وفضل ينيكها 10 دقايق وبعدين طلع زبره وجاب على بطنها .. راحت امي نامت على بطنها وقالتله: يلا حطه في طيزي وخلصني ..
حط عم شعبان زبره في طيز امي وهي نايمة عىل بطنها وفضل يطلع وينزل عليها وهي ولا بتعمل حاجة .. وفضل الوضع كده 5 دقايق وطلع عم شعبان زبره وقالها: هجيبهم ..
راحت امي لافة واخدت زبره في بؤها وفضلت تمصه لغايت ما جابهم في بؤها ,, شربت امي اللبن وقالتله: يلا خلاص كده..
وقوام شعبان لبس هدومه ونزل وامي من بعده ..
فضلت يومين اتفرج ع الفيديو وانا مش قادر افهم موقف امي اللي كانت بتتناك في صمت ولا كانت متأثرة بأي حاجة خالص ولا طأنها بتتناك .. وفضلت مدى افكر اعمل ايه بالفيديو ده لكن موصلتش لحل...
وفي الفترة دي حصلت مشكلة بيني وبين امي بسبب اني بتأخر عن الشغل ومبروحش الكلية .. ويومها امي اتصرفت معايا بطريقة صعبة جداً وحرجتني ادام اخواتي .. واتضايقت منها وقررت اني اذلها بالفيديو اللي معايا ..
لكن برده مكانش عندي الشجاعة اللي تخليني اعمل كده ,, لغايت ما قررت اني اخليها تتفرج ع الفيديو وانا مش ف البيت عشان تفكر كويس قبل ما تعمل حاجة ... وكان وقتها اصحابي طالعين رحلة وقالولي عشان الطلع معاهم .. وقلت ان هي دي الفرصة لان الرحلة كانت هتقعد 3 ايام ,, وقبل ما اسافر طبعت الفيديو على سي دي واديته لامي وقولتلها تتفرج عليها .. وطبعاً سألتني عن ايه اللي جواه
قولتلها: لما تتفرجي هتعرفي...!!
وسافرت وقفلت موبايلي وانا مستني ارجع عشان اشوف امي هتعمل ايه وانا ف نفس الوقت خايف اني اواجهها .....
تفتكرو اني هقدر اذل امي او اتحكم فيها؟؟ تفتكرو اني انا اللي هقدر عليها ؟؟ وكده من اول جزء؟؟
خلونا نعرف بقى ايه اللي حصل في الجزء التاني....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء التاني
تابعنا في الجزء الاول لما اكتشفت ان امي بتتناك من عم شعبان البواب .. واني صورتها وطبعتلها الفيديو على سي دي واديتهولها وسافرت .. عشان اذلها واتحكم فيها بعد ما حرجتني ادام اخواتي .....
عدت الـ 3 ايام وخلصت الرحلة ورجعت تاني بلدي.. اترددت كتير قبل ما اروح البيت وكنت بفكر اروح ابات في أي حتة تانية ,, فكرت كتير وخفت من مواجهة امي ,, لكن في الاخر قررت اني اروح البيت وكانت الساعة 1 بليل..
لما روحت لاقيت امي لسه مطلعتش من الشغل ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي علطول ونمت,,, صحيت تاني يوم العصر من كتر تعب السفر,, لاقيت امي في المطبخ بتحضر الغدا,, دخلت الحمام غسلت وشي وصحصحت,,
كنت عطشان وكنت متردد ادخل المطبخ على امي ,, دخلت فتحت التلاجة عشان اشرب,, امي لفتلي وشها وقالتلي: نورت
قولتلها: نورك يا ماما
قالتلي: كانت حلوة الرحلة..؟
قولتلها: اها كانت ممتعة اوي..
قالتلي: ممتعة اوي؟ يبقى اكيد كان في بنات يا خول
ضحكت وقولتلها: يعني مش كتير
قالتلي: طيب ركز بقى في كليتك ومزاكرتك وعشان ترجع الشغل قبل ما تاخد اجازة الامتحانات
استغربت وقولتلها: اجازة امتحانات؟!!! هو انا من امتى باخد اجازة امتحانات!!!
قالتلي: انت دلوقتي في سنة تالتة .. يعني سنة مهمة مش زي اولة وتانية
قولتلها: اهاااااااا تمام
قالتلي: طيب يلا بقى روح حضر السفرة عشان الغدا..
خرجت احضر السفرة وانا مزهول .. معقول تكون لسه مشافتش الفيديو.. دانا سايبهولها من 4 ايام.. كنت متوقع الاقيها مبتكلمنيش او على الاقل تكلمني بطريقة بايخة ,, طلعت مشافتش الفيديو,, وبرده طريقتها معايا كانت غريبة اوي ,, اول مرة تكلمني باسلوب كويس كده... هو ايه اللي بيحصل بالظبط؟؟
حضرت السفرة وقعدنا عشان نتغدى ,, ولاقيت امي مهتمة بيا اوي .. وبتأكلني بايديها حتى اخواتي لاحظو تصرفاتها,, وهي نفسها لاحظت اني مستغرب,, وقطعت هي كل ده وقالتلي: انت مستغرب ليه؟ اصلك اول مرة تبعد عني فترة زي دي .. ووحشتني
قولتلها: لو كده يبقى هسافر كل اسبوع
ضحكنا وكملنا غدا
وبعد الغدا بقيت افكر في اللي حصل ع الغدا وتصرفات امي الغريبة واهتمامها بيا,, ووفكرت اني احاول اعرف اذا كانت شافت الفيديو ولا لسه.. وفكرت في طريقة اتأكد بيها,, وخوفت اسألها بصراحة ,, فحاولت الف وادور عليها,,
جبت سي دي فيلم عربي كان عندي وخرجت من الاوضة .. لاقيتها لبست هدومها ونازلة,, قولتلها: ايه ده؟ انتي نازلة؟
قالتلي: اها رايحة الشغل.. في حاجة؟
قولتلها: اصل كنت جايب فيلم ع السي دي ده وعايزك تتفرجي معايا
قالتلي: معلش .. خليها لما ارجع من الشغل بقى .. يلا سلام
وسابتني ومشيت..
قولت في نفسي,, حتى الحركة دي مجابتش نتيجة,, طب اعمل ايه ,,,,, وفجأة,, لقيتها بتندهلي,, لفيت بصتلها,, قالتلي: هو السي دي اللي انت كنت جايبهولي كان في ايه؟
اتخضيت وسألتها: هو انتي متفرجتيش عليه؟
قالتلي: لا نسيت ,, انت عارف الشغل بينسيني كل حاجة
قولتلها: لما تشوفيه هتعرفي
قالتلي: ايه حكاية لما تشوفي هتعرفي دي؟ ... طيب ع العموم ابقى فكرني بليل اتفرج عليه
استنيت بليل وانا قلبي بياكلني وقلقان ,, اخواتي نامو والساعة بقت 1 ونص وامي لسه مرجعتش من الشغل ,, قعدت شوية ع النت وفتحت مواقع سكس وفتحت قسم القصص وفضلت اقرا عشان اعرف ازاي اتعامل في الموقف ده ,, خصوصا ان القصة اللي قريتها قبل كده ,, ام الواد فيها حبته وسلمتله,,,
بس اكيد الوضع معايا مختلف ,, امي دي مفيش حد زيها ,, وصعب انها تقبل ان حد يتحكم فيها او حد يعمل معاها كده ,, او حتى يحصل الموقف ده,, قريت كتير وبرده ملقتش ام زي امي ,, كل الامهات بتجيب ورا وبتسلم,, طب اعمل ايه انا؟؟ ,, ايه الوقعة المنيلة دي....
شوية ولاقيت امي جت ,, طلعتلها ,, قالتلي: ايه ده انت لسه صاحي؟
قولتلها: اها مش جايلي نوم
قالتلي: طبعاً,,, مانت رجعت من الرحلة لبخت نظام نومك خالص ,, ظبط نومك يا استاذ
قولتلها: حاضر,, تحبي احضرلك العشا لغايت ما تغيري؟
ابتسمتلي وقالتلي: ايه ده؟ بجد؟ انت هتحضرلي العشا؟
قولتلها: اها بجد .. عادي يعني ,, مش انتي امي حبيبتي (بيني وبينكو كنت بحاول اعمل أي حاجة اكسبها بيها)
قالتلي: ماشي يا سيدي ,, بس ياريت تكون بتعرف تعمل حاجة بس
قولتلها: متقلقيش ,, ابنك شيف
قالتلي: ماشي ياعم الشيف ورينا...
ودخلت تغير هدومها,, ودخلت انا المطبخ حضرتلها العشا,, امي غيرت هدومها وخرجت دخلت الحمام وخرجت كنت انا حضرت العشا, قعدت عشان تتعشى وقالتلي: يلا عشان تتعشى معايا
قولتلها: انا اتعشيت مع اخواتي خلاص
قالتلي: يعني هتسبني اتعشى لوحدي
قولتلها: طب هاجي اقعد معاكي
وروحت قعدت جنبها وهي بتتعشى,, وبقيت ااكلها بايدي زي ما هي عملت معايا ع الغدا ,, قالتلي: ايه يا واد الحنية دي؟ عشا وكمان بتأكلني بايدك
وانا حاولت استمتع بالكام لحظة دول قبل ما تتفرج ع الفيديو وحياتي تتقلب سواد
بعد العشا قعدنا نتفرج ع التلفزيون شوية ,,, امي قالتلي: انا هقوم انام انا بقى
قولتلها: طيب ماشي ,,
وبعدين قولتلها وانا ملجلج: بس انتي كنتي قولتيلي افكرك تتفرجي ع الفيديو
قالتلي: اها صحيح الفيديو,,, طب ما تيجي تتفرج معايا
قولتلها: ايه؟ لا اجي ايه؟ مينفعش اجي طبعاً,, ال اجي ال,, لالالالا مينفعش
امي اتسغربت وقالتلي: في ايه ياواد مالك؟
قولتلها: لا مفيش .. اصل آآآ اصل انا آآآ اصل في شغل لازم اخلصه للكلية
قالتلي: طب ما تخلصه بعد ما نتفرج ع الفيديو
قولتلها: لا اصل شغل كتير ولازم اخلصه
قالتلي: طب ومعملتوش ليه قبل كده
قولتلها: انا كنت عملت جزء وبعدين قولت اريح شوية وارجع اكمل
قالتلي: طيب ماشي براحتك
ودخلت امي اوضتها,, وجريت انا دخلت على اوضتي وقفلت الباب عليا,,, عدى ساعتين ومفيش ولا حس ولا خبر,, خرجت من الاوضة وروحت ناحية اوضة امي وفتحت الباب بشويش ,, لاقيت الكمبيوتر مقفول وامي نايمة...
قولت ف نفسي يمكن نامت من غير ما تتفرج او اتفرجت واتصدمت ومعرفتش تعمل ايه,, دخلت نمت انا كمان,, وانا بفكر يا ترى ايه اللي هيحصل بكرة...
صحيت تاني يوم,, اخواتي سارة وندى كانو في المدرسة واسماء في الشغل ,, والظاهر ان امي كانت في اوضتها ,, دخلت الحمام اغسل وشي وبعدين دخلت المطبخ اكلتلي كام حاجة كده ,, وطلعت عشان اتفرج ع التلفزيون,,,
شوية ولاقيت امي بتندهلي,, اتخضيت وحسيت ان في حاجة ,, وقولت اكيد شافت الفيديو,,, روحت بشويش لغايت اوضتها وفتحت الباب بالراحة ودخلت,, لاقيتها قاعدة ع السرير وشكلها كان مصدوم ووشها كان باين عليها معيطة,,,
قالتلي: تعالى يا احمد اقعد هنا ادامي
خدت كرسي وحطيته ادامها وقعدت ,,
فضلت ساكتة شوية وبعدين قالتلي: هو انت جبت الفيديو ده منين؟
اتخضيت وفضلت ساكت كتير ومش عارف ارد,, وبعدين بصتلها وانا خايف وقولتلها: صورته
قالتلي: انت اللي صورته؟,, صورت امك يا حسام؟
اتحرجت بعد السؤال ومعرفتش ارد ,, بس افتكرت اللي هي عملته ,, وهي اللي خلت واحد زي عم شعبان البواب ينيكها ,, وافتكرت اني لازم ابقى قوي وواثق ف نفسي وانا بتكلم عشان متأثرش عليا...
