في البداية احب اناعرفكم بنفسي اسمي الاء من المنصورة عمري 27 سنة طواي 169 سم وزني 65 ك جسمي جميل جدا بشهادة كل اللي شافوني صدري وسط وطيزي حجمها جميل وبشرتي بيضا حابه اشاركم قصتي . لا اذكر بالظبط كان عندي كام سنه اول ما ابتديت احس بمتعه الجنس فقط اذكر حينما كان عمري 11 سنة كنت في سنة اولي اعدادي لما صحيت من النوم بالليل لاني عطشانه ولاني انام في اوضه وحدي رحت المطبخ عادي علشان اشرب فجأة سمعت صوت والدتي وهي بتتكلم مع بابا وبتقوله بالراحه وبتتأوه في البداية اتخضيت احسن يكون بابا بيضرب ماما بعد كده خفت احسن يضربني لو فتحت الباب عليهم بصيت من فتحة البابا وشوفت منظر لا انساه ابدا مهما طالت حياتي كانت امامي نائمة علي السرير عاريه و بابا بيدخل بتاعه فيها لم اكن افهم بالضبط ما يحدث فهذه اول مره أري شي كهذا ظللت اراقب ما يحدث دون أن يدروا فقط كنت اشعر ان جسمي بيسخن في اماكن معينه ورجليا مش شايلانى مكنتش عارفه اعمل ايه تعبت ومقدرتش اتحمل ورحت علي السرير اجري وجدت نفسي بشكل غريب المس كسي الصغير ب ايدي و لم اعرف ماذا افعل فقط هو شعور جميل احس به ظللت احك ب ايدي في كسي حتي هدي وتبللت يداي ولم اعرف ماذا فعلت ولكن كل ما يهمني اني كنت سعيده ولم اشعر بنفسي الا الصبح وماما بتصحيني عشان اروح المدرسة نظرت لماما نظرات غريبة وخفت تعرف حاجة عن ليلة امبارح كنت مستنية اروح المدرسة بفارغ الصبر عشان اقابل رانيا صاحبتي عشان احكيلها علي كل اللى حصل امبارح ولما قابلت رانيا قلتلها عاوزاكي في موضوع كده في الفسحة احكيهولك رانيا صاحبتي اكبر مني هي في سنة 3 اعدادي وجسمها اكبر مني وكانت علامات البلوغ ظاهرة عليها صدرها كبير و طيزها كبيرة وهي كانت بتحب واحد صاحبنا اسمه ايمن . المهم قابلت رانيا في الفسحة وقلتلها هحكيلك علي موضوع وخليتها تحلف متقولش لحد عليه خالص وحكيتلها اللي شوفته واللي قعدت اعمله ع السرير وانا نايمه وهي تضحك كنت متضايقة انها بتضحك وبعد كده رحت سايباه ومشيت ولقيتها مسكتني وقالتلي تعالي يا عبيطة اما افهمك . وقعدت تحكيلي يعني أيه كس واذاي الراجل والبنت ينيكوا بعضهم وان البنت مش لازم تعمل حاجة في كسها عشان في غشاء لو اتقطع ممكن لما تتجوز جوزها يعر وتبقي فضيحة وشرحت لي حاجات كتير وقالتلي بكره تكملي . المهم أنا روحت وكنت مستنيه اقابل رانيا عشان تحكيلي وتفهمني فضلنا ع الحال ده أسبوع وعلمتني أزاي العب في نفسي من غير ما اعور روحي وفي يوم جابتلي مجله فيها صور سكس وقعدت تشرح ليا ازاي الولد بينيك البنت و كان زبه داخل في كسها زي ما شوفت بابا وماما وكان في بنات بيعملوا مع بعض وبيمارسوا السحاق وهي كانت تشرح لي اللي بيحصل بينهم . المهم قلتلها هو انت و ايمن بتعملوا مع بعض زى كده قالتلي انه هو حاول بس هي مش راضية عشان خايفه علي البكارة بتاعتها بس هي وهو بيبوسوا بعضهم كتير . انا ابتديت كل ليلة احس اني نفس اعمل زي الصور ومش انام الا لما امارس العادة السرية زي ما علمتني رانيا وساعات اروح ابص اذا بابا وماما بيمارسوا مع بعض وكنت اتفرج عليهم وامارس مع نفسي فضلت ع الحال ده حوالي 6 شهور كانت علامات البلوغ ظهرت عليا و صدري يكبر و طيزي تتدور كنت بحس بتغيرات في جسمي و كنت ابتديت ابقي خبرة في ممارسة العادة واكتشف طرق جديدة وكنت انا وبستحمي العب بالدش في بظري واحك فيه لحد ما ارتاح فضلت ع الحال ده لحد ما رحت سنة تانية اعدادي اللي اتغيرت حياتي فيها .
