مرحبآ بك في منتديات نسوانجي

قم بتسجيل عضويتك الان وتمتع بمشاهده المحتوي علي المنتدي بدون اي اعلانات مزعجه والتواصل مع الاعضاء والعديد من المميزات .

التسجيل الآن!

neswangy

مدير
طاقم الإدارة
مدير
ناشر محتوي
إنضم
25 مايو 2023
المشاركات
12,737
نقاط نسوانجي
69,824
انا فادي 20 سنة من مصر .. عايش مع امي سهام 46 سنة لوحدنا ف البيت لان ابويا وامي منفصلين, كنت زي أي شاب بحب السكس وخصوصاً ان امي جسمها سكسي جامد هي بيضة وقصيرة شوية وطيازها وبزازها كبار اوي اوي, وكانت دايماً تلبس قصير وجسمها كله بيبان وكنت بهيج عليها واتخيل اني نايم معاها واضرب عليها عشرة, وزي أي حد بسرق كلسوناتها وكلوتاتها من الحمام واشمهم واضرب عليهم عشرة, لكن عمري ما حسيت من نحيتها باي حاجة كانت بتتعامل معايا عادي خالص ومكنتش قاصدة تهيجني ومكنتش تعرف اني بهيج عليها, وفي يوم جت خالتي تقعد عندنا يومين, خالتي ميرفت 39 سنة جسمها كبير وعريضة جسمها مليان مليان يعني, وطيازها وبزازها كبار برده, بس هي اطول واعرض من امي, اول ما جت قعدنا مع بعض نتفرج ع التلفزيون ونتكلم واخدت من امي قميص نوم قصير ولبسته وقاعدة حاطة رجل على رجل وعمالة تحرك رجلها بقيت قاعد هايج ع الاتنين, لغايت ما جه وقت النوم وعشان امي نومها خفيف وخالتي نومها صعب شوية بترفس وبتتحرك كتير مكنش ينفع ينامو جنب بعض اتفقنا ان خالتي تنام على سريري وامي ف اوضتها عادي وانا هنام برة ف الصالة ع الكنبة, قبل الفجر وانا نايم لاقيت خالتي بتصحيني بتقولي: تعالى نام جنبي شكلك مش مستريح هنا قولتلها: لا عادي
قالتلي: لا انا مش جاية اقعد معاكو عشان اتعبك, متزعلنيش وتعالى نام جنبي
قولتلها: يا خالتو عادي عشان تبقي براحتك بس انا مش تعبان
قالتلي: طب مش هدخل انام غير لما تيجي جنبي
قولتلها: خلاص حاضر جاي
وقومت معاها وروحنا نمنا على سريري وانا نمت عكسها يعني وشي عند رجليها ورجلي عند وشها وبعد 10 دقايق كانت خالتي راحت ف النوم وفجأة لاقيت رجلها بتتحرك وقامت واقفة ادام وشي فضلت ريحة رجليها تدخل ف مناخيري وانا مش قادر ونفسي الحسهم روحت محرك نفسي كاني بتحرك وانا نايم وخليت وشي لازم في بطن رجليها من تحت لاقيتها عادي وواضح انها كانت نامت فعلاً روحت متجرأ شوية وطلعت لساني بشويش وحطيت لساني على رجليها لاقيتها متحركتش روحت متجرأ وفضلت الحس وانا مبسوط, وفجاة لاقيتها بتتحرك روحت لاحق نفسي وعملت نفسي نايم لاقيتها صحيت وبتنده عليا: فادي .. فادي
رديت عليها: ايوة يا خالتو
قالتلي: تعالى نام عادي عشان رجليا هتدايقك
قولتلها: لا عادي يا خالتو مفيش حاجة
قالتلي: اخلص يا بني وتعالى نام عادي خليني ابقى مرتاحة
قومت وانا مدايق لاني هتحرم من ريحة رجليها الجميلة دي وكان نفسي افضل الحس فيهم طول ماهي نايمة, بس قومت وخلاص ونمت عادي وبعد شوية لاقيتها بتتقلب وبقت تقريبأ شبه نايمة فوقي وبزازها عند وشي , قولت ف نفسي: اليوم اللي بينه مش هيعدي على خير ده, استهبلت وروحت حاطط ايدي على فخادها العريانة وفضلت احرك ايدي فجأة لاقيت ايديها بتمسك ايدي واخدتها وحطتا على وشها وحطت ايدها عليها وكملت نوم, قولت اعدي اليوم ده كده ونمت, تاني يوم صحيت لاقيت خالتي وامي ف المطبخ بيعملو الاكل, دخلت عليهم وقولتلهم: صباح الخير
خالتي: قصدك مساء الخير ,, شكلك معرفتش تنام بسببي معلش يا حبيبي يومين وهيعدو
انا: عيب يا خالتو متقوليش كده دانتي منورانا ,, ياريت متمشيش خالص
خالتي: ميحرمنيش منك يا حبيب خالتو ,, دايقتك امبارح معرفتش تنام مش كده؟؟
انا: لا خالص عادي
امي: عادي؟؟ عادي ازاي دي خالتك دي نومها غريب تحس انها اتوبيس نايم وبترفس وبتتقلب
خالتي: جرا ايه يا شرموطة ما تحترمي نفسك
امي بصتلها كده بصة بعصبية, وبعدين عملت كأن مفيش حاجة حصلت وكملنا كلام عادي وبعدين قعدنا ناكل وقولتلهم انا هدخل استحمى عشان عندي مشوار مهم, ودخلت استحمى وطلعت سمعت صوت امي وخالتي بيتكلمو في اوضة امي اللي جنب الحمام وقف اسمع لاقيت امي بتقول لخالتي: برده مكنش ينفع تقولي الكلمة دي ادامه