غيرت نظرتي ونبرة صوتي واتكلمت بثقة وقولتلها: امي؟ امي اللي خلت البواب ينيكها؟
قالتلي: انت بتعايرني يا حسام؟
قولتلها: انا مش بعايرك,, انا ابنك ,, انا بحاسبك
قالتلي: طب مش قبل ما تحاسبني ,, تعرف ظروفي الاول
قولتلها: ظروف ايه؟؟ وايه هي الظروف اللي تخلي واحدة زيك تعمل اللي انتي عملتيه؟
قالتلي: انت تعرف ايه عني؟ انا واحدة مطلقة بقالي 5 سنين وعايشة لوحدي ومن البيت للشغل ومن الشغل للبيت ,, وانا مش صغيرة واكيد كنت محتاجة راجل
قولتلها: اها ,, والبواب ده هو الراجل
قالتلي: ايه ده؟ انت مشكلتك في البواب؟
صححت كلامي وقولتلها: لا طبعاً ,, بس برده موضوع انه بواب ده مدايقني
قالتلي: هو انا لاقيت حد تاني وقولت لا
قولتلها: ياما عرسان اتقدمولك
قالتلي: كلهم كانو طمعانين في فلوسي ,, ومكنش حد فيهم بيحبكم وانا كنت خايفة عليكم
اتأثرت شوية بكلامها ,, وقولتلها: بس برده مش كده .. مش لدرجة بواب
قالتلي: معلش يا حسام كانت غلطة ,, بس عشان خاطري انسى الموضوع ده
قولتلها: انسى ازاي ؟ انا كل مرة بتفرج ع الفيديو عشان احاول اقنع نفسي انك مش انتي اللي بتعملي كده,, دانا طول الرحلة بتفرج عليه وبحاول اكدب اللي انا شايفه
قالتلي: ايه ده؟ هو انت كنت بتتفرج عليه ازاي وانت ف الرحلة؟ هو انت معاك نسخة تانية؟
قولتلها: اها عملت نسخة تانية ليا
قالتلي: ليه عملت نسخة تانية؟
قولتلها: مش مهم ,, مش وقته الكلام ده
قالتلي: عشان خاطري يا حبيبي هات النسخة اللي معاك دي عشان محدش يشوفها تبقى فضيحة
قولتلها: لا النسخة دي هتبقى معايا
قالتلي: انت عايزها ليه؟
اتلجلجت شوية وبعدين قولتلها: عشان يوم ما تفكري تغلطي تاني او تعامليني بطريقة وسخة,, يكون معايا حاجة ادافع بيها عن نفسي
قالتلي: انت بتهددني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك ,, واي غلطة صغيرة بعد كده ,, هخلي فضيحتك تبقى بجلاجل
قالتلي: هتفضح امك يا حسام؟
قولتلها: اللي تعمل زي اللي عملتيه يبقى لازم يتعمل معاها كده
قالتلي: ماشي يا حسام
سبتها وخرجت ووقفت ع الباب وقولتلها: اوعي تنسي الكلام ده ,, افتكريه كويس
عدت فترة كبيرة ,, وطول الفترة دي شايف امي حزينة وبتتحاشى انها تتكلم معايا ,, وكان كلامنا كله في حدود العادي والمهم بس,, كنت زعلان على زعل امي ,, وبصراحة عذرتها لما عرفت انها 5 سنين محرومة من السكس واكيد كانت نفسها تتناك ,, وبرغم زعلي عليها كنت برده بفتكر اللي هي عملته ,, وبفرح عشان على الاقل خلصت من طريقتها الوسخة معايا...
خلال الفترة دي برده,,, كنت بتفرج ع الفيديو كل شوية ,, لكن في الفترة دي بدأت الاحظ حاجة مكنتش باخد بالي منها خالص ,, جسم امي,, وبزازها الكبيرة وهي بتترقص وهي بتتناك ,, وطيزها الجبارة اللي اكبر من كاوتشات العربية ,,,
خدت بالي اني عندي احلى جسم سكسي معايا ف البيت وانا كل ده نايم,, في الاول الفكرة بدأت تيجي في دماغي ,, لكن برده كنت بستبعدها ,, لكن من كتر دخولي على قسم المحارم ,, خلاني افكر في الموضوع كتير ,,
خصوصاً,,, ان في الفترة دي كانت عيني بتقع على امي وهي بتستحمى ,, بسبب انها كانت بتستحمى والباب مفتوح ,, ومكنتش بتعمل كده قبل كده ,, وبقيت اشوفها وهي بتغير هدومها وهي بتسرح شعرها ,, وبدأت اخد بالي من طيزها وهي رايحة جاية في البيت ,, وبدأت فعلا افكر في امي ,, بقيت احلم ان الجسم ده يكون معايا على سرير واحد ,,,
الفكرة بدات تاكل دماغي ,, لكن برده كنت افكر في اني مستحيل اعمل كده مع امي ,, وحتى لو جاتلي الجرأة مستحيل اقنع الست السادية المتسلطة دي بحاجة زي كده...
بدأت الفكرة تعذبني وتتحكم فيا ,, وكتر دخولي على قسم المحارم وافلام الامهات اللي بشوفها ,, كل ده خلى الفكرة تسيطر عليا وتديني الثقة اني اعمل كده,,,
لكن موضوع تسلط امي كان حاجز كبير ادامي ,, وفضلت افكر كتير ازاي اقنعها ,, وفي لحظة اكتشفت اني غبي ,, واني اقدر اخليها تبقى زي الخاتم في صباعي,, مانا معايا الفيديو اللي بهددها بيه,,,,
قررت اني ابدأ معاها بشكل بسيط في الاول,, وبعدين لو مانعت ابقى اهددها,,
وفعلاً جاتلي الجرأة ودخلت عليها المطبخ وهي بتطبخ وحضنتها من ورا ,, وقولتلها: هو الجميل هيفضل زعلان مني كده كتير؟
فضلت تشتغل ومردتش عليا,,,
مسكت بزازها وحطيت وشي جنب خدها وقولتلها: طب الجميل يرضيه نفضل متخاصمين كده؟
قالتلي: انت عايز ايه يا حسام؟
قولتلها: هكون ايه يعني ؟ بصالحك يا قمر
قالتلي: تصالحني؟ مش كنت بتهددني؟
قولتلها: ما خلاص بقى يا قمر .. كنت متعصب وغيران عليكي
قالتلي: غيران عليا؟
قولتلها: اها غيران عليكي ,, انتي مش امي حبيبتي ,, والمفروض تكوني ملكي انا
قالتلي: ملكك انت ازاي ؟
قولتلها: اها ملكي,, يعني بتاعتي انا لوحدي
قالتلي: بتاعتك؟
قولتلها: اها بتاعتي,, وتعملي كل اللي اطلبه منك .. وانا هنفذلك اللي انتي عايزاه
قالتلي: تفتكر هتقدر تنفذلي اللي انا عايزاه؟ وبعدين ايه اللي انت هتطلبه مني
قولتلها: هطلب منك زي ما اطلب بقى ,, هطلب منك ناكل لوحدنا .. ااكلك بايدي ,, تاكليني بايدك ,, اشربك عصير ,, تدعكيلي في شعرك ,, اعملك مساج,,, كده يعني
قالتلي: طب ما نتجوز احسن
قولتلها: وماله؟ انتي عندك مانع؟
قالتلي: انت بتستهبل يالا ولا ايه؟
قولتلها: لا ولا بستهبل ولا حاجة
ولفيت ووقفت ادامها ونزلت على ركبتي,, ومسكت ايديها وقولتلها: سهام,,, تقبلي تتجوزيني؟
قالتلي: لا,,, دانت اتجننت رسمي
قولتلها: انا مجنونك يا سوسو ,, انا بموت فيكي ومقدرش اعيش من غيرك
فضلت تضحك ,, قولتلها: ها؟ موافقة؟
قالتلي: بس برده انت مش هتعرف تنفذلي اللي انا عايزاه
قولتلها: اؤمري
قالتلي: انا عايزة النسخة اللي معاك يا حسام..
قلبت وشي ووقفت
قالتلي: يا حسام انا اصلي خايفة أي حد يشوفها واتفضح ,, وانت اكيد مش عايزها يعني ,, وبعدين اديك شوفتني اهو ولا غلطت تاني ولا بقيت بطلع السطح ومبقتش بعاملك بطريقة وسخة زي مانت قولت
قولتلها: هو انتي كنتي بتعامليني اصلا؟
قالتلي: مانا برده كنت مصدومة يا حسام ,, اصلك لاقيتك بتهددني ,, ودي وجعتني ,, ابني اللي ربيته وعملتله كل حاجة بيحلم بيها ,, بيهددني
اتأثرت بكلامها
قالتلي: ها ؟ هتجيب النسخة؟
قولتلها: لا ,, خليها معايا متخافيش محدش هيشوفها
زعلت وقالتلي: برده؟
قولتلها: متزعليش ,, خلينا ننسى كل ده ونعيش حياتنا وي ما اتفقنا دلوقتي
قالتلي: اتفقنا على ايه؟
قولتلها: ايه؟ احنا مش خلاص هنتجوز ؟ واتفقنا كل واحد ينفذ طلبات التاني
قالتلي: يعني هتعملي مساج
قولتلها: انتي سبتي كل حاجة وركزتي المساج
قالتلي: اصل جسمي تعبان بقاله كام يوم
قولتلها: من كتر الشغل ,, انتي بتموتي نفسك في الشغل ومبتناميش كويس
قالتلي: اعمل ايه؟ مش عشان اجيب فلوس
قولتلها: خلاص من النهاردة انا راجل البيت,, وانا مقبلش ان مراتي تصرف عليا
ضحكت وقالتلي: سيد الرجالة
قولتلها: طب يلا عشان اعملك مساج
روحنا اوضتها,, وقلعتع هدومها وفضلت بالسوتيان والكلوت ,, وراحت ع السرير ونامت على بطنها ,,, روحت قعدت جنبها وفضلت امسجلها كتافها الاول وبعدين نزلت على ضهرها ,, لكن السوتيان دايقني ,, لاقيتها بتقولي: مالك؟
قولتلها: اصل السوتيان مدايقني ,, مش عارف امسجلك ضهرك بسببه
قالتلي: طب ما تقلعهولي
اتفاجئت وسكت معرفتش ارد
قالتلي: في ايه يابني؟ ما تقلعهولي
فضلت ساكت ومصدوم,, بصتلي وضحكت وقالتلي: لاااااااا,, متحلمش ,, انت هتقلعهولي بس لكن ولا ايدك هتلمسي بزازي ولا عينك حتى هتقع عليهم
وفكتلي السوتيان وقلعته لكن من غير ما اشوف بزازها فعلاً ,, وكملت مساج في ضهرها,, وكنت كل شوية بحاول انزل لطيزها...
وانا بعملها مساج هيجت عليها اكتر ,, معقولة امي عريانة ادامي ,, وكمان بعملها مساج,, بدأت اهيج وبدأ جسم امي يتحكم فيا ,, وبقيت بتمنى انيكها دلوقتي حالاً,,
لغايت ما لاقيتها بتفوقني وبتقولي: خلاص يا حسام كفاية كده ,, انا ارتحت..
فضلت قاعد ,, بصتلي وقالتلي: قوم بقى عشان اقوم البس,,
قومت وقفت ,, بصتلي وقالتلي: ما تخرج
قولتلها: انيت مكسوفة مين ولا ايه؟
قالتلي: انت عايز ايه يا خول؟ اطلع يلا
قولتلها: ماشي يا جميل .. مسيرك في يوم تحن ,, ملكش غيري برده
ضحكت وقالتلي: انت مش ممكن النهاردة يا واد
خرجت وانا مش مصدق نفسي ,, شكلها قربت وشكلي خلاص هنيك امي,,, شكلي خلاص قربت اخلي المتحكمة كلبة تحت رجليا وخدامة تخدمني ,,,
عدى اليوم عادي بعد كده وجه الليل وامي رجعت من الشغل ,, ودخلت غيرت هدومها ودخلت الحمام ,, وطلعت لاقتني محضر العشا في جو رومانسي وشموع بقى وحركات (اصلي كنت ناوي ادخل الليلة)
ضحت وقالتلي: انت مش طبيعي النهاردة
قولتلها: دي اقل حاجة اعملهالك
وقعدنا اتعشينا عشا رومانسي ,,, وبعدين امي دخلت تنام ,, دخلت اوضتي وقلعت هدومي ولبست شورت بس ع اللحم ,, وملبستش حاجة من فوق,, ورشيت برفان مثير ودخلت اوضة امي,, وروحت انام جنبها,, هي صحيت واتفاجئت,, قالتلي: انت بتعمل ايه؟
قولتلها: ايه؟ هنام جنبك,, انتي مش مراتي ولا ايه؟
قالتلي: انت بتتكلم جد ولا ايه؟
قولتلها: وانا ايه اللي هيخلني اهزر
قالتلي: انت عايز ايه بالظبط؟
قولتلها: ولا حاجة .. عايز انام جنب مراتي آآآآ اقصد امي
فضلت بصالي شوية وبعدين قالتلي: ماشي ,, لما نشوف اخرتها
نمت جنبها ,, وهي بصت النحية التانية,, روحت واخدها في حضني,,, قالتلي: وبعديييييييييين؟
قولتلها: ايه؟ في ايه؟
قالتلي: شيل ايدك
قولتلها: عادي بدفيكي
قالتلي: انا كويسة ,, اهمد بقى
قولتلها: ماشي ,, بس متزعلش انت يا جميل
نمت عادي وفضلت احسس على دراعها,, وقولتلها: انتي عارفة اني بحبك ولا لا؟
قالتلي: اها اخدت بالي الفترة الاخيرة دي
قولتلها: مانتي اللي مكنتيش بتديلي فرصة
قالتلي: احنا مش اتفقنا ننسى اللي فات
قولتلها: صح,, عندك حق ,, ننسى
وروحت بايس دراعها
قالتلي: طب وده اسمه ايه؟
قولتلها: عادي ببوس مراتي حبيبتي
قالتلي: ايه حكاية مراتي دي؟
قولتلها: ايه؟ مدايقاكي؟
قالتلي: لا يعني بس مش فاهماها
مفعول الحباية اللي اخدتها وانا بغير هدومي بدأ يشتغل وخوفت كل ده يروح ع الفاضي,, وبدات اهيج ومبقتش عارف اسيطر على نفسي
قولتلها: بصراحة كده عايز امارس حقوقي الزوجية معاكي
شالت ايدي من عليها بسرعة وقامت وبصتلي وقالتلي: انت ايه حكايتك؟ انت عايز ايه بالظبط؟ وناوي على ايه؟
قولتلها: ما تبطلي عبط بقى وتعالي نعيش اللحظة
قالتلي: لحظة ايه اللي نعيشها يا وسخ؟
قولتلها: اييييييييه ؟؟ احنا هنلبخ؟ يعني هو ماشي مع البواب وانا لا
سكتت وبصت في الارض
قولتلها: البواب مش احسن مني ,,, وبعدين انتي امي ,, وانا احق من الغريب
قالتلي: اديك قولتها ,, انا امك ,, مينفعش يا حسام
قولتلها: لا ينفع ,, وبصراحة بقى انا نفسي فيكي .. ولا تحبي افضحك بالفيديو اللي معايا
قالتلي: انت بتهددني تاني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك .. عشان اتفقنا اننا ننفذ طلبات بعض ,, واديكي انتي اهو بتستهبلي من اولها
قالتلي: احنا اتفقنا ننفذ طلبات بعض اها, لكن متوقعتش انها توصل لكده
قولتلها: مليش دعوة بالكلام ده كله .. يا تنفذي كلامي ياما تتفضحي
اتأثرت اوي وكانت هتعيط,, وقالتلي: طب ممكن نأجلها؟
قولتلها: نأجل ليه؟
قالتلي: اصل انت فاجئتني ,, وكمان انا عندي الدورة
اتصدمت وقولتلها: يا بااااااااااااي ,, وده وقته؟
قالتلي: اعمل ايه طيب؟
قولتلها: خلاص نخليها يوم تاني ,, بس خليكي فاكرة,, اوعي تنسي
قالتلي: ماشي
قولتلها: يلا نامي بقى .. نامي في يومك الفقر ده .. يعني الحباية راحت ع الفاضي
قالتلي: ايه ده. انت اخدتلي حباية كمان؟
قولتلها: اها ياختي ,, امال هقدر على جمل زيك ازاي؟
اتغيرت وبدأت تضحك,, بصتلها وضحكت انا كمان
قولتلها: نامي نامي .. بس خليكي فاكرة بعد ما الدورة تخلص .. انا حاجز بعدها علطول
قالتلي: ماشي
نمنا وعدى اليوم ده ع الفاضي ,, ومقدرتش اطلع غير بكام حضن واحنا نايمين ,, حتى البوس مقدرتش ابوسها,, لانها كانت مصدومة ولسه مش واخدة ع الوضع ,, وانا عزرتها..