لما دخلت سنة تانية كنت زعلانة ان رانيا مش معايا في المدرسة ومش الاقي حد احكيله علي اللي بحسه واللي بيحصل معايا كنت احاول اني اقابل رانيا رة مرتين ف الأسبوع انا اروح لهم البيت أو هي تيجي عندنا البيت كانت رانيا بتفهمني أكتر من نفسي وكانت هي المصدر بتاعي في كل حاجة كانت بتجيب ليا المجلات و الأفلام اروح اتفرج عليها عندهم في الفيديو اللي في أوضتها كل ده وانا مفكره ان رانيا زيي مش ليها ف السحاق وكانت تحكي ليا ع اللي بيحصل بيبنها وبين ايمن صاحبها وانا كنت اروح مولعه واطفي ناري بحمام وامارس العاده عشان اطفي ناري وفي يوم كنت عند رانيا بالبيت وكان أهلها نزلوا يشتروا العفش لاخوها اللى هيتجوز وهي مش رضيت تروح معاهم عشان قال عندها مذاكرة وهي ناويه علي نية تانية من جواها المهم دخلت سلمت عليها وسألت عن أهلها قالتلي راحوا يجيبوا العفش لأخوها وانها مش رضيت تروح عشان خاطري وقالتلي أنها جايبه فيلم جامد عاوزاني أتفرج عليه معاها وسحبتني بسرعة علي أوضتها ودخلنا وراحت مشغلة الفيلم علي طول كان أول مرة تجيب فيه فيلم فيديو سحاق المهم شغلت الفيلم وكان فيه بنتين بيمارسوا سوي و بيلحسوا لبعض و بيبوسوا بعض انا ابتديت أسخن وهي كمان لقيتها خلعت هدومها اللي من فوق مش قاعده غير بالسنتيانه و الكلوت قلتلها انتي بتعملي ايه وانا ببص علي جسما الفاجر ونفسي تخلع كل هدومها قالتلي مفيش حد ف البيت خلينا نلعب شويه براحتنا وقالتلي اخلع انا كمان واخد راحتي قلتلها لحسن حد ييجي ويشوفنا قالتلي مش ههيجوا قبل بالليل اطمني المهم اول ما شوفتها بتدخل ايديها من تحت الكلوت وتلعب في كسها انا كمان خلعت هدومي و مش قعدت الا ب السنتسانه والكلوت زيها شويه ولقيتها بتطلب مني افكلها السنتيانه وهي قاعده جنبي انا كنت عارف انها ناويه اننا نعمل زي الفيلم اول ما فكيت لها السنتيانه لقيت اجمل صدر وبزاز في الدنيا هي بزازها كبيره عن بزازي زحلماتها بني فاتح انما انا اصغر منها شويه و لونها وردي .
انتظرونا ف الجزء الثالث
وبعد كده ابتدت تلعب في صدرها وتلحس بلسانها في صدرها وقامت خالعه الكلوت بتاعها وفاتحه رجليها وبتلحس في صدرها بلسانها وتلعب بايدها في بظرها وانا كنت مولعه وعماله احك جامد في كسي من تحت الكلوت قامت مخلعاني السنتيانه وقالتلي خدي راحتك بقي وقالتلي يالهوي علي بزازك يا بت دي فظيعه وانا كنت مبسوطة بكلامها جدا وراحت لامسه ب ايدها حلماتي وانا حسيت نفسي بعالم تاني قالتلي اخلعي الكلوت كمان وخلعت الكلوت كان كسي فيه شعر خفيف لونه اصفر وهي كان كسها مفيهوش شعر اول ما خلعت الكلوت لقيتها بتبص عليه جامد وتقولي يبخته الراجل اللي هيحط زبه جواه دا مش هيسيبوه ابدا وانا قااعده مبسوطه ومكسوفه لان دي اول مرة حد يشوفني كده قالتلي انها عاونه تشوفه هزيت راسي بالموافقة لقيتها بتحط صوابعها الخبرة في اماكن خليتني مستسلمة ليها محسيتش بنفسي الا وانا فرده ضهري ونايمه ومستسلمه ليها خالص وهي عماله تحك بصواعها ف كسي وحسيت بلسانها بيلمس كسي ساعتها اتنفضت وقمت ضاغطة برجليا علي وشها عشان تلحس اكتر وابتدي صوت اهاتي يبان بعد ما كنت بكتمه كل ده وانا مش حاسه بنفسي غير بالمتعة اللي أنا فيها كانت رانيا واضح جدا انها خبرة وانها مش اول مرة وهي عارفه ازاي تثير الاماكن الحساسة في جسمي كويس محسيتش بالوقت اللى عدي غير وهي بتقولي ها ايه رأيك في المتعة مجاوبتش عليها غير ب أبتسامة تعبر عن السعادة والمتعة اللي أنا حاسه بيها لقيتها بتقرب شفايفها من شفايفي وغبنا في بوسه طويلة كانت اول بوسه ليا وكنت بحاول اعمل زي رانيا لقيتها بتحط لسانها في لساني وتدخله في بقي وقامت تمص في لساني وشفايفي وانا بعمل زيها كنت حاسه بمتعه غريبه بعد كده لقيتها بتحرك لسانها علي رقبتي وبتلحس فيها ونازله علي صدري وتضغط ب ايديها علي بزازي وتلحس حلماتي وتعض فيهم علي حفيف لحد ما بقي لونهم زي الدم وانا كل ده مغمضه عيني ومش حاسه بنفسي غير بالمتعه بعد كده لقيتها بتقولي بتقولي دورك قومت نايمه فوقيها وعماله الحس في برزازها وحلماتها وامص فيهم جامد وهي بتقولي اكتروجامد و بتتأوه وانا عماله الحس فيها وقمت عاملة زي الفيلم ونزلت لحس علي كسها اول ما لساني لمس بظرها لقيتها بتتأوه جامد وانا فضلت الحس فيها وسخنت جدا من اهاتها ومبقتش قادره اتحمل وهي كانت جابتهم مرتين تلاته فى الوقت ده بصيت ف الساعة لقيتها الساعة خمسة خفت أتأخر علي ماما متخلنيش ابطل اروح لرانيا تاني وانا ما صدقت لقيتها قلتلها انا لازم اروح دلوقتي عشان ماما وانا نفسي نفضل اطول وقت مع بعضنا وبعدها لبست هدومي وقبل ما امشي قمنا فضلنا نبوس بعض لحد باب الشقة وندعك في بزاز بعضنا من فوق الهدوم قلتلها كفايه كده وبكره نتقابل .