خالتي: هو لسه صغير؟؟ ده بقى راجل اهو وملو هدومه
امي: برده انا مش معوداه على كده
خالتي: والنبي انتي ست عبيطة ده كده يطلع تافه ومعندوش شخصية, ده لو كان ابني كنت خليته راجل ولا سيد الرجالة, بس اعمل ايه بقى في جوزي اللي متجوزني عشان يذلني ده, تصدقي مش بينكني خالص
امي: يا سلام, طب وايه اللي مصبرك ما تطلبي الطلاق او اخلعيه, عايشة ازاي كده ياختي؟؟
خالتي: اطلب الطلاق ازاي؟ مانتي عارفة اللي فيها, امك الوسخة في صفه عشان كل شوية بيديها فلوس اد كده واختنا الكبيرة الشرموطة سعاد اللي جاية ف صفه عشان بينيكها
امي: يا سلام وانتي ايه اللي مخوفك من اختك كده؟؟
خالتي: انتي هتستعبطي؟ هو انتي مش عارفة سعاد اختك, مهو انا لو اتطلقت هقعد معاها عند امك لو امك وافقت اصلاً, وانتي عارفة اختك عايزة تقعد لوحدها عشان الرجالة اللي طالعة نازلة تبقى براحتها وانتي عارفة هي لما بندايقها كانت بتعمل فينا ايه, انتي نسيتي ؟؟
امي: لا منستش متفكرينيش بس دي كانت ايام سودة
خالتي: دي كانت مشغلانا خدامة عندها والكلاب بتاعتها, ولو حد فينا غلط يا ويله ويا سواد ليله, فاكرة لما كانت تحط الشطة في اكساسنا ولما تنيكنا في طيزنا باي حاجة طويلة وخلاص المهم انها تعذبنا
امي: خلاص بقى انسي الايام دي, هسيبك انا بقى عشان عندي مشوار مهم
خالتي: ماشي قومي
انا جريت على اوضتي وغيرت ونزلت وانا عمال افكر ف الكلام اللي سمعته وموضوع خالتي الغريب ده وحكاية خالتي سعاد اللي عرفت دلوقتي ليه كانت امي دايماً تبعدني عنها, المهم خلصت مشواري ورجعت لاقيت خالتي بتتفرج ع التلفزيون دخلت سلمت عليها ودخلت اغير هدومي وطلعت قولتلها: انا جعان تاكلي معايا؟؟
خالتي: ماشي ياريت انا كمان جعانة
دخلت لاقيت رز وسمك فايضين من الغدا سخنت الرز وحطيت مية سخنة ع السمك عشان يسخن وطلعت الاكل حطيته ع الترابيزة وقعدنا ناكل انا وخالتي, واحنا بناكل روحت مفصص سمكة وقولت لخالتي: دوقي بقى الفص ده من ايدي كده وقوليلي رأيك
خالتي اكلته وقالتلي: جميل اوي يا فادي, خد انت بقى دوق الفص ده
وفضلنا نأكل بعض وبعدين خلصنا اكل وفضلنا نتفرج ع التلفزيون شوية قولتلها: امي اتأخرت اوي ليه كده
خالتي: اصلها بتقول عندها مشوار مهم وقالت انها هتتأخر
انا: طب انا تعبان وعايز ادخل انام
خالتي: وانا كمان ,, تحب انام في اوضة امك لغايت ما هي تيجي عشان تعرف تنام
انا: يا خالتو انتي ليه محسساني اني مش عارف انام جنبك, عادي خالص انا بعرف انام , وبعدين يا ستي حتى لو مش بعرف انام هدايق منك ازاي يعني, دانتي خالتي حبيبتي
خالتي: وانا بموت فيك يا حبيب خالتو, طب يلا نقوم ننام
ودخلنا الاوضة ونمنا ع السرير وفضلنا نتكلم شوية وسمعنا صوت باب الشقة بيتفتح ويتقفل كانت امي وصلت ودخلت تطمن علينا نمنا ولا لا وبعدين راحت اوضتها عشان تنام وكملت انا وخالتي كلام وبعدين قالتلي: تصبح على خير
قولتلها: وانتي من اهل الخير يا خالتو, بس انا يا خالتو هنام وشي عند رجليكي عشان كده احسنلي
خالتي: بس يا بني انا بحرك رجلي علطول وانا نايمة خايفة تيجي ف وشك
انا: متخافيش انا كده كويس
خالتي: خلاص على راحتك
واستنيت شوية لما تنام, وفعلاً كانت نامت وفضلت افكر اروح انا بوشي لرجليها ولا استنى لما تجبها هي, وفجأة قطعتلي حبل افكاري لما لاقيت رجليها جاية نحية وشي, فرحت اوي وروحت مقرب وشي وفضلت الحس بشويش وبعدين اتجرأت وبقيت بلحس جامد ومستمتع ومش داري بالدنيا وفجأة سمعتها بتقولي: هي رجلي عاجباك للدرجادي
روحت موقف لحس وسكت متكلمتش, كملت: ايه بطلت ليه؟ طالما عاجباك الحس براحتك
فضلت ساكت مش عارف اتكلم قالتلي: انت هتتكسف مني دانا خالتو, بس مش تقول انك بتحب رجليا كده كنت هعمل معاك واجب, الحس الحس
فضلت ساكت ومبلم ومش عارف اعمل حاجة, قالتلي: انت لسه مكسوف؟ طب انا هساعدك
وحطت رجليها ف وشي وفضلت تطلع وتنزل فيها وقالتلي: طلع لسانك وانا هشتغل
ساعتها نطق ابو الهول: خلاص يا خالتو لا مش عايز
خالتي: ليه رجليا مش عاجباك؟
انا: لا مش كده بس .........