عدى يومين,, وطول اليومين كنت هايج عليها جداً وكل شوية اسألها عن الدورة تقولي لسه,, وشوفت منها احلى حركات ومناظر ممكن اشوفها ,, وهيجت ع الاخر ومبقتش بقدر اتحكم ف نفسي ادامها,, لغايت ما سألتها في مرة عن الدورة وقالتلي انها خلاص خلصت,,
استعديت اوي اليوم ده واخدت حباية برده ودخلت عليها لاقيتها قاعدة بتعمل شعرها ادام المرايا ,, دخلت من وراها وحطيت ايدي على كتافها,, وبوستها في خدها ,, وقولتلها: يلا بقى .. انا مش اقدر
قالتلي: ماشي هخلص اهو
خلصت وقامت وقفت ,, شديتها نحية السرير,, مسكت ايدي وقالتلي: استنى ,, مش علطول كده ,, اصبر
وكانت لابسة روب احمر عليه ورد ,, فكت الحزام وقلعت الروب ,, وشوفت احلى جسم في الدنيا ,,, بزاز وطياز يوزنو تلت اربع ستات فوق بعض ,, وجسم منسق ,, وطول ,, حسيت اني داخل على 4 في ليلة واحدة ,, وكانت لابسة سوتيان وكلوت بكيني اسود,,,
قالتلي: ايه رأيك ارقصلك؟
قولتلها: وماله؟ حد يكره؟... ارقصي يا جمل
شغلت اغنية ع الكمبيوتر ,, وفضلت ترقص وهي بالبكيني وطيازها وبزازها بيرقصو معاها ,, هيجتني ع الاخر بنت المتناكة ,,, مبقتش قادر اتحكم ف نفسي,, وقومت رقصت معاها وروحت لافف وراها وقلعتها السوتيان ,, عشان اشوف احلى بزاز في الدنيا,,
لدرجة ان لساني طلع ,, وبقيت شبه الكلب بتاع الكرتون ,, وفضلت واقف مكاني مركز في بزازها مش عارف اتحرك ,,,
هي بطلت رقص وقالتلي: ايه؟ مالك؟ بزازي عاجبينك؟
قولتلها: دول يعجبو اللي ميعجبوش العجب
وروحت عليها وحضنتها وحاولت ابوسها,, لكن هي حاشتني,, وقالتلي: يا حسام عشان خاطري,, انا قلقانة من موضوع الفيديو ده ,, لو بتحبني هاتلي النسخة اللي معاك
بصراحة مكدبش عليكو ,, مع اني مكنتش ناوي اديلها النسخة دي خالص ,, عشان افضل متحكم فيها,, لكن لو حد حط نفسه مكاني ,, واخد حباية تولع ,, وشايف ادامي احلى بزاز في الدنيا ,, وعلى بعد خطوة واحدة من السرير ,, وحلمي هيتحقق ,, قولت خلاص كده كده مش خسران حاجة ,,, وروحت جبتلها النسخة,,,
قالتلي: عشان خاطري اكسرها بقى,,
كسرتها ادامها ,, لغايت ما اطمنت
قولتلها: خلاص ارتحتي؟
قالتلي: بزمتك معندكش غيرها
قولتلها: لا بجد معنديش أي سيديهات تانية
قالتلي: ولا ميموري ولا فلاشة ولا الكلام ده؟
قولتلها: وحياتك عندي ,, مفيش
قالتلي: حساااام.. انا مش واثقة فيك
قولتلها: عيب عليكي ,, وغلاوتك في قلبي معنديش أي نسخة تانية خالص ,, يعني خلاص ,, مفيش حاجة في ايدي اهددك بيها ... ارتحتي؟
اطمنت خالص ,, وبعدين نظرتها اتغيرت وبصتلي بعصبية وقالتلي: طيب يا خول يلا على اوضتك بقى
قولتلها: نعم؟
قالتلي: زي ما سمعت يا متناك على اوضتك
قولتلها: لاااااااااا ,, مش انا اللي يتعمل معايا كده انا...
وقفتني وقالتلي: يلا يا شرموط على اوضتك مش عايزة اسمع صوتك
جريت عليها وحاولت امسكها لكنها زقتني ووقعت ع الارض,, بصتلها وحسيت اني مش هقدر عليها بجسمها ده ,, دي عايزة عشرة او عشرين عليها عشان ع الاقل حد يكتفها ..
قومت من ع الارض وقولتلها: ماشي يا شرموطة ,, بس صدقيني هتندمي
قالتلي: يلا يا خول على اوضتك ,, واياك تكلمني بالطريقة دي تاني ,, يلا يا خول على اوضتك
روحت على اوضتي ,, وانا بوعد نفسي اني هندمها ,,, على اللي عملته,, انا صحيح حلفت بغلاوتها (اللي فعلاً مش هحلف بيها كدب) اني معنديش نسخة تانية ولا ميموري ولا فلاشة ,, لكن محلفتش ع النسخة الاصلية اللي عندي ع اللاب ,, وحظي ان اللاب كان بيتصلح ولسه جايبه النهاردة ,, ودخلت اوضتي عشان اطبع نسخة تانية وارجعلها ,,
لكن صدمة عمري لا فتحت اللاب وبصيت ملقتش أي حاجة ع اللاب كله ممسوح,, فضلت مزهول ,, مش عارف اعمل ايه,, ومكنش ينفع اكلم الراجل عشان الوقت متأخر,, لكن فوقني الباب وهو بيتفتح ,, ولاقيت امي واقفة ع الباب بتضحك: ايه يا خول؟ انت فاكر ان حاجة زي دي هتفوتني؟ انا اللي بوظتلك اللاب يا خول ,, وانا اللي اتصلت بالراجل واللاب عنده وقولتلها يفرمط اللاب ,, يا شرموط انا مش عيلة بريالة عشان يتعمل عليا الفيلم ده ,, ومش انا اللي حد يزلني او يفكر يتحكم فيا ,,
وفضلت تضحك بسخرية وقالتلي: متزعليش يا بيضة ,, ابقي صوريني تاني يا حلوة
وفجأة وقفت ضحك وقالتلي: بس لو عرفت تعملها تاني يا متناك
وسابتني وراحت اوضتها,, وفضلت انا قاعد مزهول مش عارف اعمل ايه ,, مش عارف اندم ع الليلة الحمرا اللي ضيعتها من ايديا بغبائي واستسلامي ادام امي اللي خلاني كسرت السي دي,,
ولا اندم اني معملتش نسخة تانية احتياطي,,
فضلت قاعد مزهول وندمان على كل التعب اللي راح ع الفاضي,, واني هرجع لحياتي الاولانية ,, واكيد هتبقى انيل وانيل,, واكيد هتبقى المعاملة اوسخ واوسخ ,, وحياتي هتبقى جحيم...
فضلت افكر واندم لغايت ما نمت ,, ولاقيت امي بتصحيني بدري ,, بتقولي: يلا يا خول عشان تروح الكلية ,, انسى بقى الوهم اللي كنت عايش فيه,, من النهاردة كل حاجة هترجع زي الاول ,, كليتك وشغلك هترجعلهم تاني ,, ومفيش دلع ولا خروجات تاني .. ولسه لما ترجع من الكلية ...
صحيت وانا تعبان لاني منمتش كويس .. بس كنت مضطر ,, وقومت روحت الكلية .. ولما رجعت مكنش اخواتي لسه رجعو ,, وامي كانت نايمة ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي ونمت ,,
ومفيش 5 دقايق لاقيت امي داخلة عليا بتقولي: قوم يا خول مفيش نوم .. انا لمتلك هدومك في شنطة ,, هتروح تقعد عند عمتك (حنان) اسبوعين ,, ده عقاب مبدأي ,, مش دي عمتك اللي انت مش بتحب تروحلها؟ ,, عشان جوزها الرخم وعشان كل شوية بتطلب منك طلبات وبتبعتك مشواير ,, ومبتحبش ولادها كمان ,, يلا بقى يا خول ,, هتروح تقعد معاهم اسبوعين.. يلا
قومت وانا مستسلم خالص ,, مانا خلاص مش هقدر افتح بؤي معاها تاني ,, وغيرت هدومي واخدت الشنطة وخرجت من الاوضة لاقيت امي قاعدة ادام التلفزيون ,, ندهتلي وقالتلي: تعالى يا خول عايزاك
سبت الشنطة وروحت قعدت جنبها ,, سابتني قاعد وفضلت تتفرج ع الفيلم يجي نص ساعة وانا قاعد جنبها ,, لغايت ما الفيلم خلص ,, بصتلي وقالتلي: ايه ده؟ دانت قاعد صحيح؟ طب مش تقولي يا خول؟ احسن برده انك مقولتليش ,, عشان كنت عايزة اشوف الفيلم ده ,, بص بقى يا خول ركز معايا اوي واسمع الكلمتين دول,, عشان الكلمتين دول فيهم حياتك .. يا تبقى زي الفل وجميلة ,, يا تبقى سودة وزي الطين على دماغك
وانا قاعد مش قادر افتح بؤي وباصصلها وبسمع وبس,,
كملت كلامها: بص يا خول ,, انا سهام ميتضحكش عليا ولا يتعمل عليا الفيلم العربي القديم اللي انت عملته ده ,, موضوعك ده تافه وانا فاهماه من الاول خالص,, لما لاحظت انك بقيت بتغيب من الكلية وبترجع بدري كتير ,, بدأت اشك فيك ,, وبدأت اراقبك واعرف انت وراك ايه ,, وطبعاً دخلت ع اللاب بتاعك ,, وشوفت كل اللي انت بتعمله ,, افلام السكس ,, والمواقع اللي بتدخل عليها ,, وخصوصا قسم المحارم ,, اللي زياراتك ليه بدأت تزيد في الفترة الاخيرة دي ,, وعرفت انك ناوي على نية سودة على وشك ,, مش هكدب واقول اني عرفت انك هتصورني ,, لكن موضوع الفيديو ده برده كان تافه وفهمته ,, من اول يوم انت ادتني فيه السي دي ,, وانا اتفرجت عليه ,, وانا فهمت كل حاجة ,, وفهمت انت كنت مأجر الكاميرا ليه ,, وكويس اوي انك سافرت وسبتلي 3 ايام افكر فيهم وافكر في الخطة اللي هوقعك بيها ,,, وزي مانت عيشت معايا الفترة الاخيرة دي ,, مثلت اني معرفش حاجة ,, وعيشتك في وهم الام المصدومة والندمانة عشان اصعب عليك ,, وحصل ,,, وبعدين في الفترة دي بدات اهيجك واصحي فيك الرغبات النايمة ,, زي ما كنت بتشوف يا خول ,, باب الحمام المفتوح وعرض جسمي عليك في الرايحة والجاية ,, كان متوقع يعني ان واحد زيك شرموط يصور امه وهي بتتناك وبيدخل على قسم محارم,,, كل ده يخليني اتأكد انك هتفكر انك تنيكني ,, وعشان كده هيجتك عليا عشان اوصل للي انا عايزاه ,, وده بعد ما اتأكدت انك معاك نسخة واحدة بس على سي دي غير اللي معايا ,, والنسخة الاصلية على اللاب ,, وفعلاً بدأت تتهيج خصوصاً بعد ما بقيت بطحنلك حبوب بتهيج في العصير ,, واللي هيفاجئك كمان يا شرمووط اني دخلت على قسم المحارم اللي كنت بتدخل عليه ,, وكتبت اكتر من قصة عن نيك الامهات وكنت عارفة انك هتقراهم ,, لغايت ما جه اليوم اللي جيت تصالحني فيه ,, واتأكدت انك فعلاً جبت اخرك ,, وخدتك على اد عقلك ,, وفضلت اسايرك ,, حتى موضوع الدورة كانت كدبة يا خول وانت شربتها ,, ومكنش ادامي غير موضوع النخسة اللي ع اللاب اقلق منها ,, وانت عارف انا حليتها ازاي .. وبعد كده انت عارف كل اللي حصل ,, ,,,, ايه رأيك في امك يا شرموط؟
قاعد بسمع كل ده وانا مزهول ومصدوم ومش مصدق ,, امي دي ايه يا ناس ,, ايه العقلية والتفكير ده ,, امي عملت كل ده ؟ امي هي الست الكاملة اللي بيقولو عليها؟ ,, بصراحة كان نفسي اصقفلها واهنيها على ذكائها وعلى تنفيذها للخطة ,, لكن خوفي منها منعني ,, وفضلت قاعد مبلم ادامها ...
