أنا كريمه من الأسكندريه ، وبحب قوي موقع منتدى نسوانجى وعشان كده قررت اني احكيلكم عن مغامراتي مع الجنس، والنهارده حا ابداء أول قصه حصلت لي.
ماكنتش اعرف حاجات كتير عن الجنس، بس كنت بحب من صغري اتفرج علي زب اخي عادل وهو اكبر مني بسنتين، كنت مستغربه ايه ده هو عنده زب وانا معنديش ليه، ولما كبرت شويه عرفت ان الزب ده الراجل بيدخله في مراته لما يتجوزها عشان يجيبوا اولاد، طبعا الكلام ده لما يكونوا كبار ويتجوزا.
كنت في الرابعة عشر من عمري، وكان جسمي بداء يكتمل النمو، الصدر والأرداف ، وبدات احس ان جسمي بيتغير ماما فهمتني ان دي حاجات طبيعيه عشان اقدر اخلف وارضع لما اكبر واتجوز. وكنت بتكلم في الحاجات دي مع ريهام صحبتي وهي جارتنا في نفس العماره وتقريبا نفس سني وبتذاكر معي ، ساعات اطلع لها وساعات تنزلي.
وفي يوم كنا لوحدنا فوق عندهم في حجرتها وكانت بقميص نوم شفاف وجسمها كله باين قالتلي بزازك اكبر ولا بزازي، تعالي نقيس وضحكنا ، لكن هي مسكت بزي وبعدين بزها وقالت ما تقلعي البلوزه خلينا نعرف نقيس، فتحت زراير البلوزه وطلعت بزازي لها، لقيتها بتلعب في حلماتي بصوابعها وبدات تمص بزازي قليتلها بتعملي ايه، لكن بداءت احس ان جسمي كله سخن واحساس اول مره احس بيه نمت علي السرير وهي فوقي وتبوسني من شفايفي من غير ما احس لقيت نفسي بلعب في كسي بصوبعي ، هي لفت ونامت فوقي خلف خلاف ورفعت الجيبه بتاعتي ، قلعني الكلوت وهي اصلا كان من غير كلوت يعني كسي عند وشها وكسها قدام وشي، قالتلي انا الحس كسك وانتي تلحسي كسي، وبدانا نلحس لبعض لسانها بيلحس كسي اللي بقي زي النار، وانا لساني بيلحس كسها ولسانها جوه كسي ولساني جوه كسها، بتنزل من كسها وانا كسي عمال ينزل ميه، ولقيتها بتحط صوبعها جوه خرم طيزي وطلبت اني احط صوبعي في خرم طيزها، وكل شويه جسمنا يترعش لحد ما تعبنا ونزلت من فوقي، وفضلنا جنب بعض علي السرير، قالت انتي حلوه قوي وانا اتبسط قوي قلتلها انا كمان اتبسط قوي بس انتي عرفتي الحاجات دي منين، قالت انها شافت ده في فيلم فيديو اخوها الكبير هاني مخبيه في دولابه اتفرجت عليه من غير ما حد يعرف.
بعد يومين لقيت عادل اخي، دخل غرفتي وقالي فاضيه نتكلم شويه، قلت له تعالي بقالنا كتير ما اتكلمناش، وكنت ممده علي السرير وهو قعد جنبي علي طرف السرير عند رجليا، اخبارك ايه واخبارك انت وكلام عادي كده، لكن لقيته بيبص علي وانا ممده علي السرير بقميص النوم، عملت نفسي مش واخده بالي ورفعت ركبتي عشان القميص ينزل وكل رجلي تبان لحد الكلوت، هو فضل يبص ولقيته مش بيشيل عينه من علي وحسيت انه هايج علي وكان زبه باين انه واقف تحت القفطان، قلتله ما تمدد جنبي ولفيت نمت علي جنبي واديته ضهري عشان افضيله حته في السرير جنبي بس في الحقيقه كنت عاوزاه يشوف طيزي كمان هو مدد جنبي، وحضني من ضهري حسيت بزبه من تحت القفطان بيخبط علي طيزي تاكدت انه عاوزني بس مش عارف يبداء ازاي، تعمدت اني احك طيزي في زبه، لقيته قام وقال انا داخل الحمام، طبعا مش قادر يمسك نفسه ، قام دخل الحمام قمت وراه ابص من خرم الباب لقيته بيحلب زبه لحد ما نزل سائل ابيض من زبه ، كنت هايجه قوي فكرت اطلع لريهام نعمل زي المره اللي فاتت، بس كان الوقت متأخر.