أول ما روحت كنت هطير من السعادة والنشوة اللي أنا فيها ولقيت ماما وبابا بيزعقولي عشان اتأخرت و قالتلي انها مش هتخيني اروح لرانيا تاني انا عارف ان ده تهديد وخلاص وبكره ترجع ماما في كلامها قمت داخله الحمام عشان اخد شاور وانا بسترجع كل اللي حصل معايا بيني وبين رانيا تحت الدش وفضلت افتكر لمساتها لكسي ولحسها ليه محسيتش بنفسي غير وانا بلعب في كسي جامد عشان اهدي وانا بفتكر صدر رانيا وانا بلحسه ليها و لساني علي كسها وجمال السكس كانت الميهبتدغدغ بظري مع ايدي كل ده وانا تحت الدش مش حاسه بحاجة غير المتعة جبت مرتين وانا بستحمه في البانيو من التعب لقيت كسي لونه احمر و ابتدي يلتهب من كتر اللعب فيه خرجت وقمت نايمة من التعب صحيت الساعة 7 وقعدت اذاكر شويه واخلص الهوم وورك وانا كل دهبفكر في اللي بيحصل بيني وبين رانيا والي هيحصل بينا بكره لما نتقابل تاني عملت نفسي نايمه علي امل ان بابا وماما يمارسوا سوي الليلة دي خاصة انهم بقالهم مدة مش بحس بيهم بيمارسوا وفعلا ع الساعة 12 لقيت نور الوضه نور وابتديت احس ببابا وماما بيتكلموا سوي كنت عاوزه اشوفهم من البداية وهما بيمارسوا مع بعض وكالعادة كانت فتحة البابا هي المنفذ الوحيد لذلك تحركت بهدوء حتي لا يشعر بي احدا بصيت من فتحة البابا لقيت ماما وهي بتلحس لبابا زبه وكان واضح ان زب بابا نايم فضلت ماما تمص وتلعب في بيضاته بصراحة لم اكن اتخيل ان اري ماما في هذا الوضع ابدا وظلت تلحس في زب بابا وتلحس في بيضاته حوال الربع ساعه حتي بدأ زب بابا ف الأنتصاب شوية شوية وهي بتلحس لبابا كان هو خلعها كل هدومها وبدا يلعب ليها في بزازها ويدعك ليها في حلماتها وكانت ***** ماما شبه حلماتي لونها وردي بس صدرها كبير عني كانت ماما حالقه كسها مخصوص لبلابا فهي تهتم بنفسها جدا وكانت ماما جميلة جدا فهي عمرها 33 سنة فقط وبابا 37 سنة وانا واقفه كانت رجليا مش شايلاني ولقيت بابا قام خالع كل هدومه وكان زبه كبير وتخين وماما كمان خلعت كل هدومها وبابا وماما نايمين عكس بعض هو نايم وهي نايمة فوق منه بالعكس وهو بيلحس ليها كسها وهي كمان بتمص ليه زبه بعد كده قامت ماما راكبه فوق زب بابا ومدخلاه في كسها وبتطلع و تزل علي زبه و هو بيلعب ليها في صدرها و بيداعب حلماتها وماما بتتأوهمن المتعه وكنت وانا براقبهم مش حاسه بنفسي الا وانا بلعب ب ايديا في كسي و بزازي من تحت الهدوم بابا قام منيم ماما علي ضهرها ورافع رجليها وشغال بينيك فيها بسرعة وماما بتتأوه جامد وبابا بينيك بسرعة انا كمان كنت بدعك بسرعة في كسي محسيتش بنفسي الا وانا في مفاجأة قدامي كانت ماما واخده الوضع الكلابي وبابا بينيك فيها في طيزها لم اكن اتخيل ان بابا وماما يمارسوا نيك خلفي لا اعرف لماذا تفاجأت وكانت ماما مستمتعه جدا وبابا كان واضح انه كذلك كان زب بابا كبير و ماما طيزها واسعه اي انهم بيمارسوا النيك الخلفي من زمان ثم بدأ يدخل زبه في كسها من الخلف و هو يحضنها جامد ويدعك في بزازها حتي انزلهم في كسها و بدا يرتخي زب بابا جوه كس ماما وماما قامت لحست ليه زبه لحد ما مصت اخر شويه لبن فيه و لبسوا هدومهم وانا رحت اجري علي اوضتي ورجليا مش حاملاني من التعب ودخلت العب في كسي لا اعرف كم مره انزلت ولكنها كانت المره الاولي التي المس فيها خرم طيزي واحسس عليه نمت زي بابا وماما كالعادة من التعب