وقطعت لحظة الصمت دي هي لما قالتلي: ومع انك خول ومتستاهلش بس حفاظاً لقيمتي ادامك بس يا شرموط ,,, لكن لازم تعرف موضوع شعبان البواب ده ,, يا شرموط واحدة زي امك دي الرجالة هي اللي بتجري وراها,, مش انا اللي اجري ورا واحد بواب يا متناك ,, يا خول انا من يوم ما اتطلقت وانا عايشة حياتي بتمتع بكل حاجة ,, واتناكت من كل الرجالة اللي ممكن تتخيلهم ,, وكل واحد فيهم بيجي بعد كام مرة واخليه يبقى زي الخاتم في صباعي وخدام تحت رجليا واذله ,, زي مانت شوفت كده مع شعبان البواب ,, ليه بقى البواب؟ ,, عشان كان نوع جديد مجربتوش قبل كده ,, كنت عايزة اجرب الزبر الصعيدي ,, وكمان الحيوان مكنش بيعاملني كويس فحبيت اديله درس ,, وبصراحة انت ساعدتني ووفرت عليا خطوة كنت هعملها ,, لاني كنت ناوية اصوره وهو بيبوس رجلي واذله بيه ,, لكن انت جيت وصورت ,, وادتني الفيديو ,, صحيح انه كان فيه وشي ,, لكن مع شوية مونتاج وقص ,, هيبقى وشه ورجليا بس ,, ويبقى يثبت انه انا ,, بواب مجنون وبيتبلى عليا ,, وبعدين مش هيروح يفضح نفسه بايده يعني ,,
اتصدمت اكتر واكتر ,, ايه الست دي ؟ دي موسوعة ,, عالم لوحده ,,, يتحاكى عنها العالم وتكتب عنها كل الكتب ,, بصراحة بقيت فخور اني ابن الست دي ,, وفي لحظة نسيت كل معاملتها ليا ,, وعرفت انها من حقها تعمل اكتر بكتير ,,
قالتلي: عرفت انت ابن مين يا شرموط ؟ ,, يلا بقى قوم غور روح لعمتك .. واتلقى عذابك ,, يلا يا خول
حبيت اعمل حركة ,, وفكرت وخوفت اعملها لكن قررت اعملها,,, وفي ثانية قومت وروحت ادمها ونزلت بوست رجليها ,, وبصتلها لاقيتها بتضحك وقالتلي: ايووووووووة ,, اعرفت قيمتك عندي يا متناك,,, يلا بقى غور
وقومت اخدت شنطتي ونزلت وانا كلي فخر اني عندي ام زي دي ,, ونسيت بقى حتة انها اتناكت من رجالة اشكال والوان ,, مانا شوفتها قبل كده مع البواب ,, وانا نفسي فكرت انيكها ,, هتفرق يعني ,, خلاص مش فارقة ,, انا امي شرموطة وبتتناك ,, بس اجمل واحلى واذكى واقوى شرموطة في التاريخ ,,, "فعلا... مين يقدر على امي؟"
وفضلت ماشي في طريقي لعمتي ,,
ويا ترى حياتي هتبقى ازاي عند عمتي ,, وهعمل ايه مع جوزها الرخم ومع عيالها اللي مش بحبهم ,, هو فعلاً عذاب ,, وهيبقو اصعب اسبوعين بالنسبالي .. بس خلونا نعرف ايه اللي هيحصل في الجزء التالت
تابعووووووووووووووني ,, ولسه مشوفتش اضافات كتير ..
معقولة محدش اتغاظ من امي وفكر يذلها ... لو فعلاً حد اتغاظ يكلمني ويحكيلي عن واحدة من محارمه,, و هيشوفها في القصة ,, بس يا ترى هي اللي هتقدر على امي ولا امي هي اللي هتقدر عليها ...؟؟ دي سيبوهالي انا بقى..
بس المهم تجيبولي محارم كتييييير.. وانا مستني
وروني بقى .... مين يقدر على امي
الجزء الأول
اهم حاجة .. الكلام الجاي ده,,, لانه اهم من القصة نفسها.....
في البداية احب اعرفكم على نفسي ... انا اسمي حسام 20 سنة من بورسعيد بدرس في كلية تجارة
قصتي... وهيكون معظمها عن امي سهام 48 سنة مطلقة وبتشتغل في اتيليه لتأجير فساتين الزفاف... هتبقى عبارة عن حلقات ارتجالية يعني منظمة لكن مش منتهية..
خلينا نتعرف ع الست دي شوية ... ست متسلطة شخصيتها قوية جداً بتسيطر وتتحكم في كل حاجة وف أي حد,, واكيد انا من ضمنهم....
يمكن اللي مساعدها في كده ,,,,, جسمها... واللي لو جينا نوصفه هنقول انها ست ضخمة ,, ومش معنى كده انها تخينة لكن ,,, طويلة, وممكن نقول مليانة شوية لكن مش اوي,, ويمكن اللي مبين كده هو حجم طيازها وبزازها... لكن ممكن نقول ان جسمها يشبه ستات المصارعة.. لون جسمها قمحي,, وشعرها اسود..
مش عايز اطول عليكو في الوصف وهنسيب بقية الوصف في الاحداث نفسها..
عايز بس الفت النظر انه يمكن تحسو بملل شوية في اول 3 او 4 اجزاء لكن متأكد ان بعد كده المتعة كلها جاية... وده بسبب اني من النوع اللي بيهتم بالمواقف اكتر ما بهتم بالسكس نفسه.. وشايف ان المواقف نفسها هي اللي بتهيج .... يعني ممكن تحس انك بتتفرج على فيلم وفيه مواقف واحداث...
يعني القصد, انك لو عايز تهيج فعلاً حط نفسك مكان أي حد من الابطال او عيش المسلسل كله وحس انك فيه والاحداث بتحصل ادامك ,,,, اياً كان نوعك انا متأكد انك هتلاقي اللي بتحبه....
من الاخر عشان مطولش ... لاول مرة هعمل حاجة مظنش حد عملها قبل كده ... اللي حابب يشوف محارمه في المسلسل ده .. هيكلمني على الايميل ويديني اسم ومواصفات أي حد من محارمه وهيشوفها في المسلسل في اقرب جزء ممكن ...
ووروني بقى مين امه او عمته او خالته او اياً كانت من محارمه ... هتقدر على امي ؟
وعلى فكرة انا اللي هحدد مين هيقدر عليها
مستنيكو كلكو تجيبولي ابطال .. ونشوف مين يقدر على امي
وطبعاً عشان محدش يزعل هبدأ في القصة من دلوقتي واحكيلكو الجزء الاول....
من بعد ما ابويا طلق امي من خمس سنين واللي مش عارف كان سبب الطلاق ايه,, عايش انا وامي واخواتي اسماء 24 سنة, سارة 18 سنة, ندى 12 سنة,,, وطبعاً كانت امي هي المتحكمة في البيت سواء كان بعد الطلاق او قبله.... عايش حياتي عادي زي أي شاب كلية وصحاب ونت وشغل,..
عايشين في حالة كويسة ومش ناقصنا حاجة , لكن امي حكمت عليا اني اشتغل مش عشان فلوس لكن عشان شايفة اني كده هبقى راجل ولازم اعتمد على نفسي من دلوقتي "انا مبقتش صغير"...
نقلنا لبيت تاني من بعد ما امي بدأت الشغل من اربع سنين.. ونقلنا عشان نكون قريبين من مكان شغل امي فنقلنا فوق منطقة الاتيليهات واللي فيها محل امي ...
يمكن كنت بسأل نفسي كتير ان شغل امي مبيجبش فلوس كتير وخصوصاً ان ابويا سافر بعد الطلاق ومش بيبعتلنا فلوس... ومع ذلك كنا عايشين في مستوى كويس ... وده اللي خلاني استغرب واسأل نفسي .. امي بتجيب الفلوس منين؟؟؟
مش عايز اقول ان الموضوع ده اخد وقت كتير من حياتي .. لكن انا كنت عايش حياتي دلع في دلع وعايش حياتي لنفسي وبس – وده طبعاً برة البيت بس -
لكن بدأت اخد بالي من تصرفات امي شوية .. كانت بتتأخر برة البيت كتير وطبعاً بحجة الشغل ومش عايز اقول اني كنت بسألها عن تأخيرهاً لان طبعاً محدش في البيت يقدر يسألها سؤال زي ده ,,, ولكن هي من نفسها كانت بتيجي تقول وانا متأكد انها حتى لو مقلتش مكنش هيفرق مع حد ولا حد هيسأل...
المفروض ان انا واخواتي بنبقى كلنا برة البيت الصبح انا ف الكلية واختي اسماء ف الشغل .. كانت بتشتغل في سنترال تحت البيت .. وامي هي اللي جابتلها الشغل ده .. وسارة وندى في المدرسة ... وامي بتبقى لوحدها ف البيت الصبح نايمة طبعاً ..
وف يوم كان عندي محاضرات في الكلية ولما روحت اتفاجئت انها اتلغت فرجعت البيت بدري .. لكن لما روحت ملقتش امي ,, دورت ف اوضتها وف الحمام وف كل حتة ف البيت لكن ملقتهاش.. غيرت هدومي وقعدت اتفرج ع التلفزيون,, وبعد ساعة تقريباً لقيت باب الشقة بيتفتح وامي داخلة واول ما شافتني اتفاجئت لكن علطول عدلت نفسها واتصرفت على طبيعتها وقالتلي: ايه اللي جابك بدري النهاردة؟
رديت: المحاضرات اتلغت
سابتني ودخلت اوضتها وتقريباً نامت لانها مطلعتش... مركزتش في الموضوع وعديت اليوم عادي
وبعدها بكام يوم وانا ف الكلية حسيت باني تعبان شوية وقررت ارجع البيت .. ووبرده لما رجعت البيت ملقتش امي في أي حتة في البيت .. ساعتها سألت نفسي ممكن تكون فين بدري كده .. هي بترجع من الشغل بليل متأخر ولما بترجع كمان بتسهر ادام الكمبيوتر وبتنام بعد الفجر .. ايه اللي مصحيها بدري كده وراحت فين؟؟
بدات اشك ان الموضوع فيه حاجة مش طبيعية.. وقررت اني ابقى اركز في الموضوع ده واعرف ايه السر فيه.. وبدأت ايام كتير ارجع من الكلية بدري وفي مرات كتير منها مكنتش بلاقي امي ,, عشان كده قررت اني اراقبها ,, وفعلاً في يوم نزلت على اساس اني رايح الكلية ولكن فضلت واقف بره العمارة ومستني امي تنزل عشان اراقبها واعرف بتروح فين الصبح بدري كده لكن عدى وقت طويل وامي منزلتش .. فقدت الامل وقررت اطلع البيت وقولت اكيد مش هتنزل النهاردة وقولت ااجلها ليوم تاني .. لكن اتفاجئت اني لما طلعت البيت ملقتش امي .. استغربت وقولت جايز تكون نزلت وانا ماخدتش بالي لكن افتكرت اني مشلتش عيني من ع البوابة واكيد انها مخرجتش من العمارة .. ساعتها فكرت وقولت اكيد يبقى هي لسه ف العمارة وفقدت الامل اني الاقيها في اليوم ده وقررت ادخل انام وااجل الموضوع ليوم تاني ...