خالتي: يابني متتكسفش مني, انت بقيت راجل وده عادي, وبعدين بدل ما تروح لحد غريب او واحد تتنطط عليك انا منك وعليك, ورجليا اهي الحس فيها براحتك
اتجرأت ساعتها من كلامها قولتلها: رجليكي بس؟؟
خالتي: شكلك شقي يا واد, عايز ايه تاني غير رجليا
قولتلها بكل لهفة: كل ... كل حاجة
ضحكت وقالتلي: كل حاجة يا شقي يا وسخ
قولتلها: بصراحة يا خالتو انا بحبك ونفسي .......
خالتي: نفسك ايه؟؟ بطل قلة ادب يا واد والحس
قولتلها: طيب
ونزلت لحس ف رجليها وبعد شوية بدأت اطلع شوية شوية لحد ما وصلت لفخادها لاقيتها بتقولي: تؤتؤ وبعدين رايح فين؟؟
انا: هنضفلك جسمك كله يا خالتو
خالتي: لا خليك ف رجلي بطل شقاوة
قولتلها مش قادر وروحت هاجم عليها وفضلت ابوسها من شفايفها وهي بتحاول تصدني وتهرب مني ونيمتها ع السرير ونمت عليها ودخلت ايدي عند كسها من فوق الكلوت وفضلت ادخل صباعي ف كسها وهي بتحاول تمنعني بس مش قادرة وبعدين زقت راسي وقالتلي: بتعمل ايه يا فادي؟
انا: قولتلك بحبك يا خالتو
خالتي: بتحبني ايه يا مجنون اللي بتعمله ده؟
انا: انا عارف انك محرومة من النيك وجوزك الخول ده مش بينيكك سيبيني انا اقوم بالواجب
من اللي سمعته هي اتصدمت وسكتت ومبقتش بتعمل حاجة وفضلت باصالي كده وهي مستغربة قولتلها: انا سمعت كل حاجة بينك وبين امي, وعرفت ان جوزك الخول ده مش بينيكك وانا نفسي فيكي وقولت انا لازم اعوضك عنه
خالتي: ايه اللي انت بتقوله ده
انا: انتي لسه هتتكلمي وروحت مقلعها هدومها وشلت الكلوت وفضلت الحس فيه شوية وبعدين طلعت على بزازها الحس وامصمص فيهم وبعدين دخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها وهي بتتآوه اااااااااااه اااااااااااااااه حرام عليك يا فادي اااااااااااااااااه مش قادرة ااااااااااااااه
انا: لازم امتعك, انتي صعبانة عليا, بقى الجمال ده كله وناره متطفاش
ضحكت وقالتلي: وامك بتقول مش معوداه على كده, ولية عبيطة وهبلة
ضحكت معاها وقولتلها: يا ستي سيبك منها دي فاكراني عيل بريالة, خدي ده بقى مني
وروحت زاقق زبري جامد في كسها, صرخت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااه
قولتلها: بس امي هتسمع هتفضحينا يا متناكة
خالتي: ياريت الناس كلها تسمع عشان اقولهم اني بحبك بحبك بحببببببببببببببببببك يا فادي ااااااااااااااااااااااااااااااااااه انا منيوكتك انا شرموطتك نيكني اجمد اجمد اااااااااااااااااااااااااااااااااه
وبعدين كنت هجبهم روحت مطلع زبري وحطيتها ادام وشها وقولتلها الحسيه بسرعة واشربي كل اللي هيخرج منه فضلت تلحس وتمصمص فيه لغايت ماجبتهم في بؤها فضلت تمضمض بيه شوية وبعدين شربته وقالتلي: ده احسن يوم ف حياتي انا بحبك يا فادي
انا: وانا بموت فيكي وهفضل انيكك علطول عشان تتمتعي كده يا شرموطة
قالتلي: ايوة اشتمني كده
قولتلها: طب يلا يلا يا متناكة عشان ننام