كانت حياتي قد بدأت تتغير في خلال العامين الماضيين بعد ان كنت فتاه ساذجة اصبحت افهم واعرف كل شئ في الجنس وكيفية اثارة نفسي كما أن علاقتي برانيا كانت اصبحت اقوي فما من اسبوع يمر الا ونمارس السحاق سوي عندهم بالبيت لان بيتهم كبير وهي عندها اوضه بتاعتها ومفيش حد عايش معاها غير مامتها وباباها خاصة بعد ما اتجوز اخوها كانت رانيا تاتي لنا بالافلام لكي نشاهدها سوية ونمارس معا ولكن حتي الان و انا في الصف الثالث الأعدادي لم تكن لي اي علاقة بالشباب كانت رانيا تحكي لي عن علاقتها بأيمن وماذا حدث بينهم أول مره اخذها الي شقتها بعد ان اقنعها انه هيتجوزها رانيا اول ما دخلوا الشقة قعد يفرجها علي كل حته فيها وهو ماسك ايديه في ايديها وبعد ذلك جلسوا علي كرسي في الصالة وهو جنبها وبيحاول يضمها ليه وهي بتمانعه ومن جواها خلاص وفعلا ضمها ليه وفضل يبوسوا بعض جامد وهي مش حاسه غير انها في عالم من المتعة مش بينتهي ولقيته بيضغط علي صدرها و حلماتها من فوق الهدوم ويلعب بحلماتها اللي انتصبوا من الاثارة كان ايمن واضح انه عارف بيعمل ايه بالظبط وازاي هي لقيت نفسها فجأه خلعت كل هدومها اللي من فوق وصدرها قدام ايمن وهو بيلحس ليها حلماتها وازاي نزلت علي سجادة مفروشه علي الارضونامت علي ضهرها وهو بيلحس ليها في صدرها وبيدخل حلماتها كلها جوه بقها ونزل علي صرتها وقام مخلعها البنطلون الجينز وفضل يلحس ليها كسها من فوق الكلوت ويضغط علي بظرها بالكلوت وفجأة قام مخلعها الكلوت راحت رانيا حاطه ايدها علي كسها وهي خايفة وبتقوله انا بنت بنوت قالها ايمن متخافيش مش هلمسك وعلي طول قامت رافعه ايدها وايمن نزل بلسانه علي كسها لحس وبتقول فضل ايمن حوالي اكتر من ربع ساعة يلحس في كسي و بزازي نزلت فيهم شهوتي 3 مرات ولقيت ايمن بيقولي ده دورك وقام حاطط زبه قدام بقها ودي كانت المره الاولي ليها صحيح شافت كتير ف الافلام بس الواقع مختلف علي طول قامت مدخلاه جوه بقها وابتديت تعمل اللي كانت بتشوفه ف الافلام كان ايمن مستمتع بمص رانيا ليه وفجأه قالها نامي علي بطنك وركبتك (الوضع الكلابي) كانت رانيا عارفه هو هيعمل ايه وخايفه يوجعها هو صحيح زب ايمن مش تخين بس خرم طيزها ضيق قالت لايمن انا خايفه اتعور قالها متخافيش وهو كا مجهز الكريم معاه قام حاطط منه علي خرم طيزها و ابتدي يوسع الخرم ب صوابعه يدخل مره صباع وبعد كده صباعين ويسيبهم شويه عشان الخرم يوسع ويتعود كانت رانيا مستمتعه وفجأه لقت زب ايمن بيدخل في طيزها مره واحده ومعاه صرختها من الالم وايمن يسيب زبه شويه جوه طيزها عشان تتعود عليه لحظات حتي هدأ الالم وبدأ ايمن يحرك زبه جوه طيز رانيا لتبدأ معها رانيا بالشعور بمتعة النيك من الطيز وايمن يحضن فيها وينيك بسرعة ومعاها اهات المتعه واللذه اللي اول مره تجربها لحد ما نزل ايمن جوه طيزها لاول مره .