وفعلاً كررت نفس الموضوع ف يوم تاني لكن مخرجتش بره العمارة ... لكن استنيت في الدور اللي تحتينا وشوية وسمعت صوت باب شقتنا بيتفتح وعرفت ان امي خرجت وبسرعة قررت انزل عشان متنزلش تشوفني لكن لما نزلت دورين بصيت ملقتهاش نازلة .. ولما بصيت لاقيتها طالعة لفوق.. طلعت وراها براحة لغايت ما لاقيتها داخلة السطح .. اتسحبت ودخلت وراها بشويش .. لاقيتها داخلة اوضة فوق السطح ,, والمعروف ان الاوضة دي فاضية ومحدش بيدخلها .. شوية وسمعت صوت حد طالع ع السلم .. جريت بسرعة ونطيت ع السطح التاني ووقفت ورا السور اشوف مين اللي طالع .. لاقيته عم شعبان البواب دخل وقفل الباب وراه بالقفل .. وبعدين دخل الاوضة .. اتمنيت اني ادخل الاوضة وراهم لكن خفت .. وقولت استنى لغايت لما يخلصو احسن .. وبعد ساعة لاقيت عم شعبان خارج من الاوضة وفتح باب السطح وخرج وبعده بشوية لاقيت امي خارجة وبتعدل هدومها ونزلت هي كمان .. بسرعة نطيت تاني ع السطح ودخلت الاوضة واتفاجئت لما لاقيت مرتبة ومخدة ع الارض وشوية كراكيب في الاوضة وباين ان كان حد بيربي فيها حيوانات او حمام حاجة زي كده .. عرفت ساعتها طبعاً ان امي كانت بتتناك ومن مين ؟؟ عم شعبان البواب …
نزلت البيت وانا مش مصدق نفسي .. ودخلت البيت لاقيت امي في الحمام بتستحمى دخلت اوضتي وقفلت الباب عليا ورميت نفسي ع السرير وفضلت افكر في اللي حصل ده لغايت لما روحت ف النوم .. صحيت على صوت اختي سارة وهي بتصحيني عشان الغدا وبتقولي: اصحى يا حسام عشان تتغدى
صحيت وروحت غسلت وشي وبعدين روحت عشان اتغدى .. واحنا ف وسط الغدا لاقيت امي بتقولي: انت مروحتش الكلية النهاردة ولا ايه؟
اتخضيت, لكن لحقت نفسي بسرعة: لا روحت, بس تعبت ورجعت بدري
ردت: بقالك كام يوم بتتعب وبترجع بدري ,, ايه الحكاية؟
بدأت اقلق,, رديت: معرفش مالي اليومين دول ,, بقيت بتعل وبدوخ وانا ف الكلية
ردت: مانت لو تخليك في كليتك وشغلك مش هتتعب, سيبك من الحاجات التانية دي
قولتلها: حاجات تانية ايه؟
بصتلي بعصبية , خوفت وسكت وكملت غدايا
وبعد الغدا نزلت الشغل ,,"وبالمناسبة انا بشتغل في محل مجوهرات دهب للزفاف وغيره" وبرده امي هي اللي جابتلي الشغل ده
وانا ف الشغل فضلت قاعد سرحان بفكر في اللي حصل في اليوم ده واني اكتشفت ان امي بتتناك ومن عم شعبان البواب … فضلت افكر وافكر .. زباين تدخل وزباين تخرج وانا عمال افكر ف الموضوع ده لغايت ما روحت البيت وبرده دخلت اوضتي وفتحت اللاب توب بتاعي وقعدت ع النت وحبيت اخرج من الجو اللي انا فيه ده فتحت الايميل والفيس لكن ملقتش حاجة جديدة.. فقررت افتح مواقع سكس اهو اي حاج تخرجني من المود اللي انا فيه .. اتفرجت على افلام وشوفت صور ومفيش حاجة ركزت فيها خالص ولا شدت انتباهي .. كل تفكيري كان في الموضوع اياه لغايت ما عيني وقعت على كلمة قصص محارم ومكنتش دخلت القسم ده قبل كده.. لكن معرفش ايه حصلي وقتها وقررت اني ادخل واقرا …
وفعلاً فتحت القسم وبدات اقرا كل القصص اللي ليها علاقة بالامهات وقريت قصص كتير لغايت ما لاقيت قصة تشبه قصتي ,, والبطل في القصة عشان يتأكد صور امه وهي بتتناك بعد ما خبا كاميرا في المكان اللي كانت بتتناك فيه .. دخلت الفكرة دماغي وفضلت مدة افكر فيها واحاول اقنع نفسي وف نفس الوقت خايف ومش عايز اعمل كده ,, لغات ما وصلت في الاخر اني هعمل كده وفعلاً اجرت كاميرا من الاستوديو اللي جنب محل الشغل بتاعي وأجرتها لمدة يومين وعلطول طلعت السطح ودخلت الاوضة ودورت على مكان اخبي فيه الكاميرا بحيث متكونش باينة .. الموضوع كان صعب لكن قدرت اخبيها في الكراكيب اللي كانت في الاوضة ,,
وتاني يوم الصبح طلعت السطح عشان اشغل الكاميرا قبل ما يطلعو .. وشوفت امي خاجرة من البيت دخلت بسرعة عشان اشغل الكاميرا وبعدين جريت عشان استخبى ف السطح التاني .. لكني اتفاجئت انها مطلعتش ولا هي ولا عم شعبان .. نطيت ع السطح تاني براحة وروحت بشويش ناحية باب السطح وملقتش حد خالص .. استغربت امال امي راحت فين ؟…
دخلت قفلت الكاميرا وقولت اخليها لبكرة ولما اخلص ابقى اخد الفيديوهات وارجع الكاميرا عشان صاحب الاستوديو كان مبلغتي انه محتاج الكاميرا في اليوم ده عشان عنده ضغط شغل.. وفعلاً استنيت تاني يوم واتمنيت انهم يطلعو في اليوم ده … عشان مبقاش اجرت الكاميرا ع الفاضي
وفعلاً تاني يوم طلعت السطح واستنيت لغايت لما امي تطلع من الشقة عشان افتح الكاميرا واسجل .. وفضلت واقف اراقب ع السلم لغايت لما لاقيت امي طالعة من الشقة.. جريت ع الكاميرا فتحتها وجريت ع السطح التاني استخبى كالعاده .. واتمنيت انهم يطلعو اليوم ده وفعلاً بعد شوية لاقيت امي داخلة السطح وبتقلع هدومها وهي ماشية لغايت ما دخلت الاوضة وشوية ولاقيت عم شعبان داخل وراها وقفل باب السطح كالعادة .. وفضلت واقف مستنيهم يخرجو لغايت ما حصل حاجة مكنتش اتوقعها .. لاقيت صوت بيخضني من ورايا بيقول: انت واقف هنا بتعمل ايه؟
بصيت ورايا واستغربت لما لاقيتها ميرفت مرات بواب العمارة اللي كنا فيها قبل ما ننقل للعمارة دي..
قالتلي: ايه ده؟ حسام؟!! انت بتعمل ايه هنا
ارتحت شوية وابتسمتلها وحاولت اغير الموضوع وسألتها: انتي اللي بتعملي ايه هنا؟
ردت: احنا اشترينا الاوضة دي .."وهي بتشاورلي على اوضة فوق السطح اللي احنا فيه"
قولتلها: ايه ده؟ بجد ؟ اشتريتو الاوضة دي؟
قالتلي: هي مش اوضة .. دي شقة.. انت شايفها صغيرة بس عشان بتبص عليها من بره
ضحكت وقولتلها: ايه ده؟ داحنا اتغنينا اوي اهو
ضحكت وقالتلي: بس انت برده مقولتليش بتعمل ايه هنا؟
قولتلها: احنا كمان نقلنا في العمارة اللي جنبكو دي
قالتلي: ايه ده؟ بجد؟ امال بتعمل ايه ع السطح ده
اتلجلجت شوية ,, لكن رديت: اصل احنا آآآ في واحد بيطلع دايماً ع السطح ويقطع وصلة الدش بتاعنا ..
فانا طلعت بقى عشان اراقب واعرف مين ده
قالتلي: اهااااااااا طيب.. اسيبك انا بقى عشان اروح احضر للغدا
قولتلها: ماشي.. مبسوط اني شوفتك
"بالمناسبة: ميرفت 38 سنة.. ست شخصيتها قوية برده ومحدش يحس انها مرات بواب خالص وكأنها كانت حاسة نفسها احسن من كل السكان في العمارة اللي كنا فيها .. وانا كنت متعلق بيها جداً .. لكن كان دايماً في مشاكل بينها وبين امي .. شكلها كان زي اي شكل ست ريفية عادية .. لكنها كانت بتحاول تبقى زي ستات المدن عادي وكانت فعلاً كده .. وكان من الصعب ان حد يفرق بينها وبين ستات المدن .. كانت بيضة وطويلة شوية وجسمها مظبوط وبزازها وطيازها حجمهم متوسطين ومشدودين.. وعندها ولدين شحاتة 14 سنة وخميس 10 سنين... وجوزها سعد 42 سنة"
نرجع لموضوعنا .. بعد ما ميرفت سابتني ودخلت اوضتها او شقتها رجعت اراقب الاوضة تاني لغايت ما لاقيت عم شعبان خارج وفتح باب السطح وخرج وكالعاده امي من بعده برده بتظبط هدومها ونزلت دخلت بسرعة اتأكد من الكاميرا ولاقيتها في مكانها وبتسجل .. وقفت التسجيل واخدتها ونزلت البيت .. كانت الكاميرا دي من النوع الحديث .. يعني مكانتش بتسجل على شرايط لكن فيها هارد داخلي وممكن تسجل على ميموري .. وهو كان مديني الميموري .. وعلمني ازاي استخدم الكاميرا وازاي انقل من الهارد للميموري والعكس .. لكن انا احتياطي سجلت ع الهارد وبعد كده حطيت الميموري ونقلت عليه الفيديو من الهارد وركبت الميموري في اللاب عندي واخدت الفيديو كت من ع الميموري .. ولاقيت صاحب الاستوديو بيتصل بيا وانا بنقل الفيديو وبيقولي انه محتاج الكاميرا ضروري عشان طالعة شغل قولتله خمس دقايق واجبهالك .. وفعلاً بعد خمس دقايق خلص نقل .. شيلت الميموري وقفلت اللاب واخدت الكاميرا وروحت الاستوديو رجعتله الكاميرا ورجعت البيت .. علطول دخلت على اوضتي وفتحت اللاب وركبت الهيدفون عشان الصوت .. كانت امي نزلت الشغل واخواتي سارة وندى بيزاكرو في اوضتهم واختي الكبيرة اسماء بتنضف البيت .. وفتحت الفيديو اتفرج .. كانت الاضاءة ضعيفة شوية لكن مش بطالة وقدرت احدد الفيديو كويس لدرجة ان وش امي كان واضح جداً واي حد هيتفرج ع الفيديو كان هيعرف انها هي .. بدأ الفيديو بالمرتبة فاضية ومكملش دقيقة وظهر هدوم بتترمي ع الارض .. وبعد شوية لاقيت امي بتنام ع المرتبة وهي لابسة بيكيني سوتيان وكلوت وحاطة ايديها على كسها وبتلعب فيه وشوية وصوت باب الاوضة بيتفتح وعم شعبان بيدخل وقلع هدومه ورماها ع الارض وفضل باللباس الفلاحي ونط على امي وفضل يبوسو في بعض وبعدين حط ايده ورا ضهرها وفك السوتيان وفضل يبوس ويمصمص في بزازها وهي بتدعكله في شعره وفضل ينزل براسه لحد ما وصل لكسها وقلعها الكلوت وفضل يلحسلها في كسها وهي بتلعب في بزازها ومكنش باين عليها أي حاجة ولا بتتآوه ولا أي حاجة .. الظاهر ان شخصيتها كانت قوية في السكس كمان ... وشوية ولاقيت امي بدأت ترفع رجلها شوية شوية وعم شعبان عمال يلحس في فخاده وبعدين وصل لروكبتها وبعدين امي رفعت رجليها في وشه وقالتله انت مش قولت انك هتلحسلي رجلي النهاردة ,, بصلها شوية وبعدين مسك رجليها وفضل يلحس فيها وهي مستمتعة بكده وكان المنظر كأن خدام بيخدم سته .. وهي قاعجة زي الملكة وهو بيلحس زي الكلب ,,
حتى عم شعبان امي اتحكمت فيه .. شخصيتك رهيبة يا امي
بعد شوية من اللحس امي قالتله: كفاية بقى كده .. تعالى يلا حط زبك في كسي ..
قلع عم شعبان اللباس وحط زبه في كسها وفضل ينيكها 10 دقايق وبعدين طلع زبره وجاب على بطنها .. راحت امي نامت على بطنها وقالتله: يلا حطه في طيزي وخلصني ..
حط عم شعبان زبره في طيز امي وهي نايمة عىل بطنها وفضل يطلع وينزل عليها وهي ولا بتعمل حاجة .. وفضل الوضع كده 5 دقايق وطلع عم شعبان زبره وقالها: هجيبهم ..
راحت امي لافة واخدت زبره في بؤها وفضلت تمصه لغايت ما جابهم في بؤها ,, شربت امي اللبن وقالتله: يلا خلاص كده..
وقوام شعبان لبس هدومه ونزل وامي من بعده ..
فضلت يومين اتفرج ع الفيديو وانا مش قادر افهم موقف امي اللي كانت بتتناك في صمت ولا كانت متأثرة بأي حاجة خالص ولا طأنها بتتناك .. وفضلت مدى افكر اعمل ايه بالفيديو ده لكن موصلتش لحل...
وفي الفترة دي حصلت مشكلة بيني وبين امي بسبب اني بتأخر عن الشغل ومبروحش الكلية .. ويومها امي اتصرفت معايا بطريقة صعبة جداً وحرجتني ادام اخواتي .. واتضايقت منها وقررت اني اذلها بالفيديو اللي معايا ..
لكن برده مكانش عندي الشجاعة اللي تخليني اعمل كده ,, لغايت ما قررت اني اخليها تتفرج ع الفيديو وانا مش ف البيت عشان تفكر كويس قبل ما تعمل حاجة ... وكان وقتها اصحابي طالعين رحلة وقالولي عشان الطلع معاهم .. وقلت ان هي دي الفرصة لان الرحلة كانت هتقعد 3 ايام ,, وقبل ما اسافر طبعت الفيديو على سي دي واديته لامي وقولتلها تتفرج عليها .. وطبعاً سألتني عن ايه اللي جواه
قولتلها: لما تتفرجي هتعرفي...!!
وسافرت وقفلت موبايلي وانا مستني ارجع عشان اشوف امي هتعمل ايه وانا ف نفس الوقت خايف اني اواجهها .....
تفتكرو اني هقدر اذل امي او اتحكم فيها؟؟ تفتكرو اني انا اللي هقدر عليها ؟؟ وكده من اول جزء؟؟
خلونا نعرف بقى ايه اللي حصل في الجزء التاني....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء التاني
تابعنا في الجزء الاول لما اكتشفت ان امي بتتناك من عم شعبان البواب .. واني صورتها وطبعتلها الفيديو على سي دي واديتهولها وسافرت .. عشان اذلها واتحكم فيها بعد ما حرجتني ادام اخواتي .....
عدت الـ 3 ايام وخلصت الرحلة ورجعت تاني بلدي.. اترددت كتير قبل ما اروح البيت وكنت بفكر اروح ابات في أي حتة تانية ,, فكرت كتير وخفت من مواجهة امي ,, لكن في الاخر قررت اني اروح البيت وكانت الساعة 1 بليل..
لما روحت لاقيت امي لسه مطلعتش من الشغل ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي علطول ونمت,,, صحيت تاني يوم العصر من كتر تعب السفر,, لاقيت امي في المطبخ بتحضر الغدا,, دخلت الحمام غسلت وشي وصحصحت,,
كنت عطشان وكنت متردد ادخل المطبخ على امي ,, دخلت فتحت التلاجة عشان اشرب,, امي لفتلي وشها وقالتلي: نورت
قولتلها: نورك يا ماما
قالتلي: كانت حلوة الرحلة..؟
قولتلها: اها كانت ممتعة اوي..
قالتلي: ممتعة اوي؟ يبقى اكيد كان في بنات يا خول
ضحكت وقولتلها: يعني مش كتير
قالتلي: طيب ركز بقى في كليتك ومزاكرتك وعشان ترجع الشغل قبل ما تاخد اجازة الامتحانات
استغربت وقولتلها: اجازة امتحانات؟!!! هو انا من امتى باخد اجازة امتحانات!!!