وبعدين نمنا ع السرير ونمت وراها واخدتها ف حضني وفضلت العب في بزازها وقولتلها: انتي ايه حكاية جوك ده بقى؟
خالتي: ده يا سيدي كان زميل خالتك سعاد ف الشغل وكانو بيحبو بعض ولما جه يطلبها مكنش معاه فلوس وكانت جدتك الشرموطة بتموت ف حاجة اسمها الفلوس وموافقتش عليه وخالتك اتجوزت واحد تاني معاه فلوس وغني وبعد ما اتجوزت كانت برده بتتقابل معاه وبينيكها واشتغل في المخدرات وبقى معاه فلوس راحت خالتك قالتله عشان يبقى قريب من العيلة ويعرفو يتقابلو كويس طلبت منه انه يتجوزني وجه طلب ايدي وطبعاً جدتك الوسخة اول ما شافت الفلوس اتهبلت ووافقت علطول واتجوزني وهو مش بيحبني بس عشان يعرف يقابل خالتك على اساس انه واحد من العيلة لغايت ما جوزها مات, ولغايت دلوقتي معرفش ليه مطلقنيش واتجوزها وريحني
انا: طب وانتي ايه اللي مخوفك كده؟ اطلبي منه الطلاق وتعالي اقعدي معانا
ضحكت وقالتلي: انت صدقت امك لما قالتلي كده, دي فاكراني معرفش حاجة, لا يا حبيبي امك المتناكة دي متقدرش تعمل كده, انت عارف هي كانت فين دلوقتي؟؟ كانت عنده, هو كده لما يعوزها يبعتني في أي حتة او يبعتني عندها عشان هي تروحله وينيكها
انا: ليه؟
خالتي: عشان بتتناك منه وكلمته بتمشي عليها
انا: ايه؟؟ امي؟؟
خالتي: اوعى تكون فاكر امك محترمة دي شرموطة بنت شرموطة انت فاكر ابوك وامك انفصلو ليه؟ مهو عشان عرف انها كانت شرموطة وبتاعت رجالة, هي بس بتمثل عليك دور المحترمة, عرفت بقى اللي انا عايشة فيه
انا: متزعليش يا خالتو انا هعوضك عن كل ده
خالتي: وانا هفضل معاك علطول يا حبيب قلبي
ومسكت ايدي وباستها, قومت مقرب منها ولزقت فيها حسيت اني هيجت روحت مطلع زبري وبقلعها هدومها قالتلي: بتعمل ايه؟
انا: نفسي انيكك في طيزك
خالتي: لا لا مش دلوقتي انا متنكتش ف طيزي قبل كده وهتبقى فضيحة, خليها مرة تانية وامك مش موجودة
انا: ماشي
وبعدين نمنا وانا عمال افكر في كل الكلام اللي خالتي قالتهولي


تابعنا في الجزء الاول لغايت ما نكت خالتي وحكتلي كل حاجة عن العيلة المتناكة بتاعتنا ومن ساعتها وانا بنيكها كل ما بتيجي, وعمال افكر ف كلامها عن امي وفكرت ف خطة عشان انيك امي وبدأت انفذها وفي يوم خالتي كانت عندنا وامي كالعادة نزلت عشان تروح لجوز خالتي وبدأت انا وخالتي ليلتنا ويومها قضينا احلى ليلة نياكة وعملنا اوضاع كتير وفضلنا اكتر من ساعتين وبعد ما خلصنا قولتلها: خالتو عايز اقولك حاجة
قالتلي: اتفضل يا حبيبي قول
قولتلها: كل اللي احنا عملناه النهاردة انا صورته فيديو
قالتلي: ايه؟؟!! ليه!!
قولتلها: هطلب منك طلب لو رفضتي هنزل الفيديو ده ع النت وافرجه لكل اللي يعرفوكي واخلي فضيحتك بجلاجل
ردت باستغراب: ايه الكلام اللي انت بتقوله ده
قولتلها: هو كده, يا تساعديني عشان انيك امي ياما افضحك
قالتلي: ايه!! تنيك امك؟؟ امك يا فادي؟؟
قولتلها: اها امي
قالتلي: بس...