لما اتكدت ان بابا وماما ناموا، دخلت علي عادل لقيته نايم بالكلوت بس وزبه باين تحت الكلوت، نمت جنبه وقلتله مش جايلي نوم، قالي وانا كمان، اخدت ايده حطتها علي كسي وبعدين حسست علي زبه من فوق الكلوت، قالي بتعملي ايه يا مجنونه، قفلت علي ايده بوراكي ومدت ايدي جوه الكلوت بتاعه ومسكت زبه، زبه اتنفض ووقف طلعته من الكلوت وانا بحلبه بايدي وهو يقول بصوت واطي قوي اتجننتي انتي مجنونه اهههههه مممممممماااااا مممممممم قلعت الكلوت ونمت علي جنبي وطيزي قدامه، حضني من ضهري وحط زبه بين فخادي، وهو بيحسس علي كسي بايده وايده التانيه بتقرص حلمة بزي، اااااااااااااههههههههه ممممممم احنا الاتنين سخنا وهو بيبوسني في رقبتي وزبه بيحك كسي من ورا وايده بتلعب في كسي من قدام، وايده التانيه بتلعب في بزازي، ممممممم ااااااااهههههههههممممم حلو حلو حلو ممممممم ولقيت راس زبه علي خرم طيزي قلت له دخله وهو مش عارف يدخله كبير قوي علي خرم طيزي، جاب الكريم بتاع الشعر ودهن طيزي وزبه، وحسيت بزبه بيدخل جوه طيزي، مممممممممم اااااااااااااااههههههههه كبيييييير كببيير قوي اهههههه بيدخل ممم بيدخل كله مممممممممم كسي عمال ينزل ميه وهو بيلعب فيه بصوبعه وزبه جوه طيزي كله جوه وبدا يطلعه ويدخله وانا كان حا يغمي عليا من الوجع والمتعه، نيمني علي وشي ورفع طيزي لفوق وفضل ينيكني في طيزي يدخله ويطلعه جامد وبسرعه مممممم اااههههه مممممم مممممم دخله كله وكب لبنه جوه طيزي حسيت بيه سخن قوي جوه طيزي، زبه نام وطلعه من طيزي، قال ايه اللي احنا عملناه ده ، احنا مجانين، قلتله ايوه مجانين طبعا بس انا اتبسط قوي وانت حلو قوي قوي ، قال انا كمان اتبسط جدا انتي جسمك حلو وسخنه قوي قوي ومجنونه، مسكت زبه وقلتله حلو وكبير قوي قالي انتي لسه ما شبعتيش، قلتله لو مش عاوز بلاش، قال لالالالا عاوز طبعا، بس انتي عرفتي الحاجات دي ازاي، حكيتله علي ريهام واللي حصل معاها، قالي عاوز الحس كسك وتمصي زبي، نام علي ضهره ونمت فوقه خلف خلاف، هو يلحس كسي وانا الحس زبه وامصه ، لسانه يفرش كسي مممممممم اااااااااااا جسمي ولع ممممممممم وهو زبه وقف تاني ، نيمني علي ضهري وهو فوقي بيفرش كسي بزبه اااااااااااااااااهههههه ننننننننننار ننننننننننار مممممممم راس زبه بتحك كسي اااااااااهههه بين شفايف كسي بيحك مممممممم اااااااهههههههههه ننننننننارررررررررر ورفع رجليا فوق كتافه وهو بيفرشني وكسي عمال ينزل ميه مممممم وهو بمية كسي يفرشني في كسي وطيزي رفعني من وسطي ودخله في طيزي بينكني في طيزي ويرضع من بزازي وصوبعه بيقرش كسي ممممممممممممم اااااااا هههههههههه مممممممممممم ممممممممم ااااااااهههههههههههه ممممم زبه حا يقطع طيزي ااااااااااههههههههههه ممممممم نام فوقي يرضع جامد وزبه بيكب لبن سخن مولع جوه طيزي لحد زبه ما نام وطلعه وطيزي غرقانه لبن اااااااهههههههه مممممممم تعبت قوي قلتله كفايه النهارده كده الايام جايه كتير، وانا راجعه علي اوضتي مش عارفه امشي طيزي اتفشخت ، دخلت الحمام غسلتها بميه ساقعه عشان تهدا ودخلت نمت محسيتش بالدنيا.