كانت رانيا بتحكيلي قصتها وايمن وانا مش مستحملة وعماله العب في نفسي وفجأة سألتني انت مش نفسك تجربي النيك من الرجاله فقلت لها اني خايفه وفي نفس الوقت انا مليش علاقات بشباب فعرضت عليا عرض غريب قالتلي انها ممكن تخلي ايمن ينيكني وان ايمن معجب بيا وانها حكت ليه علي اللي بيحصل بينا اول ما سمعت الكلام ده خفت من ايمن انه يعملي فضيحة لو حكي الكلام ده للناس وكأن رانيا قرت افكاري قالتلي متخافيش ايمن مش ممكن يحكي أي حاجة من اللي بينا لحد وانه بس نفسه يشوفني ولو مره واحده بصراحة الخوف اللي جوايا خلاني اقولها افكر وارد عليكي روحت وانا خايفه وفي نفس الوقت كلام رانيا تاعبني نمت شوية ولما صحيت فضلت اذاكر شوية ولقيت نفسي بفكر في اللى ممكن يحصل بيني وبين ايمن وانه ممكن يمتعني زي رانيا من غير ما يضرني وانه مش هيقول لحد يعني اكيد هستمتع بالجنس الحقيقي قررت من السخونه والتعب اللي انا فيه ادخل استحمي في الحمام لقيت ايدي بتتحرك علي فتحة طيزي ومشهد ماما وهي بتتناك من بابا قدامي كان هو المشهد اللي بيثرني وقرت ان اجرب النيك مع ايمن . مر حوالي اسبوع من غير ما اقابل رانيا لان كانت امتحانات اخر السنة وما صدقت اني انا خلصت بس للاسف هي كانت لسه هتخلص بعدي بشهر لانها في ثانوي وانا مفيش حد اعرفه يريحني قررت ان اغلس عليها واروح ليها نفرفش شويه رحت البيت كان واضح عليها انها بتذاكر ومش فاضية فاتحتها قالتلي انها تعبانه اكتر مني بس اهلها عاوزينها تذاكر ومش هينفع نعمل حاجة فكرتها بالعرض بتاع ايمن قالتلي انتي موافقة قلتلها اه قالتلي خلاص ان هوضب ليكوا مقابلة ماشي عدي 3 ايام علي اخر يوم اتقابلنا انا ورانيا وبعدها لقيت البابا بيخبط ورانيا كانت جايه من امتحان سلمت عليها وقلتلها تتفضل قالتلي مش هينفع بس هما كلمتين انها كلمت ايمن وهو فرحان جدا وهايقابلني يوم الخميس الساعة 9 الصبح في شقته وان انا اعمل نفسي رايحه ليها ولو حد سأل عليا هتقول اني كنت عندها . كان فاضل حوالي يومين علي الميعاد اللي هقابل فيه ايمن كانوا طوال وقصيرين كنت خايفه ومبسوطه مش عارفه اعمل ايه المهم ابتديت استعد لليوم ده كويس بطلت اعمل مع نفسي عشان اسخن اكتر و شلت كل الشعر اللي في جسمي و كسي وابتديت العب في فتحة ططيزي بصباعي عشان اوسعها كل ده وانا فرحانه وابتديت اهتم باللبس اللي هلبسه لايمن والميكياج اللي هحطه ليه كنت زي العروسه يوم فرحها اخيرا عدوا اليومين وجه يوم الخميس صحيت من بدري عشان اقابل يمن كانت الساعة 7 بابا راح الشغل وماما لسه مصحيتش وانا لوحدي في البيت هزت نفسي للخروج وعلي الساعة 8 صحيت ماما وقلتلها اني رايحه لرانيا قالتلي بس متتأخريش عشان مذاكرتها قلتلها حاضر ونزلت علي شقة ايمن اللي بعدينا بحوالي 10 دقايق مشي كل ده وانا مش مصدقة نفسي لحد ما وصلت بابا الشقة
لما دخلت سنة تانية كنت زعلانة ان رانيا مش معايا في المدرسة ومش الاقي حد احكيله علي اللي بحسه واللي بيحصل معايا كنت احاول اني اقابل رانيا رة مرتين ف الأسبوع انا اروح لهم البيت أو هي تيجي عندنا البيت كانت رانيا بتفهمني أكتر من نفسي وكانت هي المصدر بتاعي في كل حاجة كانت بتجيب ليا المجلات و الأفلام اروح اتفرج عليها عندهم في الفيديو اللي في أوضتها كل ده وانا مفكره ان رانيا زيي مش ليها ف السحاق وكانت تحكي ليا ع اللي بيحصل بيبنها وبين ايمن صاحبها وانا كنت اروح مولعه واطفي ناري بحمام وامارس العاده عشان اطفي ناري وفي يوم كنت عند رانيا بالبيت وكان أهلها نزلوا يشتروا العفش لاخوها اللى هيتجوز وهي مش رضيت تروح معاهم عشان قال عندها مذاكرة وهي ناويه علي نية تانية من جواها المهم دخلت سلمت عليها وسألت عن أهلها قالتلي راحوا يجيبوا العفش لأخوها وانها مش رضيت تروح عشان خاطري وقالتلي أنها جايبه فيلم جامد عاوزاني أتفرج عليه معاها وسحبتني بسرعة علي أوضتها ودخلنا وراحت مشغلة الفيلم علي طول كان أول مرة تجيب فيه فيلم فيديو سحاق المهم شغلت الفيلم وكان فيه بنتين بيمارسوا سوي و بيلحسوا لبعض و بيبوسوا بعض انا ابتديت أسخن وهي كمان لقيتها خلعت هدومها اللي من فوق مش قاعده غير بالسنتيانه و الكلوت قلتلها انتي بتعملي ايه وانا ببص علي جسما الفاجر ونفسي تخلع كل هدومها قالتلي مفيش حد ف البيت خلينا نلعب شويه براحتنا وقالتلي اخلع انا كمان واخد راحتي قلتلها لحسن حد ييجي ويشوفنا قالتلي مش ههيجوا قبل بالليل اطمني المهم اول ما شوفتها بتدخل ايديها من تحت الكلوت وتلعب في كسها انا كمان خلعت هدومي و مش قعدت الا ب السنتسانه والكلوت زيها شويه ولقيتها بتطلب مني افكلها السنتيانه وهي قاعده جنبي انا كنت عارف انها ناويه اننا نعمل زي الفيلم اول ما فكيت لها السنتيانه لقيت اجمل صدر وبزاز في الدنيا هي بزازها كبيره عن بزازي زحلماتها بني فاتح انما انا اصغر منها شويه و لونها وردي .