قولتلها: من غير بس, هتساعديني ولا افضحك؟؟1
قالتلي ووشها ف الارض: انا تحت امرك
قولتلها: النهاردة لما امي تيجي وتدخل اوضتها هنيكك وتعلي صوتك عشان هي تسمع, ولما تسمع وتيجي وتشوفنا هتستغرب وتقعد تزعق عايزك انتي بقى تتحايلي عليها وتتوسليلها عشان انيكها وتقوليلها انها لو رفضت هفضحك بالفيديو اللي صورتهولك وهي طبعاً مش هترضى ان اختها تتفضح وهتوافق
قالتلي: حاضر
واستنينا لما امي جت واتعشينا ودخلت هي على اوضتها ودخلت انا وخالتي اوضتي وبدأنا وقولتلها: يلا هنيكك ف طيزك علطول عشان تصرخي من اولها وامي تيجي علطول انا مش عايز انيكك انتي انا عايز انيكها هي
وقلعنا هدومنا وهي قعدت في وضع الكلب ع السرير وانا وراها على ركبي ودخلت زبري علطول ف طيزها صرخت من الوجع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااه وفضلت ادخل زبري واخرجه جامد وهي تصرخ وحصل اللي توقعناه لاقيت امي داخلة علينا الاوضة لكن حصل حاجة غير اللي توقعناها لما امي شافتنا فضلت تضحك وبصت لخالتي وقالتلها: ايه يا شرموطة اللي بتعمليه ده؟؟ ابن اختك يا متناكة؟؟
انا وخالتي بصينا لبعض مكناش نتوقع ان امي تعمل كده غمزت لخالتي عشان تعمل اللي قولتلها عليه راحت خالتي قالت لامي: ده صورني فيديو وبيهددني انه هيفضحني لو مسمعتش كلامه وكمان ... وكمان... وكمان عايز ينيكك انتي كمان
امي بصتلي وبعدين بصت لخالتي وضحكت وقالتلها: قولتي ايه يا لبوة؟؟ ينيكني انا؟؟
قالتلها: ايوة انتي وبيهددني انك لو رفضتي هيفضحني بالفيديو وانتي ميرضكيش ان اختك تتفضح
قالتلها: ما تتفضحي ولا تتنيلي بنيلة, انتي مين اصلاً يا شرموطة عشان اخاف عليكي؟؟ واحدة شرموطة متناكةجت غلط ف عيلتنا اصلاً
خالتي اتعصبت وردت عليها: انا برده اللي شرموطة يا متناكة ياللي بتتناكي من رجالة بعدد شعر راسك يا لبوة
قالتلها: ايوة بتناك بس ف السر عشان مفضحش عيلتي مش زيك يا شرموطة, فاكرة يوم ما جبتلنا عار لما قفشناكي ف البيت مع الواد سعيد ابن جارتنا وداد الواد اللي مكملش 16 سنة يا بتاعة العيال يا متناكة ودلوقتي بتتناكي من ابن اختك يا شرموطة
قالتلها: وانتي يعني اللي شريفة اوي فاكراني مش عارفة انك بتنزلي كل يوم وانا هنا عشان تروحي لجوزي يا لبوة
امي ضحكت بصوت عالي وقالتلها: ده دليل انك متناكة وعبيطة يا بنت الوسخة جوزك بيخونك مع اخواتك يا عبيطة المفروض تتكسفي من نفسك ان انا احسن منك وجوزك بيفضلني عنك
خالتي بصت ف الارض بخيبة امل وكانت هتعيط وامي كملت عليها: انتي يا بت انتي طول عمرك عبيطة فاكرة واحنا صغيرين لما سعاد كانت بتنيكنا احنا الاتنين فاكرة كانت بتعمل معاكي انتي ايه وانا ايه كانت بتنيكنا احنا الاتنين اها لكن بتخليني انا اللي اذلك يا شرموطة وامك لما كانت تطلع السطح حافية عشان تنشر وتنزل تخليكي تلحسي رجليها بلسانك وتنضفيها ولما كان حد يجيلنا وانتي تستقبليه ع الباب وتقلعيهم الشباشب والجزم وتنضفيهم بلسانك ودلوقتي جاية تتناكي من ابن اختك اللي اصغر منك يجي بعشرين سنة يا متناكة
خالتي ردت: ع الاقل انتي بتتناكي من جوزي وانا كمان بتناك من ابنك يعني محدش احسن من حد
انا وامي ضحكنا ونبص لبعض ونضحك وخالتي تبصلنا باستغراب امي قالتلها: محدش احسن من حد ايه يا لبوة انتي فاكرة انه بينيكك عشان خاطر جمالك انا يا لبوة اللي خليته ينيكك عشان عارفة انك محرومة من النيك يا عيني وانا كمان اللي قولتله يصورك وكل اللي بيحصل ده انا اللي قولت عليه عشان اذلك يا شرموطة
خالتي بصتلي روحت باصصلها وانا بضحك عشان اغيظها راحت قايمة من ع السرير وبتاخد هدومها تلبسها امي قالتلها: على فين يا شرموطة؟؟ لسه السهرة مبدأتش انتي النهاردة بتاعتي ولا تحبي الفيديو......