كل كام يوم باطلع لريهام وتقريبا كل يوم مع عادل حبيبي ، وطبعا حكيت لها عن عادل واللي بنعمله، وهي كمان بدات علاقه مع هاني اخوها، وتطورت العلاقات اكتر
ماكنتش اعرف حاجات كتير عن الجنس، بس كنت بحب من صغري اتفرج علي زب اخي عادل وهو اكبر مني بسنتين، كنت مستغربه ايه ده هو عنده زب وانا معنديش ليه، ولما كبرت شويه عرفت ان الزب ده الراجل بيدخله في مراته لما يتجوزها عشان يجيبوا اولاد، طبعا الكلام ده لما يكونوا كبار ويتجوزا.
كنت في الرابعة عشر من عمري، وكان جسمي بداء يكتمل النمو، الصدر والأرداف ، وبدات احس ان جسمي بيتغير ماما فهمتني ان دي حاجات طبيعيه عشان اقدر اخلف وارضع لما اكبر واتجوز. وكنت بتكلم في الحاجات دي مع ريهام صحبتي وهي جارتنا في نفس العماره وتقريبا نفس سني وبتذاكر معي ، ساعات اطلع لها وساعات تنزلي.
وفي يوم كنا لوحدنا فوق عندهم في حجرتها وكانت بقميص نوم شفاف وجسمها كله باين قالتلي بزازك اكبر ولا بزازي، تعالي نقيس وضحكنا ، لكن هي مسكت بزي وبعدين بزها وقالت ما تقلعي البلوزه خلينا نعرف نقيس، فتحت زراير البلوزه وطلعت بزازي لها، لقيتها بتلعب في حلماتي بصوابعها وبدات تمص بزازي قليتلها بتعملي ايه، لكن بداءت احس ان جسمي كله سخن واحساس اول مره احس بيه نمت علي السرير وهي فوقي وتبوسني من شفايفي من غير ما احس لقيت نفسي بلعب في كسي بصوبعي ، هي لفت ونامت فوقي خلف خلاف ورفعت الجيبه بتاعتي ، قلعني الكلوت وهي اصلا كان من غير كلوت يعني كسي عند وشها وكسها قدام وشي، قالتلي انا الحس كسك وانتي تلحسي كسي، وبدانا نلحس لبعض لسانها بيلحس كسي اللي بقي زي النار، وانا لساني بيلحس كسها ولسانها جوه كسي ولساني جوه كسها، بتنزل من كسها وانا كسي عمال ينزل ميه، ولقيتها بتحط صوبعها جوه خرم طيزي وطلبت اني احط صوبعي في خرم طيزها، وكل شويه جسمنا يترعش لحد ما تعبنا ونزلت من فوقي، وفضلنا جنب بعض علي السرير، قالت انتي حلوه قوي وانا اتبسط قوي قلتلها انا كمان اتبسط قوي بس انتي عرفتي الحاجات دي منين، قالت انها شافت ده في فيلم فيديو اخوها الكبير هاني مخبيه في دولابه اتفرجت عليه من غير ما حد يعرف.
بعد يومين لقيت عادل اخي، دخل غرفتي وقالي فاضيه نتكلم شويه، قلت له تعالي بقالنا كتير ما اتكلمناش، وكنت ممده علي السرير وهو قعد جنبي علي طرف السرير عند رجليا، اخبارك ايه واخبارك انت وكلام عادي كده، لكن لقيته بيبص علي وانا ممده علي السرير بقميص النوم، عملت نفسي مش واخده بالي ورفعت ركبتي عشان القميص ينزل وكل رجلي تبان لحد الكلوت، هو فضل يبص ولقيته مش بيشيل عينه من علي وحسيت انه هايج علي وكان زبه باين انه واقف تحت القفطان، قلتله ما تمدد جنبي ولفيت نمت علي جنبي واديته ضهري عشان افضيله حته في السرير جنبي بس في الحقيقه كنت عاوزاه يشوف طيزي كمان هو مدد جنبي، وحضني من ضهري حسيت بزبه من تحت القفطان بيخبط علي طيزي تاكدت انه عاوزني بس مش عارف يبداء ازاي، تعمدت اني احك طيزي في زبه، لقيته قام وقال انا داخل الحمام، طبعا مش قادر يمسك نفسه ، قام دخل الحمام قمت وراه ابص من خرم الباب لقيته بيحلب زبه لحد ما نزل سائل ابيض من زبه ، كنت هايجه قوي فكرت اطلع لريهام نعمل زي المره اللي فاتت، بس كان الوقت متأخر.