قالتلي: انت دلوقتي في سنة تالتة .. يعني سنة مهمة مش زي اولة وتانية
قولتلها: اهاااااااا تمام
قالتلي: طيب يلا بقى روح حضر السفرة عشان الغدا..
خرجت احضر السفرة وانا مزهول .. معقول تكون لسه مشافتش الفيديو.. دانا سايبهولها من 4 ايام.. كنت متوقع الاقيها مبتكلمنيش او على الاقل تكلمني بطريقة بايخة ,, طلعت مشافتش الفيديو,, وبرده طريقتها معايا كانت غريبة اوي ,, اول مرة تكلمني باسلوب كويس كده... هو ايه اللي بيحصل بالظبط؟؟
حضرت السفرة وقعدنا عشان نتغدى ,, ولاقيت امي مهتمة بيا اوي .. وبتأكلني بايديها حتى اخواتي لاحظو تصرفاتها,, وهي نفسها لاحظت اني مستغرب,, وقطعت هي كل ده وقالتلي: انت مستغرب ليه؟ اصلك اول مرة تبعد عني فترة زي دي .. ووحشتني
قولتلها: لو كده يبقى هسافر كل اسبوع
ضحكنا وكملنا غدا
وبعد الغدا بقيت افكر في اللي حصل ع الغدا وتصرفات امي الغريبة واهتمامها بيا,, ووفكرت اني احاول اعرف اذا كانت شافت الفيديو ولا لسه.. وفكرت في طريقة اتأكد بيها,, وخوفت اسألها بصراحة ,, فحاولت الف وادور عليها,,
جبت سي دي فيلم عربي كان عندي وخرجت من الاوضة .. لاقيتها لبست هدومها ونازلة,, قولتلها: ايه ده؟ انتي نازلة؟
قالتلي: اها رايحة الشغل.. في حاجة؟
قولتلها: اصل كنت جايب فيلم ع السي دي ده وعايزك تتفرجي معايا
قالتلي: معلش .. خليها لما ارجع من الشغل بقى .. يلا سلام
وسابتني ومشيت..
قولت في نفسي,, حتى الحركة دي مجابتش نتيجة,, طب اعمل ايه ,,,,, وفجأة,, لقيتها بتندهلي,, لفيت بصتلها,, قالتلي: هو السي دي اللي انت كنت جايبهولي كان في ايه؟
اتخضيت وسألتها: هو انتي متفرجتيش عليه؟
قالتلي: لا نسيت ,, انت عارف الشغل بينسيني كل حاجة
قولتلها: لما تشوفيه هتعرفي
قالتلي: ايه حكاية لما تشوفي هتعرفي دي؟ ... طيب ع العموم ابقى فكرني بليل اتفرج عليه
استنيت بليل وانا قلبي بياكلني وقلقان ,, اخواتي نامو والساعة بقت 1 ونص وامي لسه مرجعتش من الشغل ,, قعدت شوية ع النت وفتحت مواقع سكس وفتحت قسم القصص وفضلت اقرا عشان اعرف ازاي اتعامل في الموقف ده ,, خصوصا ان القصة اللي قريتها قبل كده ,, ام الواد فيها حبته وسلمتله,,,
بس اكيد الوضع معايا مختلف ,, امي دي مفيش حد زيها ,, وصعب انها تقبل ان حد يتحكم فيها او حد يعمل معاها كده ,, او حتى يحصل الموقف ده,, قريت كتير وبرده ملقتش ام زي امي ,, كل الامهات بتجيب ورا وبتسلم,, طب اعمل ايه انا؟؟ ,, ايه الوقعة المنيلة دي....
شوية ولاقيت امي جت ,, طلعتلها ,, قالتلي: ايه ده انت لسه صاحي؟
قولتلها: اها مش جايلي نوم
قالتلي: طبعاً,,, مانت رجعت من الرحلة لبخت نظام نومك خالص ,, ظبط نومك يا استاذ
قولتلها: حاضر,, تحبي احضرلك العشا لغايت ما تغيري؟
ابتسمتلي وقالتلي: ايه ده؟ بجد؟ انت هتحضرلي العشا؟
قولتلها: اها بجد .. عادي يعني ,, مش انتي امي حبيبتي (بيني وبينكو كنت بحاول اعمل أي حاجة اكسبها بيها)
قالتلي: ماشي يا سيدي ,, بس ياريت تكون بتعرف تعمل حاجة بس
قولتلها: متقلقيش ,, ابنك شيف
قالتلي: ماشي ياعم الشيف ورينا...
ودخلت تغير هدومها,, ودخلت انا المطبخ حضرتلها العشا,, امي غيرت هدومها وخرجت دخلت الحمام وخرجت كنت انا حضرت العشا, قعدت عشان تتعشى وقالتلي: يلا عشان تتعشى معايا
قولتلها: انا اتعشيت مع اخواتي خلاص
قالتلي: يعني هتسبني اتعشى لوحدي
قولتلها: طب هاجي اقعد معاكي
وروحت قعدت جنبها وهي بتتعشى,, وبقيت ااكلها بايدي زي ما هي عملت معايا ع الغدا ,, قالتلي: ايه يا واد الحنية دي؟ عشا وكمان بتأكلني بايدك
وانا حاولت استمتع بالكام لحظة دول قبل ما تتفرج ع الفيديو وحياتي تتقلب سواد
بعد العشا قعدنا نتفرج ع التلفزيون شوية ,,, امي قالتلي: انا هقوم انام انا بقى
قولتلها: طيب ماشي ,,
وبعدين قولتلها وانا ملجلج: بس انتي كنتي قولتيلي افكرك تتفرجي ع الفيديو
قالتلي: اها صحيح الفيديو,,, طب ما تيجي تتفرج معايا
قولتلها: ايه؟ لا اجي ايه؟ مينفعش اجي طبعاً,, ال اجي ال,, لالالالا مينفعش
امي اتسغربت وقالتلي: في ايه ياواد مالك؟
قولتلها: لا مفيش .. اصل آآآ اصل انا آآآ اصل في شغل لازم اخلصه للكلية
قالتلي: طب ما تخلصه بعد ما نتفرج ع الفيديو
قولتلها: لا اصل شغل كتير ولازم اخلصه
قالتلي: طب ومعملتوش ليه قبل كده
قولتلها: انا كنت عملت جزء وبعدين قولت اريح شوية وارجع اكمل
قالتلي: طيب ماشي براحتك
ودخلت امي اوضتها,, وجريت انا دخلت على اوضتي وقفلت الباب عليا,,, عدى ساعتين ومفيش ولا حس ولا خبر,, خرجت من الاوضة وروحت ناحية اوضة امي وفتحت الباب بشويش ,, لاقيت الكمبيوتر مقفول وامي نايمة...
قولت ف نفسي يمكن نامت من غير ما تتفرج او اتفرجت واتصدمت ومعرفتش تعمل ايه,, دخلت نمت انا كمان,, وانا بفكر يا ترى ايه اللي هيحصل بكرة...
صحيت تاني يوم,, اخواتي سارة وندى كانو في المدرسة واسماء في الشغل ,, والظاهر ان امي كانت في اوضتها ,, دخلت الحمام اغسل وشي وبعدين دخلت المطبخ اكلتلي كام حاجة كده ,, وطلعت عشان اتفرج ع التلفزيون,,,
شوية ولاقيت امي بتندهلي,, اتخضيت وحسيت ان في حاجة ,, وقولت اكيد شافت الفيديو,,, روحت بشويش لغايت اوضتها وفتحت الباب بالراحة ودخلت,, لاقيتها قاعدة ع السرير وشكلها كان مصدوم ووشها كان باين عليها معيطة,,,
قالتلي: تعالى يا احمد اقعد هنا ادامي
خدت كرسي وحطيته ادامها وقعدت ,,
فضلت ساكتة شوية وبعدين قالتلي: هو انت جبت الفيديو ده منين؟
اتخضيت وفضلت ساكت كتير ومش عارف ارد,, وبعدين بصتلها وانا خايف وقولتلها: صورته
قالتلي: انت اللي صورته؟,, صورت امك يا حسام؟
اتحرجت بعد السؤال ومعرفتش ارد ,, بس افتكرت اللي هي عملته ,, وهي اللي خلت واحد زي عم شعبان البواب ينيكها ,, وافتكرت اني لازم ابقى قوي وواثق ف نفسي وانا بتكلم عشان متأثرش عليا...
غيرت نظرتي ونبرة صوتي واتكلمت بثقة وقولتلها: امي؟ امي اللي خلت البواب ينيكها؟
قالتلي: انت بتعايرني يا حسام؟
قولتلها: انا مش بعايرك,, انا ابنك ,, انا بحاسبك
قالتلي: طب مش قبل ما تحاسبني ,, تعرف ظروفي الاول
قولتلها: ظروف ايه؟؟ وايه هي الظروف اللي تخلي واحدة زيك تعمل اللي انتي عملتيه؟
قالتلي: انت تعرف ايه عني؟ انا واحدة مطلقة بقالي 5 سنين وعايشة لوحدي ومن البيت للشغل ومن الشغل للبيت ,, وانا مش صغيرة واكيد كنت محتاجة راجل
قولتلها: اها ,, والبواب ده هو الراجل
قالتلي: ايه ده؟ انت مشكلتك في البواب؟
صححت كلامي وقولتلها: لا طبعاً ,, بس برده موضوع انه بواب ده مدايقني
قالتلي: هو انا لاقيت حد تاني وقولت لا
قولتلها: ياما عرسان اتقدمولك
قالتلي: كلهم كانو طمعانين في فلوسي ,, ومكنش حد فيهم بيحبكم وانا كنت خايفة عليكم
اتأثرت شوية بكلامها ,, وقولتلها: بس برده مش كده .. مش لدرجة بواب
قالتلي: معلش يا حسام كانت غلطة ,, بس عشان خاطري انسى الموضوع ده
قولتلها: انسى ازاي ؟ انا كل مرة بتفرج ع الفيديو عشان احاول اقنع نفسي انك مش انتي اللي بتعملي كده,, دانا طول الرحلة بتفرج عليه وبحاول اكدب اللي انا شايفه
قالتلي: ايه ده؟ هو انت كنت بتتفرج عليه ازاي وانت ف الرحلة؟ هو انت معاك نسخة تانية؟
قولتلها: اها عملت نسخة تانية ليا
قالتلي: ليه عملت نسخة تانية؟
قولتلها: مش مهم ,, مش وقته الكلام ده
قالتلي: عشان خاطري يا حبيبي هات النسخة اللي معاك دي عشان محدش يشوفها تبقى فضيحة
قولتلها: لا النسخة دي هتبقى معايا
قالتلي: انت عايزها ليه؟
اتلجلجت شوية وبعدين قولتلها: عشان يوم ما تفكري تغلطي تاني او تعامليني بطريقة وسخة,, يكون معايا حاجة ادافع بيها عن نفسي
قالتلي: انت بتهددني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك ,, واي غلطة صغيرة بعد كده ,, هخلي فضيحتك تبقى بجلاجل
قالتلي: هتفضح امك يا حسام؟
قولتلها: اللي تعمل زي اللي عملتيه يبقى لازم يتعمل معاها كده
قالتلي: ماشي يا حسام
سبتها وخرجت ووقفت ع الباب وقولتلها: اوعي تنسي الكلام ده ,, افتكريه كويس
عدت فترة كبيرة ,, وطول الفترة دي شايف امي حزينة وبتتحاشى انها تتكلم معايا ,, وكان كلامنا كله في حدود العادي والمهم بس,, كنت زعلان على زعل امي ,, وبصراحة عذرتها لما عرفت انها 5 سنين محرومة من السكس واكيد كانت نفسها تتناك ,, وبرغم زعلي عليها كنت برده بفتكر اللي هي عملته ,, وبفرح عشان على الاقل خلصت من طريقتها الوسخة معايا...
خلال الفترة دي برده,,, كنت بتفرج ع الفيديو كل شوية ,, لكن في الفترة دي بدأت الاحظ حاجة مكنتش باخد بالي منها خالص ,, جسم امي,, وبزازها الكبيرة وهي بتترقص وهي بتتناك ,, وطيزها الجبارة اللي اكبر من كاوتشات العربية ,,,
خدت بالي اني عندي احلى جسم سكسي معايا ف البيت وانا كل ده نايم,, في الاول الفكرة بدأت تيجي في دماغي ,, لكن برده كنت بستبعدها ,, لكن من كتر دخولي على قسم المحارم ,, خلاني افكر في الموضوع كتير ,,
خصوصاً,,, ان في الفترة دي كانت عيني بتقع على امي وهي بتستحمى ,, بسبب انها كانت بتستحمى والباب مفتوح ,, ومكنتش بتعمل كده قبل كده ,, وبقيت اشوفها وهي بتغير هدومها وهي بتسرح شعرها ,, وبدأت اخد بالي من طيزها وهي رايحة جاية في البيت ,, وبدأت فعلا افكر في امي ,, بقيت احلم ان الجسم ده يكون معايا على سرير واحد ,,,
الفكرة بدات تاكل دماغي ,, لكن برده كنت افكر في اني مستحيل اعمل كده مع امي ,, وحتى لو جاتلي الجرأة مستحيل اقنع الست السادية المتسلطة دي بحاجة زي كده...
بدأت الفكرة تعذبني وتتحكم فيا ,, وكتر دخولي على قسم المحارم وافلام الامهات اللي بشوفها ,, كل ده خلى الفكرة تسيطر عليا وتديني الثقة اني اعمل كده,,,
لكن موضوع تسلط امي كان حاجز كبير ادامي ,, وفضلت افكر كتير ازاي اقنعها ,, وفي لحظة اكتشفت اني غبي ,, واني اقدر اخليها تبقى زي الخاتم في صباعي,, مانا معايا الفيديو اللي بهددها بيه,,,,
قررت اني ابدأ معاها بشكل بسيط في الاول,, وبعدين لو مانعت ابقى اهددها,,
وفعلاً جاتلي الجرأة ودخلت عليها المطبخ وهي بتطبخ وحضنتها من ورا ,, وقولتلها: هو الجميل هيفضل زعلان مني كده كتير؟
فضلت تشتغل ومردتش عليا,,,
مسكت بزازها وحطيت وشي جنب خدها وقولتلها: طب الجميل يرضيه نفضل متخاصمين كده؟
قالتلي: انت عايز ايه يا حسام؟
قولتلها: هكون ايه يعني ؟ بصالحك يا قمر
قالتلي: تصالحني؟ مش كنت بتهددني؟
قولتلها: ما خلاص بقى يا قمر .. كنت متعصب وغيران عليكي
قالتلي: غيران عليا؟
قولتلها: اها غيران عليكي ,, انتي مش امي حبيبتي ,, والمفروض تكوني ملكي انا
قالتلي: ملكك انت ازاي ؟
قولتلها: اها ملكي,, يعني بتاعتي انا لوحدي
قالتلي: بتاعتك؟
قولتلها: اها بتاعتي,, وتعملي كل اللي اطلبه منك .. وانا هنفذلك اللي انتي عايزاه
قالتلي: تفتكر هتقدر تنفذلي اللي انا عايزاه؟ وبعدين ايه اللي انت هتطلبه مني
قولتلها: هطلب منك زي ما اطلب بقى ,, هطلب منك ناكل لوحدنا .. ااكلك بايدي ,, تاكليني بايدك ,, اشربك عصير ,, تدعكيلي في شعرك ,, اعملك مساج,,, كده يعني
قالتلي: طب ما نتجوز احسن
قولتلها: وماله؟ انتي عندك مانع؟
قالتلي: انت بتستهبل يالا ولا ايه؟
قولتلها: لا ولا بستهبل ولا حاجة
ولفيت ووقفت ادامها ونزلت على ركبتي,, ومسكت ايديها وقولتلها: سهام,,, تقبلي تتجوزيني؟
قالتلي: لا,,, دانت اتجننت رسمي
قولتلها: انا مجنونك يا سوسو ,, انا بموت فيكي ومقدرش اعيش من غيرك
فضلت تضحك ,, قولتلها: ها؟ موافقة؟
قالتلي: بس برده انت مش هتعرف تنفذلي اللي انا عايزاه
قولتلها: اؤمري
قالتلي: انا عايزة النسخة اللي معاك يا حسام..
قلبت وشي ووقفت
قالتلي: يا حسام انا اصلي خايفة أي حد يشوفها واتفضح ,, وانت اكيد مش عايزها يعني ,, وبعدين اديك شوفتني اهو ولا غلطت تاني ولا بقيت بطلع السطح ومبقتش بعاملك بطريقة وسخة زي مانت قولت
قولتلها: هو انتي كنتي بتعامليني اصلا؟
قالتلي: مانا برده كنت مصدومة يا حسام ,, اصلك لاقيتك بتهددني ,, ودي وجعتني ,, ابني اللي ربيته وعملتله كل حاجة بيحلم بيها ,, بيهددني
اتأثرت بكلامها
قالتلي: ها ؟ هتجيب النسخة؟
قولتلها: لا ,, خليها معايا متخافيش محدش هيشوفها
زعلت وقالتلي: برده؟
قولتلها: متزعليش ,, خلينا ننسى كل ده ونعيش حياتنا وي ما اتفقنا دلوقتي
قالتلي: اتفقنا على ايه؟
قولتلها: ايه؟ احنا مش خلاص هنتجوز ؟ واتفقنا كل واحد ينفذ طلبات التاني
قالتلي: يعني هتعملي مساج
قولتلها: انتي سبتي كل حاجة وركزتي المساج
قالتلي: اصل جسمي تعبان بقاله كام يوم
قولتلها: من كتر الشغل ,, انتي بتموتي نفسك في الشغل ومبتناميش كويس
قالتلي: اعمل ايه؟ مش عشان اجيب فلوس
قولتلها: خلاص من النهاردة انا راجل البيت,, وانا مقبلش ان مراتي تصرف عليا
ضحكت وقالتلي: سيد الرجالة
قولتلها: طب يلا عشان اعملك مساج
روحنا اوضتها,, وقلعتع هدومها وفضلت بالسوتيان والكلوت ,, وراحت ع السرير ونامت على بطنها ,,, روحت قعدت جنبها وفضلت امسجلها كتافها الاول وبعدين نزلت على ضهرها ,, لكن السوتيان دايقني ,, لاقيتها بتقولي: مالك؟
قولتلها: اصل السوتيان مدايقني ,, مش عارف امسجلك ضهرك بسببه
قالتلي: طب ما تقلعهولي
اتفاجئت وسكت معرفتش ارد
قالتلي: في ايه يابني؟ ما تقلعهولي
فضلت ساكت ومصدوم,, بصتلي وضحكت وقالتلي: لاااااااا,, متحلمش ,, انت هتقلعهولي بس لكن ولا ايدك هتلمسي بزازي ولا عينك حتى هتقع عليهم
وفكتلي السوتيان وقلعته لكن من غير ما اشوف بزازها فعلاً ,, وكملت مساج في ضهرها,, وكنت كل شوية بحاول انزل لطيزها...
وانا بعملها مساج هيجت عليها اكتر ,, معقولة امي عريانة ادامي ,, وكمان بعملها مساج,, بدأت اهيج وبدأ جسم امي يتحكم فيا ,, وبقيت بتمنى انيكها دلوقتي حالاً,,
لغايت ما لاقيتها بتفوقني وبتقولي: خلاص يا حسام كفاية كده ,, انا ارتحت..
فضلت قاعد ,, بصتلي وقالتلي: قوم بقى عشان اقوم البس,,
قومت وقفت ,, بصتلي وقالتلي: ما تخرج
قولتلها: انيت مكسوفة مين ولا ايه؟
قالتلي: انت عايز ايه يا خول؟ اطلع يلا
قولتلها: ماشي يا جميل .. مسيرك في يوم تحن ,, ملكش غيري برده
ضحكت وقالتلي: انت مش ممكن النهاردة يا واد
خرجت وانا مش مصدق نفسي ,, شكلها قربت وشكلي خلاص هنيك امي,,, شكلي خلاص قربت اخلي المتحكمة كلبة تحت رجليا وخدامة تخدمني ,,,
عدى اليوم عادي بعد كده وجه الليل وامي رجعت من الشغل ,, ودخلت غيرت هدومها ودخلت الحمام ,, وطلعت لاقتني محضر العشا في جو رومانسي وشموع بقى وحركات (اصلي كنت ناوي ادخل الليلة)
ضحت وقالتلي: انت مش طبيعي النهاردة
قولتلها: دي اقل حاجة اعملهالك
وقعدنا اتعشينا عشا رومانسي ,,, وبعدين امي دخلت تنام ,, دخلت اوضتي وقلعت هدومي ولبست شورت بس ع اللحم ,, وملبستش حاجة من فوق,, ورشيت برفان مثير ودخلت اوضة امي,, وروحت انام جنبها,, هي صحيت واتفاجئت,, قالتلي: انت بتعمل ايه؟
قولتلها: ايه؟ هنام جنبك,, انتي مش مراتي ولا ايه؟
قالتلي: انت بتتكلم جد ولا ايه؟
قولتلها: وانا ايه اللي هيخلني اهزر
قالتلي: انت عايز ايه بالظبط؟
قولتلها: ولا حاجة .. عايز انام جنب مراتي آآآآ اقصد امي
فضلت بصالي شوية وبعدين قالتلي: ماشي ,, لما نشوف اخرتها
نمت جنبها ,, وهي بصت النحية التانية,, روحت واخدها في حضني,,, قالتلي: وبعديييييييييين؟
قولتلها: ايه؟ في ايه؟
قالتلي: شيل ايدك
قولتلها: عادي بدفيكي
قالتلي: انا كويسة ,, اهمد بقى
قولتلها: ماشي ,, بس متزعلش انت يا جميل
نمت عادي وفضلت احسس على دراعها,, وقولتلها: انتي عارفة اني بحبك ولا لا؟
قالتلي: اها اخدت بالي الفترة الاخيرة دي
قولتلها: مانتي اللي مكنتيش بتديلي فرصة
قالتلي: احنا مش اتفقنا ننسى اللي فات
قولتلها: صح,, عندك حق ,, ننسى
وروحت بايس دراعها
قالتلي: طب وده اسمه ايه؟
قولتلها: عادي ببوس مراتي حبيبتي
قالتلي: ايه حكاية مراتي دي؟
قولتلها: ايه؟ مدايقاكي؟
قالتلي: لا يعني بس مش فاهماها
مفعول الحباية اللي اخدتها وانا بغير هدومي بدأ يشتغل وخوفت كل ده يروح ع الفاضي,, وبدات اهيج ومبقتش عارف اسيطر على نفسي
قولتلها: بصراحة كده عايز امارس حقوقي الزوجية معاكي
شالت ايدي من عليها بسرعة وقامت وبصتلي وقالتلي: انت ايه حكايتك؟ انت عايز ايه بالظبط؟ وناوي على ايه؟
قولتلها: ما تبطلي عبط بقى وتعالي نعيش اللحظة
قالتلي: لحظة ايه اللي نعيشها يا وسخ؟
قولتلها: اييييييييه ؟؟ احنا هنلبخ؟ يعني هو ماشي مع البواب وانا لا
سكتت وبصت في الارض
قولتلها: البواب مش احسن مني ,,, وبعدين انتي امي ,, وانا احق من الغريب
قالتلي: اديك قولتها ,, انا امك ,, مينفعش يا حسام
قولتلها: لا ينفع ,, وبصراحة بقى انا نفسي فيكي .. ولا تحبي افضحك بالفيديو اللي معايا
قالتلي: انت بتهددني تاني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك .. عشان اتفقنا اننا ننفذ طلبات بعض ,, واديكي انتي اهو بتستهبلي من اولها
قالتلي: احنا اتفقنا ننفذ طلبات بعض اها, لكن متوقعتش انها توصل لكده
قولتلها: مليش دعوة بالكلام ده كله .. يا تنفذي كلامي ياما تتفضحي
اتأثرت اوي وكانت هتعيط,, وقالتلي: طب ممكن نأجلها؟
قولتلها: نأجل ليه؟
قالتلي: اصل انت فاجئتني ,, وكمان انا عندي الدورة
اتصدمت وقولتلها: يا بااااااااااااي ,, وده وقته؟
قالتلي: اعمل ايه طيب؟
قولتلها: خلاص نخليها يوم تاني ,, بس خليكي فاكرة,, اوعي تنسي
قالتلي: ماشي
قولتلها: يلا نامي بقى .. نامي في يومك الفقر ده .. يعني الحباية راحت ع الفاضي
قالتلي: ايه ده. انت اخدتلي حباية كمان؟
قولتلها: اها ياختي ,, امال هقدر على جمل زيك ازاي؟
اتغيرت وبدأت تضحك,, بصتلها وضحكت انا كمان
قولتلها: نامي نامي .. بس خليكي فاكرة بعد ما الدورة تخلص .. انا حاجز بعدها علطول
قالتلي: ماشي
نمنا وعدى اليوم ده ع الفاضي ,, ومقدرتش اطلع غير بكام حضن واحنا نايمين ,, حتى البوس مقدرتش ابوسها,, لانها كانت مصدومة ولسه مش واخدة ع الوضع ,, وانا عزرتها..
عدى يومين,, وطول اليومين كنت هايج عليها جداً وكل شوية اسألها عن الدورة تقولي لسه,, وشوفت منها احلى حركات ومناظر ممكن اشوفها ,, وهيجت ع الاخر ومبقتش بقدر اتحكم ف نفسي ادامها,, لغايت ما سألتها في مرة عن الدورة وقالتلي انها خلاص خلصت,,
استعديت اوي اليوم ده واخدت حباية برده ودخلت عليها لاقيتها قاعدة بتعمل شعرها ادام المرايا ,, دخلت من وراها وحطيت ايدي على كتافها,, وبوستها في خدها ,, وقولتلها: يلا بقى .. انا مش اقدر
قالتلي: ماشي هخلص اهو
خلصت وقامت وقفت ,, شديتها نحية السرير,, مسكت ايدي وقالتلي: استنى ,, مش علطول كده ,, اصبر
وكانت لابسة روب احمر عليه ورد ,, فكت الحزام وقلعت الروب ,, وشوفت احلى جسم في الدنيا ,,, بزاز وطياز يوزنو تلت اربع ستات فوق بعض ,, وجسم منسق ,, وطول ,, حسيت اني داخل على 4 في ليلة واحدة ,, وكانت لابسة سوتيان وكلوت بكيني اسود,,,
قالتلي: ايه رأيك ارقصلك؟
قولتلها: وماله؟ حد يكره؟... ارقصي يا جمل
شغلت اغنية ع الكمبيوتر ,, وفضلت ترقص وهي بالبكيني وطيازها وبزازها بيرقصو معاها ,, هيجتني ع الاخر بنت المتناكة ,,, مبقتش قادر اتحكم ف نفسي,, وقومت رقصت معاها وروحت لافف وراها وقلعتها السوتيان ,, عشان اشوف احلى بزاز في الدنيا,,
لدرجة ان لساني طلع ,, وبقيت شبه الكلب بتاع الكرتون ,, وفضلت واقف مكاني مركز في بزازها مش عارف اتحرك ,,,
هي بطلت رقص وقالتلي: ايه؟ مالك؟ بزازي عاجبينك؟
قولتلها: دول يعجبو اللي ميعجبوش العجب
وروحت عليها وحضنتها وحاولت ابوسها,, لكن هي حاشتني,, وقالتلي: يا حسام عشان خاطري,, انا قلقانة من موضوع الفيديو ده ,, لو بتحبني هاتلي النسخة اللي معاك
بصراحة مكدبش عليكو ,, مع اني مكنتش ناوي اديلها النسخة دي خالص ,, عشان افضل متحكم فيها,, لكن لو حد حط نفسه مكاني ,, واخد حباية تولع ,, وشايف ادامي احلى بزاز في الدنيا ,, وعلى بعد خطوة واحدة من السرير ,, وحلمي هيتحقق ,, قولت خلاص كده كده مش خسران حاجة ,,, وروحت جبتلها النسخة,,,
قالتلي: عشان خاطري اكسرها بقى,,
كسرتها ادامها ,, لغايت ما اطمنت
قولتلها: خلاص ارتحتي؟
قالتلي: بزمتك معندكش غيرها
قولتلها: لا بجد معنديش أي سيديهات تانية
قالتلي: ولا ميموري ولا فلاشة ولا الكلام ده؟
قولتلها: وحياتك عندي ,, مفيش
قالتلي: حساااام.. انا مش واثقة فيك
قولتلها: عيب عليكي ,, وغلاوتك في قلبي معنديش أي نسخة تانية خالص ,, يعني خلاص ,, مفيش حاجة في ايدي اهددك بيها ... ارتحتي؟
اطمنت خالص ,, وبعدين نظرتها اتغيرت وبصتلي بعصبية وقالتلي: طيب يا خول يلا على اوضتك بقى
قولتلها: نعم؟
قالتلي: زي ما سمعت يا متناك على اوضتك
قولتلها: لاااااااااا ,, مش انا اللي يتعمل معايا كده انا...