قبل ما امي تكمل خالتي سابت الهدوم وبصت ف الارض وقالتلها: انا تحت امرك يا سهام
امي فضلت تضحك راحت خالتي نزلت ع الارض وفضلت تبوس رجلين امي راحت امي شايطاها برجليها في وشها وقالتلها: ابعدي كده يا كلبة وقعدت ع السرير وحطت رجليها في وش خالتي وقالتلها نضفي يا شرموطة وخالتي مسكت رجلين امي وفضلت تلحس فيهم وانا بضحك امي بصتلي وقالتلي: بتضحك على ايه يا خول تعالى يا كلب نضفلي رجلي التانية
انا استغربت لكن قولتلها: طب انا هجيبلك حاجة تشربيها
قالتلي: ماشي يا خول روح
روحت جبتلها ازازة ويسكي من التلاجة وجبت كاس وروحت الاوضة كانت خالتي لسه بتلحس رجليها وفضلت اصبلها واديلها وهي تشرب لغايت ما بدأ يبان عليها انها سكرت خالص راحت خالتي فضلت تطلع بلسانها على رجليها لغايت فخادها وبعدين قلعتها السونتيان وفضلت تمصمص في بزازها وامي ف دنيا تانية خالص وبعدين طلعت تبوس وتلحس ف رقبتها وامي داخت من المتعة ومسكت خالتي فضلت تحضن فيها وتقولها: كمان كمان يا حبيبتي
ساعتها اتأكدت ان امي خلاص ضاعت روحت قايل لخالتي: يلا بينا
راحت خالتي قايمة وجابت الكاميرا وانا قلعت امي هدومها وقعدت فوقيها على بزازها وطلعت زبري عن بؤها وبقولها: مصي يا شرموطة مصي عايزك تبلعيه
وامي مسكت زبري وفضلت تمص فيه وانا ازقه جوا بؤها وخالتي بتصورها روحت قايم ونمت عليها وفضلت امصمص في بزازها وهي مسكت راسي وفضلت تزقها على بزازها عشان امص وبعدين نزلت بلساني لحس لغايت كسها وفضلت الحس فيه شوية وبعدين استعديت عشان ادخل زبري ف كسها وفعلاً روحت مدخل زبري علطول وهي بتتآوه من المتعة اااااااااااااه ااااااااااااااااااه آآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآه ااااااااه يا حبيبي دخله دخله اكتر
وكان باين عليها انها مش واعية لاي حاجة كل اللي هاممها انها تتمتع باللحظة دي وانا مكدبتش خبر ونزلت نيك في كسها وبعدين قلبتها على بطنها عشان احطه ف طيزها لاقيت طيزها ضيقة روحت باصص لخالتي قولتلها: هي مكانتش بتتناك من طيزها قبل كده ولا ايه؟؟
قالتلي: مش عارفة بس سعاد كانت بتنيكنا ف طيزنا
قولتلها: مش مهم هدخله يعني هدخله
وبدأت ادخل راس زبي بشويش ف الاول وبعدين سحبته ودخلته تاني كله جامد امي صرخت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااه لدرجة اني حسيت ان المنطقة كلها سمعتنا طلعت زبي وبصيت لخالتي قولتلها: يا نهار اسود دي هتفضحنا, ايه العمل؟؟ انا لازم انيكها ف طيزها
قالتلي: متخفش انا هتصرف وراحت طالعة ع السرير وقعدت ادام امي اللي كانت نايمة على بطنها ووشها ف السرير قعدت وفشخت رجليها ادام وش امي وماسكة الكاميرا بأيد والايد التانية بتخبط على كسها وبتقول لامي: يلا يا شرموطة يلا كس جميل اهو وريني لسانك الحلو وهو بيلحس
امي رفعت وشها وشافت كس خالتي فضلت تزحف عشان تلحسه واول ما قربت راحت خالتي ضربتها بالقلم وبتقولها: تؤ تؤ كسي مش سهل كده يا لبوة, وهي بتصورها بالكاميرا عشان تذلها, وتقولها: عايزة تلحسي يا شرموطة؟؟ طب السحي دي الاول وحطت رجلها ف وش امي وامي فضلت تلحس في صوابع رجلين خالتي راحت خالتي دخلت رجليها كلها في بؤ امي وقالتلي: يلا تقدر تنيكها دلوقتي مش هيطلع منها صوت
وفعلاً دخلت زبي في طيزها وفضلت انيكها وهي عمالة تصرخ لكن صرخاتها كلها مكتومة عشان رجل خالتي اللي في بؤها وسخنت انا جامد وفضلت انيك بسرعة لغايت ما قربت اجيبهم وخالتي حست قالتلي: ايه؟؟ هتجيبهم؟؟
قولتلها: اها مش قادر
قالتلي: طب استني, وطلعت رجليها من بؤ امي وقالتلي هاتهم هنا على رجلي
روحت مطلع زبي وجبتهم على رجليها راحت حاطاها ادام وش امي وقالتلها: يلا يا متناكة يلا يا شرموطة لبن لذيذ من زب ابنك اهو وكمان على رجليا يا محظوظة امي مسكت رجليها وفضلت تلحس اللبن من عليها زي المجنونة خالتي ادتني الكاميرا عشان اصور انا ومسكت امي من شعرها وقالتلها: افتحي بؤك يا شرموطة وتفت ف بؤها وقالتلها: يلا ابلعي احلى حاجة ممكن تشربيها ف حياتك وامي بلعتها فعلاً, قولت لخالتي: يلا كفاية كده
قالتلي: كفاية ايه؟؟ لسه لسه, صور انت بس