لما اتكدت ان بابا وماما ناموا، دخلت علي عادل لقيته نايم بالكلوت بس وزبه باين تحت الكلوت، نمت جنبه وقلتله مش جايلي نوم، قالي وانا كمان، اخدت ايده حطتها علي كسي وبعدين حسست علي زبه من فوق الكلوت، قالي بتعملي ايه يا مجنونه، قفلت علي ايده بوراكي ومدت ايدي جوه الكلوت بتاعه ومسكت زبه، زبه اتنفض ووقف طلعته من الكلوت وانا بحلبه بايدي وهو يقول بصوت واطي قوي اتجننتي انتي مجنونه اهههههه مممممممماااااا مممممممم قلعت الكلوت ونمت علي جنبي وطيزي قدامه، حضني من ضهري وحط زبه بين فخادي، وهو بيحسس علي كسي بايده وايده التانيه بتقرص حلمة بزي، اااااااااااااههههههههه ممممممم احنا الاتنين سخنا وهو بيبوسني في رقبتي وزبه بيحك كسي من ورا وايده بتلعب في كسي من قدام، وايده التانيه بتلعب في بزازي، ممممممم ااااااااهههههههههممممم حلو حلو حلو ممممممم ولقيت راس زبه علي خرم طيزي قلت له دخله وهو مش عارف يدخله كبير قوي علي خرم طيزي، جاب الكريم بتاع الشعر ودهن طيزي وزبه، وحسيت بزبه بيدخل جوه طيزي، مممممممممم اااااااااااااااههههههههه كبيييييير كببيير قوي اهههههه بيدخل ممم بيدخل كله مممممممممم كسي عمال ينزل ميه وهو بيلعب فيه بصوبعه وزبه جوه طيزي كله جوه وبدا يطلعه ويدخله وانا كان حا يغمي عليا من الوجع والمتعه، نيمني علي وشي ورفع طيزي لفوق وفضل ينيكني في طيزي يدخله ويطلعه جامد وبسرعه مممممم اااههههه مممممم مممممم دخله كله وكب لبنه جوه طيزي حسيت بيه سخن قوي جوه طيزي، زبه نام وطلعه من طيزي، قال ايه اللي احنا عملناه ده ، احنا مجانين، قلتله ايوه مجانين طبعا بس انا اتبسط قوي وانت حلو قوي قوي ، قال انا كمان اتبسط جدا انتي جسمك حلو وسخنه قوي قوي ومجنونه، مسكت زبه وقلتله حلو وكبير قوي قالي انتي لسه ما شبعتيش، قلتله لو مش عاوز بلاش، قال لالالالا عاوز طبعا، بس انتي عرفتي الحاجات دي ازاي، حكيتله علي ريهام واللي حصل معاها، قالي عاوز الحس كسك وتمصي زبي، نام علي ضهره ونمت فوقه خلف خلاف، هو يلحس كسي وانا الحس زبه وامصه ، لسانه يفرش كسي مممممممم اااااااااااا جسمي ولع ممممممممم وهو زبه وقف تاني ، نيمني علي ضهري وهو فوقي بيفرش كسي بزبه اااااااااااااااااهههههه ننننننننننار ننننننننننار مممممممم راس زبه بتحك كسي اااااااااهههه بين شفايف كسي بيحك مممممممم اااااااهههههههههه ننننننننارررررررررر ورفع رجليا فوق كتافه وهو بيفرشني وكسي عمال ينزل ميه مممممم وهو بمية كسي يفرشني في كسي وطيزي رفعني من وسطي ودخله في طيزي بينكني في طيزي ويرضع من بزازي وصوبعه بيقرش كسي ممممممممممممم اااااااا هههههههههه مممممممممممم ممممممممم ااااااااهههههههههههه ممممم زبه حا يقطع طيزي ااااااااااههههههههههه ممممممم نام فوقي يرضع جامد وزبه بيكب لبن سخن مولع جوه طيزي لحد زبه ما نام وطلعه وطيزي غرقانه لبن اااااااهههههههه مممممممم تعبت قوي قلتله كفايه النهارده كده الايام جايه كتير، وانا راجعه علي اوضتي مش عارفه امشي طيزي اتفشخت ، دخلت الحمام غسلتها بميه ساقعه عشان تهدا ودخلت نمت محسيتش بالدنيا.
كل كام يوم باطلع لريهام وتقريبا كل يوم مع عادل حبيبي ، وطبعا حكيت لها عن عادل واللي بنعمله، وهي كمان بدات علاقه مع هاني اخوها، وتطورت العلاقات اكتر