انتظرونا ف الجزء الثالث
وبعد كده ابتدت تلعب في صدرها وتلحس بلسانها في صدرها وقامت خالعه الكلوت بتاعها وفاتحه رجليها وبتلحس في صدرها بلسانها وتلعب بايدها في بظرها وانا كنت مولعه وعماله احك جامد في كسي من تحت الكلوت قامت مخلعاني السنتيانه وقالتلي خدي راحتك بقي وقالتلي يالهوي علي بزازك يا بت دي فظيعه وانا كنت مبسوطة بكلامها جدا وراحت لامسه ب ايدها حلماتي وانا حسيت نفسي بعالم تاني قالتلي اخلعي الكلوت كمان وخلعت الكلوت كان كسي فيه شعر خفيف لونه اصفر وهي كان كسها مفيهوش شعر اول ما خلعت الكلوت لقيتها بتبص عليه جامد وتقولي يبخته الراجل اللي هيحط زبه جواه دا مش هيسيبوه ابدا وانا قااعده مبسوطه ومكسوفه لان دي اول مرة حد يشوفني كده قالتلي انها عاونه تشوفه هزيت راسي بالموافقة لقيتها بتحط صوابعها الخبرة في اماكن خليتني مستسلمة ليها محسيتش بنفسي الا وانا فرده ضهري ونايمه ومستسلمه ليها خالص وهي عماله تحك بصواعها ف كسي وحسيت بلسانها بيلمس كسي ساعتها اتنفضت وقمت ضاغطة برجليا علي وشها عشان تلحس اكتر وابتدي صوت اهاتي يبان بعد ما كنت بكتمه كل ده وانا مش حاسه بنفسي غير بالمتعة اللي أنا فيها كانت رانيا واضح جدا انها خبرة وانها مش اول مرة وهي عارفه ازاي تثير الاماكن الحساسة في جسمي كويس محسيتش بالوقت اللى عدي غير وهي بتقولي ها ايه رأيك في المتعة مجاوبتش عليها غير ب أبتسامة تعبر عن السعادة والمتعة اللي أنا حاسه بيها لقيتها بتقرب شفايفها من شفايفي وغبنا في بوسه طويلة كانت اول بوسه ليا وكنت بحاول اعمل زي رانيا لقيتها بتحط لسانها في لساني وتدخله في بقي وقامت تمص في لساني وشفايفي وانا بعمل زيها كنت حاسه بمتعه غريبه بعد كده لقيتها بتحرك لسانها علي رقبتي وبتلحس فيها ونازله علي صدري وتضغط ب ايديها علي بزازي وتلحس حلماتي وتعض فيهم علي حفيف لحد ما بقي لونهم زي الدم وانا كل ده مغمضه عيني ومش حاسه بنفسي غير بالمتعه بعد كده لقيتها بتقولي بتقولي دورك قومت نايمه فوقيها وعماله الحس في برزازها وحلماتها وامص فيهم جامد وهي بتقولي اكتروجامد و بتتأوه وانا عماله الحس فيها وقمت عاملة زي الفيلم ونزلت لحس علي كسها اول ما لساني لمس بظرها لقيتها بتتأوه جامد وانا فضلت الحس فيها وسخنت جدا من اهاتها ومبقتش قادره اتحمل وهي كانت جابتهم مرتين تلاته فى الوقت ده بصيت ف الساعة لقيتها الساعة خمسة خفت أتأخر علي ماما متخلنيش ابطل اروح لرانيا تاني وانا ما صدقت لقيتها قلتلها انا لازم اروح دلوقتي عشان ماما وانا نفسي نفضل اطول وقت مع بعضنا وبعدها لبست هدومي وقبل ما امشي قمنا فضلنا نبوس بعض لحد باب الشقة وندعك في بزاز بعضنا من فوق الهدوم قلتلها كفايه كده وبكره نتقابل .
أول ما روحت كنت هطير من السعادة والنشوة اللي أنا فيها ولقيت ماما وبابا بيزعقولي عشان اتأخرت و قالتلي انها مش هتخيني اروح لرانيا تاني انا عارف ان ده تهديد وخلاص وبكره ترجع ماما في كلامها قمت داخله الحمام عشان اخد شاور وانا بسترجع كل اللي حصل معايا بيني وبين رانيا تحت الدش وفضلت افتكر لمساتها لكسي ولحسها ليه محسيتش بنفسي غير وانا بلعب في كسي جامد عشان اهدي وانا بفتكر صدر رانيا وانا بلحسه ليها و لساني علي كسها وجمال السكس كانت الميهبتدغدغ بظري مع ايدي كل ده وانا تحت الدش مش حاسه بحاجة غير المتعة جبت مرتين وانا بستحمه في البانيو من التعب لقيت كسي لونه احمر و ابتدي يلتهب من كتر اللعب فيه خرجت وقمت نايمة من التعب صحيت الساعة 7 وقعدت اذاكر شويه واخلص الهوم وورك وانا كل دهبفكر في اللي بيحصل بيني وبين رانيا والي هيحصل بينا بكره لما نتقابل تاني عملت نفسي نايمه علي امل ان بابا وماما يمارسوا سوي الليلة دي خاصة انهم بقالهم مدة مش بحس بيهم بيمارسوا وفعلا ع الساعة 12 لقيت نور الوضه نور وابتديت احس ببابا وماما بيتكلموا سوي كنت عاوزه اشوفهم من البداية وهما بيمارسوا مع بعض وكالعادة كانت فتحة البابا هي المنفذ الوحيد لذلك تحركت بهدوء حتي لا يشعر بي احدا بصيت من فتحة البابا لقيت ماما وهي بتلحس لبابا زبه وكان واضح ان زب بابا نايم فضلت ماما تمص وتلعب في بيضاته بصراحة لم اكن اتخيل ان اري ماما في هذا الوضع ابدا وظلت تلحس في زب بابا وتلحس في بيضاته حوال الربع ساعه حتي بدأ زب بابا ف الأنتصاب شوية شوية وهي بتلحس لبابا كان هو خلعها كل هدومها وبدا يلعب ليها في بزازها ويدعك ليها في حلماتها وكانت ***** ماما شبه حلماتي لونها وردي بس صدرها كبير عني كانت ماما حالقه كسها مخصوص لبلابا فهي تهتم بنفسها جدا وكانت ماما جميلة جدا فهي عمرها 33 سنة فقط وبابا 37 سنة وانا واقفه كانت رجليا مش شايلاني ولقيت بابا قام خالع كل هدومه وكان زبه كبير وتخين وماما كمان خلعت كل هدومها وبابا وماما نايمين عكس بعض هو نايم وهي نايمة فوق منه بالعكس وهو بيلحس ليها كسها وهي كمان بتمص ليه زبه بعد كده قامت ماما راكبه فوق زب بابا ومدخلاه في كسها وبتطلع و تزل علي زبه و هو بيلعب ليها في صدرها و بيداعب حلماتها وماما بتتأوهمن المتعه وكنت وانا براقبهم مش حاسه بنفسي الا وانا بلعب ب ايديا في كسي و بزازي من تحت الهدوم بابا قام منيم ماما علي ضهرها ورافع رجليها وشغال بينيك فيها بسرعة وماما بتتأوه جامد وبابا بينيك بسرعة انا كمان كنت بدعك بسرعة في كسي محسيتش بنفسي الا وانا في مفاجأة قدامي كانت ماما واخده الوضع الكلابي وبابا بينيك فيها في طيزها لم اكن اتخيل ان بابا وماما يمارسوا نيك خلفي لا اعرف لماذا تفاجأت وكانت ماما مستمتعه جدا وبابا كان واضح انه كذلك كان زب بابا كبير و ماما طيزها واسعه اي انهم بيمارسوا النيك الخلفي من زمان ثم بدأ يدخل زبه في كسها من الخلف و هو يحضنها جامد ويدعك في بزازها حتي انزلهم في كسها و بدا يرتخي زب بابا جوه كس ماما وماما قامت لحست ليه زبه لحد ما مصت اخر شويه لبن فيه و لبسوا هدومهم وانا رحت اجري علي اوضتي ورجليا مش حاملاني من التعب ودخلت العب في كسي لا اعرف كم مره انزلت ولكنها كانت المره الاولي التي المس فيها خرم طيزي واحسس عليه نمت زي بابا وماما كالعادة من التعب
كانت حياتي قد بدأت تتغير في خلال العامين الماضيين بعد ان كنت فتاه ساذجة اصبحت افهم واعرف كل شئ في الجنس وكيفية اثارة نفسي كما أن علاقتي برانيا كانت اصبحت اقوي فما من اسبوع يمر الا ونمارس السحاق سوي عندهم بالبيت لان بيتهم كبير وهي عندها اوضه بتاعتها ومفيش حد عايش معاها غير مامتها وباباها خاصة بعد ما اتجوز اخوها كانت رانيا تاتي لنا بالافلام لكي نشاهدها سوية ونمارس معا ولكن حتي الان و انا في الصف الثالث الأعدادي لم تكن لي اي علاقة بالشباب كانت رانيا تحكي لي عن علاقتها بأيمن وماذا حدث بينهم أول مره اخذها الي شقتها بعد ان اقنعها انه هيتجوزها رانيا اول ما دخلوا الشقة قعد يفرجها علي كل حته فيها وهو ماسك ايديه في ايديها وبعد ذلك جلسوا علي كرسي في الصالة وهو جنبها وبيحاول يضمها ليه وهي بتمانعه ومن جواها خلاص وفعلا ضمها ليه وفضل يبوسوا بعض جامد وهي مش حاسه غير انها في عالم من المتعة مش بينتهي ولقيته بيضغط علي صدرها و حلماتها من فوق الهدوم ويلعب بحلماتها اللي انتصبوا من الاثارة كان ايمن واضح انه عارف بيعمل ايه بالظبط وازاي هي لقيت نفسها فجأه خلعت كل هدومها اللي من فوق وصدرها قدام ايمن وهو بيلحس ليها حلماتها وازاي نزلت علي سجادة مفروشه علي الارضونامت علي ضهرها وهو بيلحس ليها في صدرها وبيدخل حلماتها كلها جوه بقها ونزل علي صرتها وقام مخلعها البنطلون الجينز وفضل يلحس ليها كسها من فوق الكلوت ويضغط علي بظرها بالكلوت وفجأة قام مخلعها الكلوت راحت رانيا حاطه ايدها علي كسها وهي خايفة وبتقوله انا بنت بنوت قالها ايمن متخافيش مش هلمسك وعلي طول قامت رافعه ايدها وايمن نزل بلسانه علي كسها لحس وبتقول فضل ايمن حوالي اكتر من ربع ساعة يلحس في كسي و بزازي نزلت فيهم شهوتي 3 مرات ولقيت ايمن بيقولي ده دورك وقام حاطط زبه قدام بقها ودي كانت المره الاولي ليها صحيح شافت كتير ف الافلام بس الواقع مختلف علي طول قامت مدخلاه جوه بقها وابتديت تعمل اللي كانت بتشوفه ف الافلام كان ايمن مستمتع بمص رانيا ليه وفجأه قالها نامي علي بطنك وركبتك (الوضع الكلابي) كانت رانيا عارفه هو هيعمل ايه وخايفه يوجعها هو صحيح زب ايمن مش تخين بس خرم طيزها ضيق قالت لايمن انا خايفه اتعور قالها متخافيش وهو كا مجهز الكريم معاه قام حاطط منه علي خرم طيزها و ابتدي يوسع الخرم ب صوابعه يدخل مره صباع وبعد كده صباعين ويسيبهم شويه عشان الخرم يوسع ويتعود كانت رانيا مستمتعه وفجأه لقت زب ايمن بيدخل في طيزها مره واحده ومعاه صرختها من الالم وايمن يسيب زبه شويه جوه طيزها عشان تتعود عليه لحظات حتي هدأ الالم وبدأ ايمن يحرك زبه جوه طيز رانيا لتبدأ معها رانيا بالشعور بمتعة النيك من الطيز وايمن يحضن فيها وينيك بسرعة ومعاها اهات المتعه واللذه اللي اول مره تجربها لحد ما نزل ايمن جوه طيزها لاول مره .