وقامت من ع السرير وشدت امي من شعرها وقعتها ع الارض وقالتلها: يلا يا كلبة نضفيلي رجليا
امي قعدت على ايديها ورجليها زي الكلب وجاية تمسك رجلين خالتي راحت خالتي بعدت عنها ووقفت عند الباب وادت ضهرها لامي ورفعت رجليها لورا وبطن رجليها بان لامي راحت تجري عليه زي الكلب وفضلت تلحس ف رجليها وبعد شوية خالتي سابتها وبعدت شوية وعملت نفس الحركة وانا بصور امي وهي عمالة تجري ورا خالتي زي الكلب عشان تلحس رجليها وبعد شوية امي وقعت على الارض على بطنها ونامت من كتر الدوخة خالتي قالتلي: كده خلاص كفاية عليها الشرموطة المتناكة دي
قفلت الكاميرا وقولتلها: خلاص يا ميرفت
راحت جاية نحيتي وداست على امي وهي معدية وقالتلي: صورت كل حاجة؟؟
قولتلها: ايوة
قالتلي: ايوة كده عشان اذلها الشرموطة دي
قولتلها: طيب يلا بقى عشان ناخد دش
وروحنا الحمام وخالتي برده وهي ماشية عدت على امي وفضلت تدوس على وشها برجليها ودخلنا الحمام واستحمينا
وتاني يوم امي صحيت لقت نفسها مرمية على الارض عريانة وتلاقي رجل دايسة على وشها وتفوق بتبص لاقت نفسها مرمية جنب اختها سعاد اللي قاعدة ع الكنبة اللي جنبها وحاطة رجليها على وش امي ورجليها التانية رافعاها على كرسي ادامها وخالتي ميرفت عمالة تلحسلها رجليها وانا قاعد بتفرج عليهم


يا ترى ايه اللي بيحصل ده؟؟
اللي مش فاهم وعايز يفهم يتابع الجزء التالت

تابعنا ف الجزء التاني لما امي فاقت لقت نفسها ع الارض جنب خالتي سعاد وخالتي ميرفت بتلحسلها رجلها قامت امي وهي مش فاهمة حاجة ومش عارفة ايه اللي بيحصل خالتي سعاد بصتلها وقالتلها: مكنتش اعرف انك عبيطة اوي كده يا بت دي ميرفت طلعت اذكى منك
امي ردت: انا مش فاهمة حاجة
سعاد: انا افهمك يا شرموطة, يوم ما ابنك سمعك انتي والشرموطة دي بتتكلمو عليا جالي وحكالي كل اللي حصل ساعتها قولت لازم اعلمكو درس واخليكو تفكرو بعد كده قبل ما تتكلمو عليا يا شراميط, بعد ما ابنك حكالي اتصلت بيكي وانتي عند جوز الشرموطة دي وقولتلك تكلمي ابنك وتخليه ينيك اختك وبعد شوية لاقيتك بتتصلي عليه وهو عندي وقولتيله وبعدين لما رجع البيت ونام هو والشرموطة دي مع بعض وعمل زي ما قولتله كنت متأكدة ان اختك المحرومة دي مش هتقدر تقاوم وحصل اللي توقعته ولما كلمتك وقولتلك تقولي لابنك يصورها وحصل وصورها وكانو مستنيينك لما ترجعي اتصلت بيه وقولتله يقول للشرموطة دي على كل اللي هيحصل ويفهمها انه هيخليها هي تذلك وحصل وبعد ما رجعتي انتي يا لبوة ونفذو الخطة وانتي دخلتي عليهم وفضلتي تذلي فيها كانت هي موافقة عشان عارفة انها هي اللي هتذلك ف الاخر وحصل وشربتي وسكرتي يا متناكة يا عبيطة عشان مفيش حد عاقل يبقى بيذل حد ويسكر وبعد ما نمتي ودخل ابنك مع الشرموطة دي ونامو جيت انا الصبح وقام هو فتحلي روحت لاختك المتناكة دي ع السرير وفهمتها اللي حصل واديكي شايفة اهو عرفت انها ولا تسوى حاجة جنب صابع من رجلي زيك يا شرموطة,, يلا يلا اعملي زيها
ورفعت رجليها وحطتها في وش امي وامي فضلت تلحس, وقعدت انا وخالتي سعاد نتكلم ونتريق عليهم خالتي بصت لامي وقالتلها: انتي فرحتي بالفيديو اللي ابنك صوره لاختك عشان تذليها بيه اهي طلعت اذكى منك, وبعدين بصت لخالتي ميرفت: وانتي افتكرتي نفسك ذكية وعملتي ناصحة عشان تذليها بالفيديو اللي صورتيهولها, اغبى اتنين شوفتهم في حياتي, بس اللي عجبني ان فعلاً ميرفت عندها حق محدش احسن من حد كل واحدة فيكو عايزة تذل التانية وكل واحدة ذلت التانية شوية
راحت امي بغرور بتقول: ايوة بس هي عملت كده وانا سكرانة وانا مش ف وعيي, لاني لو في وعيي مكنتش خلتها تفكر اصلاً تقربلي الشرموطة دي
خالتي سعاد ردت: يعني حجتك انك كنتي سكرانة, باستثناء اصلاً ان ده غباء منك انك اصلأً سكرتي وهي طلعت اذكى منك, بس انا عاجبني غرورك, قومي هاتي حاجة ناكلها
قامت امي دخلت المطبخ وخالتي سعاد قالت لخالتي ميرفت: قومي اقعدي ع الكنبة
دخلت امي علينا وشايلة صينية وحطتها ادام خالتي سعاد اللي قالت لخالتي ميرفت: خدي الجبنة البيضة دي وادعكي بيها رجليكي