وقفتني وقالتلي: يلا يا شرموط على اوضتك مش عايزة اسمع صوتك
جريت عليها وحاولت امسكها لكنها زقتني ووقعت ع الارض,, بصتلها وحسيت اني مش هقدر عليها بجسمها ده ,, دي عايزة عشرة او عشرين عليها عشان ع الاقل حد يكتفها ..
قومت من ع الارض وقولتلها: ماشي يا شرموطة ,, بس صدقيني هتندمي
قالتلي: يلا يا خول على اوضتك ,, واياك تكلمني بالطريقة دي تاني ,, يلا يا خول على اوضتك
روحت على اوضتي ,, وانا بوعد نفسي اني هندمها ,,, على اللي عملته,, انا صحيح حلفت بغلاوتها (اللي فعلاً مش هحلف بيها كدب) اني معنديش نسخة تانية ولا ميموري ولا فلاشة ,, لكن محلفتش ع النسخة الاصلية اللي عندي ع اللاب ,, وحظي ان اللاب كان بيتصلح ولسه جايبه النهاردة ,, ودخلت اوضتي عشان اطبع نسخة تانية وارجعلها ,,
لكن صدمة عمري لا فتحت اللاب وبصيت ملقتش أي حاجة ع اللاب كله ممسوح,, فضلت مزهول ,, مش عارف اعمل ايه,, ومكنش ينفع اكلم الراجل عشان الوقت متأخر,, لكن فوقني الباب وهو بيتفتح ,, ولاقيت امي واقفة ع الباب بتضحك: ايه يا خول؟ انت فاكر ان حاجة زي دي هتفوتني؟ انا اللي بوظتلك اللاب يا خول ,, وانا اللي اتصلت بالراجل واللاب عنده وقولتلها يفرمط اللاب ,, يا شرموط انا مش عيلة بريالة عشان يتعمل عليا الفيلم ده ,, ومش انا اللي حد يزلني او يفكر يتحكم فيا ,,
وفضلت تضحك بسخرية وقالتلي: متزعليش يا بيضة ,, ابقي صوريني تاني يا حلوة
وفجأة وقفت ضحك وقالتلي: بس لو عرفت تعملها تاني يا متناك
وسابتني وراحت اوضتها,, وفضلت انا قاعد مزهول مش عارف اعمل ايه ,, مش عارف اندم ع الليلة الحمرا اللي ضيعتها من ايديا بغبائي واستسلامي ادام امي اللي خلاني كسرت السي دي,,
ولا اندم اني معملتش نسخة تانية احتياطي,,
فضلت قاعد مزهول وندمان على كل التعب اللي راح ع الفاضي,, واني هرجع لحياتي الاولانية ,, واكيد هتبقى انيل وانيل,, واكيد هتبقى المعاملة اوسخ واوسخ ,, وحياتي هتبقى جحيم...
فضلت افكر واندم لغايت ما نمت ,, ولاقيت امي بتصحيني بدري ,, بتقولي: يلا يا خول عشان تروح الكلية ,, انسى بقى الوهم اللي كنت عايش فيه,, من النهاردة كل حاجة هترجع زي الاول ,, كليتك وشغلك هترجعلهم تاني ,, ومفيش دلع ولا خروجات تاني .. ولسه لما ترجع من الكلية ...
صحيت وانا تعبان لاني منمتش كويس .. بس كنت مضطر ,, وقومت روحت الكلية .. ولما رجعت مكنش اخواتي لسه رجعو ,, وامي كانت نايمة ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي ونمت ,,
ومفيش 5 دقايق لاقيت امي داخلة عليا بتقولي: قوم يا خول مفيش نوم .. انا لمتلك هدومك في شنطة ,, هتروح تقعد عند عمتك (حنان) اسبوعين ,, ده عقاب مبدأي ,, مش دي عمتك اللي انت مش بتحب تروحلها؟ ,, عشان جوزها الرخم وعشان كل شوية بتطلب منك طلبات وبتبعتك مشواير ,, ومبتحبش ولادها كمان ,, يلا بقى يا خول ,, هتروح تقعد معاهم اسبوعين.. يلا
قومت وانا مستسلم خالص ,, مانا خلاص مش هقدر افتح بؤي معاها تاني ,, وغيرت هدومي واخدت الشنطة وخرجت من الاوضة لاقيت امي قاعدة ادام التلفزيون ,, ندهتلي وقالتلي: تعالى يا خول عايزاك
سبت الشنطة وروحت قعدت جنبها ,, سابتني قاعد وفضلت تتفرج ع الفيلم يجي نص ساعة وانا قاعد جنبها ,, لغايت ما الفيلم خلص ,, بصتلي وقالتلي: ايه ده؟ دانت قاعد صحيح؟ طب مش تقولي يا خول؟ احسن برده انك مقولتليش ,, عشان كنت عايزة اشوف الفيلم ده ,, بص بقى يا خول ركز معايا اوي واسمع الكلمتين دول,, عشان الكلمتين دول فيهم حياتك .. يا تبقى زي الفل وجميلة ,, يا تبقى سودة وزي الطين على دماغك
وانا قاعد مش قادر افتح بؤي وباصصلها وبسمع وبس,,
كملت كلامها: بص يا خول ,, انا سهام ميتضحكش عليا ولا يتعمل عليا الفيلم العربي القديم اللي انت عملته ده ,, موضوعك ده تافه وانا فاهماه من الاول خالص,, لما لاحظت انك بقيت بتغيب من الكلية وبترجع بدري كتير ,, بدأت اشك فيك ,, وبدأت اراقبك واعرف انت وراك ايه ,, وطبعاً دخلت ع اللاب بتاعك ,, وشوفت كل اللي انت بتعمله ,, افلام السكس ,, والمواقع اللي بتدخل عليها ,, وخصوصا قسم المحارم ,, اللي زياراتك ليه بدأت تزيد في الفترة الاخيرة دي ,, وعرفت انك ناوي على نية سودة على وشك ,, مش هكدب واقول اني عرفت انك هتصورني ,, لكن موضوع الفيديو ده برده كان تافه وفهمته ,, من اول يوم انت ادتني فيه السي دي ,, وانا اتفرجت عليه ,, وانا فهمت كل حاجة ,, وفهمت انت كنت مأجر الكاميرا ليه ,, وكويس اوي انك سافرت وسبتلي 3 ايام افكر فيهم وافكر في الخطة اللي هوقعك بيها ,,, وزي مانت عيشت معايا الفترة الاخيرة دي ,, مثلت اني معرفش حاجة ,, وعيشتك في وهم الام المصدومة والندمانة عشان اصعب عليك ,, وحصل ,,, وبعدين في الفترة دي بدات اهيجك واصحي فيك الرغبات النايمة ,, زي ما كنت بتشوف يا خول ,, باب الحمام المفتوح وعرض جسمي عليك في الرايحة والجاية ,, كان متوقع يعني ان واحد زيك شرموط يصور امه وهي بتتناك وبيدخل على قسم محارم,,, كل ده يخليني اتأكد انك هتفكر انك تنيكني ,, وعشان كده هيجتك عليا عشان اوصل للي انا عايزاه ,, وده بعد ما اتأكدت انك معاك نسخة واحدة بس على سي دي غير اللي معايا ,, والنسخة الاصلية على اللاب ,, وفعلاً بدأت تتهيج خصوصاً بعد ما بقيت بطحنلك حبوب بتهيج في العصير ,, واللي هيفاجئك كمان يا شرمووط اني دخلت على قسم المحارم اللي كنت بتدخل عليه ,, وكتبت اكتر من قصة عن نيك الامهات وكنت عارفة انك هتقراهم ,, لغايت ما جه اليوم اللي جيت تصالحني فيه ,, واتأكدت انك فعلاً جبت اخرك ,, وخدتك على اد عقلك ,, وفضلت اسايرك ,, حتى موضوع الدورة كانت كدبة يا خول وانت شربتها ,, ومكنش ادامي غير موضوع النخسة اللي ع اللاب اقلق منها ,, وانت عارف انا حليتها ازاي .. وبعد كده انت عارف كل اللي حصل ,, ,,,, ايه رأيك في امك يا شرموط؟
قاعد بسمع كل ده وانا مزهول ومصدوم ومش مصدق ,, امي دي ايه يا ناس ,, ايه العقلية والتفكير ده ,, امي عملت كل ده ؟ امي هي الست الكاملة اللي بيقولو عليها؟ ,, بصراحة كان نفسي اصقفلها واهنيها على ذكائها وعلى تنفيذها للخطة ,, لكن خوفي منها منعني ,, وفضلت قاعد مبلم ادامها ...
وقطعت لحظة الصمت دي هي لما قالتلي: ومع انك خول ومتستاهلش بس حفاظاً لقيمتي ادامك بس يا شرموط ,,, لكن لازم تعرف موضوع شعبان البواب ده ,, يا شرموط واحدة زي امك دي الرجالة هي اللي بتجري وراها,, مش انا اللي اجري ورا واحد بواب يا متناك ,, يا خول انا من يوم ما اتطلقت وانا عايشة حياتي بتمتع بكل حاجة ,, واتناكت من كل الرجالة اللي ممكن تتخيلهم ,, وكل واحد فيهم بيجي بعد كام مرة واخليه يبقى زي الخاتم في صباعي وخدام تحت رجليا واذله ,, زي مانت شوفت كده مع شعبان البواب ,, ليه بقى البواب؟ ,, عشان كان نوع جديد مجربتوش قبل كده ,, كنت عايزة اجرب الزبر الصعيدي ,, وكمان الحيوان مكنش بيعاملني كويس فحبيت اديله درس ,, وبصراحة انت ساعدتني ووفرت عليا خطوة كنت هعملها ,, لاني كنت ناوية اصوره وهو بيبوس رجلي واذله بيه ,, لكن انت جيت وصورت ,, وادتني الفيديو ,, صحيح انه كان فيه وشي ,, لكن مع شوية مونتاج وقص ,, هيبقى وشه ورجليا بس ,, ويبقى يثبت انه انا ,, بواب مجنون وبيتبلى عليا ,, وبعدين مش هيروح يفضح نفسه بايده يعني ,,
اتصدمت اكتر واكتر ,, ايه الست دي ؟ دي موسوعة ,, عالم لوحده ,,, يتحاكى عنها العالم وتكتب عنها كل الكتب ,, بصراحة بقيت فخور اني ابن الست دي ,, وفي لحظة نسيت كل معاملتها ليا ,, وعرفت انها من حقها تعمل اكتر بكتير ,,
قالتلي: عرفت انت ابن مين يا شرموط ؟ ,, يلا بقى قوم غور روح لعمتك .. واتلقى عذابك ,, يلا يا خول
حبيت اعمل حركة ,, وفكرت وخوفت اعملها لكن قررت اعملها,,, وفي ثانية قومت وروحت ادمها ونزلت بوست رجليها ,, وبصتلها لاقيتها بتضحك وقالتلي: ايووووووووة ,, اعرفت قيمتك عندي يا متناك,,, يلا بقى غور
وقومت اخدت شنطتي ونزلت وانا كلي فخر اني عندي ام زي دي ,, ونسيت بقى حتة انها اتناكت من رجالة اشكال والوان ,, مانا شوفتها قبل كده مع البواب ,, وانا نفسي فكرت انيكها ,, هتفرق يعني ,, خلاص مش فارقة ,, انا امي شرموطة وبتتناك ,, بس اجمل واحلى واذكى واقوى شرموطة في التاريخ ,,, "فعلا... مين يقدر على امي؟"
وفضلت ماشي في طريقي لعمتي ,,
ويا ترى حياتي هتبقى ازاي عند عمتي ,, وهعمل ايه مع جوزها الرخم ومع عيالها اللي مش بحبهم ,, هو فعلاً عذاب ,, وهيبقو اصعب اسبوعين بالنسبالي .. بس خلونا نعرف ايه اللي هيحصل في الجزء التالت
تابعووووووووووووووني ,, ولسه مشوفتش اضافات كتير ..
معقولة محدش اتغاظ من امي وفكر يذلها ... لو فعلاً حد اتغاظ يكلمني ويحكيلي عن واحدة من محارمه,, و هيشوفها في القصة ,, بس يا ترى هي اللي هتقدر على امي ولا امي هي اللي هتقدر عليها ...؟؟ دي سيبوهالي انا بقى..
بس المهم تجيبولي محارم كتييييير.. وانا مستني
وروني بقى .... مين يقدر على امي