كانت رانيا بتحكيلي قصتها وايمن وانا مش مستحملة وعماله العب في نفسي وفجأة سألتني انت مش نفسك تجربي النيك من الرجاله فقلت لها اني خايفه وفي نفس الوقت انا مليش علاقات بشباب فعرضت عليا عرض غريب قالتلي انها ممكن تخلي ايمن ينيكني وان ايمن معجب بيا وانها حكت ليه علي اللي بيحصل بينا اول ما سمعت الكلام ده خفت من ايمن انه يعملي فضيحة لو حكي الكلام ده للناس وكأن رانيا قرت افكاري قالتلي متخافيش ايمن مش ممكن يحكي أي حاجة من اللي بينا لحد وانه بس نفسه يشوفني ولو مره واحده بصراحة الخوف اللي جوايا خلاني اقولها افكر وارد عليكي روحت وانا خايفه وفي نفس الوقت كلام رانيا تاعبني نمت شوية ولما صحيت فضلت اذاكر شوية ولقيت نفسي بفكر في اللى ممكن يحصل بيني وبين ايمن وانه ممكن يمتعني زي رانيا من غير ما يضرني وانه مش هيقول لحد يعني اكيد هستمتع بالجنس الحقيقي قررت من السخونه والتعب اللي انا فيه ادخل استحمي في الحمام لقيت ايدي بتتحرك علي فتحة طيزي ومشهد ماما وهي بتتناك من بابا قدامي كان هو المشهد اللي بيثرني وقرت ان اجرب النيك مع ايمن . مر حوالي اسبوع من غير ما اقابل رانيا لان كانت امتحانات اخر السنة وما صدقت اني انا خلصت بس للاسف هي كانت لسه هتخلص بعدي بشهر لانها في ثانوي وانا مفيش حد اعرفه يريحني قررت ان اغلس عليها واروح ليها نفرفش شويه رحت البيت كان واضح عليها انها بتذاكر ومش فاضية فاتحتها قالتلي انها تعبانه اكتر مني بس اهلها عاوزينها تذاكر ومش هينفع نعمل حاجة فكرتها بالعرض بتاع ايمن قالتلي انتي موافقة قلتلها اه قالتلي خلاص ان هوضب ليكوا مقابلة ماشي عدي 3 ايام علي اخر يوم اتقابلنا انا ورانيا وبعدها لقيت البابا بيخبط ورانيا كانت جايه من امتحان سلمت عليها وقلتلها تتفضل قالتلي مش هينفع بس هما كلمتين انها كلمت ايمن وهو فرحان جدا وهايقابلني يوم الخميس الساعة 9 الصبح في شقته وان انا اعمل نفسي رايحه ليها ولو حد سأل عليا هتقول اني كنت عندها . كان فاضل حوالي يومين علي الميعاد اللي هقابل فيه ايمن كانوا طوال وقصيرين كنت خايفه ومبسوطه مش عارفه اعمل ايه المهم ابتديت استعد لليوم ده كويس بطلت اعمل مع نفسي عشان اسخن اكتر و شلت كل الشعر اللي في جسمي و كسي وابتديت العب في فتحة ططيزي بصباعي عشان اوسعها كل ده وانا فرحانه وابتديت اهتم باللبس اللي هلبسه لايمن والميكياج اللي هحطه ليه كنت زي العروسه يوم فرحها اخيرا عدوا اليومين وجه يوم الخميس صحيت من بدري عشان اقابل يمن كانت الساعة 7 بابا راح الشغل وماما لسه مصحيتش وانا لوحدي في البيت هزت نفسي للخروج وعلي الساعة 8 صحيت ماما وقلتلها اني رايحه لرانيا قالتلي بس متتأخريش عشان مذاكرتها قلتلها حاضر ونزلت علي شقة ايمن اللي بعدينا بحوالي 10 دقايق مشي كل ده وانا مش مصدقة نفسي لحد ما وصلت بابا الشقة