قامت خالتي ميرفت واخدت الجبنة ودعكت بيها رجليها لغايت ما رجليها بقت كلها جبنة وبقت كلها بيضة مش باين حاجة من رجليها بسبب الجبنة وامي بتبص ع اللي بيحصل باستغراب وبعدين خالتي سعاد قالت لامي: جعانة؟؟
امي ووشها ف الارض: مينفعش اكل قبلك يا ستي
خالتي سعاد: لا انا مش هاكل, روحي بقى كده زي الشاطرة الحسي الجبنة من على رجلين اختك
بصتلها امي ومتحركتش من مكانها. راحت خالتي مزعقة ف وشها: قولتلك روحي الحسي الجبنة من على رجلين اختك
جريت امي على ايديها ورجليها وفضلت تلحس رجلين خالتي ميرفت وخالتي سعاد قالتلها: اياكي بعد كده يا شرموطة تتغري ادامي يا لبوة محدش هنا يتغر غيري فاهمة ولا لا؟
امي بخوف: حاضر يا ستي
خالتي بعصبية: يلا يا كلبة كملي لحس وبعد ما تخلصي نضفي رجلين اختك بلسانك
امي سمعت الكلام وخالتي ميرفت بتبصلها وبتضحك ضحكة سخرية راحت خالتي سعاد قالتلها: وانتي متنسيش نفسك لما هي تخلص ترجعي تاني زي ما كنتي كلبة تحت رجلي
خالتي ميرفت: حاضر
خالتي سعاد: انتو يا شراميط مش بتزورو امكو ليه يا متناكين
امي: معلش انا اسفة بس هروحلها علطول
خالتي ميرفت: انا مقدرش اروح هناك غير لما سيادتك تؤمريني
خالتي سعاد: شاطرة يا بت.. انتي ذكية مش زي العبيطة التانية دي, وبصت لامي: انتي يا شرموطة مش انا قولت محدش يروح هناك غير لما انا أأمر؟؟ مش فاكرة الكلام اللي بقوله ليه؟؟
امي: انا اسف يا ستي مش هتتكرر
خالتي سعاد: طيب انا هقوم امشي وانتي يا ميرفت متروحيش بيتك النهاردة انا رايحة لجوزك
خالتي ميرفت: حاضر يا ستي تحت امرك
خالتي سعاد: مش عايزة هبل وعبط بعد كده ومتنسوش انكو متصورين وممكن ف ثانية افضحكو وفادي هنا رجل البيت والكلمة كلمته فاهمين ولا لا
امي وخالتي: فاهمين يا ستي
وقامت خالتي سعاد ومشيت بصيت لامي وخالتي وقولتلهم: انا نازل رايح مشوار عايز ارجع الاقي البيت متوضب ومتنضف فاهمين يا كلاب
امي وخالتي: فاهمين يا سيدي
نزلت مشواري ورجعت لاقيت البيت متوضب فعلاً ولاقيت امي وخالتي في اوضة امي وصوتهم عالي روحت وقفت عند الباب ابص عليهم لاقيتهم بيتخانقو وامي بتقول لخالتي: بقى انتي يا كلبة تعملي فيا كده
خالتي ميرفت: يعني هو انتي اللي كنتي مظلومة مانتي يا شرموطة كنتي عايزة تذليني انتي كمان
امي: ايوة اذلك عشان انتي شرموطة انما انتي مين عشان تذليني يا متناكة
ميرفت: انا اللي ضحكت عليكي يا شرموطة
امي اتعصبت عليها وقامت مسكتها من شعرها وزقتها وقعتها ع الارض قامت خالتي وبدأ متش مصارعة حريمي امي وخالتي وبرغم ان خالتي جسمها اكبر من امي لكن امي هي اللي سيطرت عليها وقعت خالتي ع الارض وبعدين داست برجليها على وشها وفضلت تدوس وبعديت تدخل رجليها جوا بؤها وقلعتها هدومها ودخلت رجليها ف كسها وفضلت تدخل وتطلع رجليها لغايت ما خالتي تعبت ومبقتش قادرة تقف على رجليها قامت امي من عليها وقالتلها: انا هعرفك يا كلبة ازاي تتكلمي معايا بعد كده وقامت وفتحت درج وطلعت منه زب صناعي كبير اتخضيت لما شوفته لبسته وبعديت نيمت خالتي على بطنها ومسكتها من شعرها ودخلت الزب في طيزها وفضلت تنيك فيها وخالتي تصرخ وتقولها: ارحميني ابوس رجلك انا اسفة ارحميني ابوس ايدك, وامي عمالة تزيد اكتر وخالتي عمالة تصرخ وتتوجع وتتأسف لامي وتتوسلها عشان ترحمها وامي عمالة تزيد اكتر لغايت ما خلاص حسيت ان خالتي مش قادرة تستحمل فتحت الباب وفضلت باصص لامي اللي لما شافتني وقفت ولسه جاية تتكلم روحت مشاورلها بايدي عشان تسكت وروحت على اوضتي وعمال افكر في اللي شوفته وعجبني اوي فكرة ان اتنين ستات يتخانقو واللي تكسب تنيك التانية, وتاني يوم صحيت وروحت على اوضة امي لاقيت امي نايمة ع السرير وخالتي مرمية مكانها ع الارض نايمة ندهت عليها: ميرفت يا ميرفت, صحيت وهي مش قادرة تتحرك من مكانها وبتقولي: ايوة يا سيدي
قولتلها: قومي روحي نامي على سريري يلا
قالتلي: مش قادرة اتحرك
قولتلها: قومي يا كلبة يا بنت الكلب بلا مش قادرة
فضلت تحاول تتحرك ومشيت على ايديها ورجليها لغايت الاوضة وطلعت ع السرير ونامت زي القتيل
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى