مرحبآ بك في منتديات نسوانجي

قم بتسجيل عضويتك الان وتمتع بمشاهده المحتوي علي المنتدي بدون اي اعلانات مزعجه والتواصل مع الاعضاء والعديد من المميزات .

التسجيل الآن!

أنا واختي الصغيره سلمي (1 مشاهد)

  • بادئ الموضوع دكتور نودزاوي
  • تاريخ البدء
د

دكتور نودزاوي

ضيف
زائر
مرحبا بكم أعضاء منتدانا الكرام
أقدم لكم قصه روعه بمعني الكلمه
وهي أنا وأختي سلمي البريئه براءة الأطفال
انا عندي 20 سنه وهي عندها 18 سنه بس أيه بنت طلقه كرباج جسمها أبيض قوي وبزازها صغيره ومن تحت نحيفه وانا بحب النحافه يعني حاجه فل انا مكنتش اتوقع في يوم من الأيام اني انيك اختي كنا دايما علاقتنا حميمه وبريئه ذي الأطفال وكنت بلاعبها دايما وبتبقا مبسوطه
ومجاش علي بالي اني ممكن اعمل معاها حاجه المهم وانا مره داخل علي النت وقريت قصة محارم أخ وأخته ورديت علي موضوعه قولتله وهي وافقت انك تعمل كده فرد عليا رد غريب قالي كس أختك تلاقيها شرموطه انا سمعت الكلام ده جسمي ارتعش أول مره اسمع عن اختي الكلام ده ففوجأة بالباب يطرق فقولت مين قالت انا سلمي قولتلها تعالي يا حبيبتي فدخلت وكانت لابسه لبس منزلي عادي تيشرت وبنطلون قصير وقالت انا زهقانه بابا وماما خرجو راحو يزورو عمتي وانا لوحدي فقالتلي تعالي نلعب قولتلها هنلعب أيه جابتلي كوتشينه وقالتلي ياله نلعب فلعبنا وقعدنا ندحك ونهزر علشان انا دايما بدحك عليها وبقوش بالبنت ههه وخبيت الولد ورايا فهي أكتشفت كده فقالتلي هات اللي وراك وعلي غفله قامت عشان تشوف باقي الكتشينه فأتكعبلت في رجلي ووقعت فوقي وياله الصدفه بزازها جات في أيديا آآآآآآآآه ملبن يا جدعان ودحكت وكأنه ولا حصلت حاجه واحنا علي الأرض انا هجت بصراحه فقولتلها برضو انا هدحك علي أختي حبيبتي طب هاتي بوسه بقا وعطيتها بوسه في خدها وقالتلي ياله نكمل طبعا انا كنت لابس لبس بيتي وقولت هنتهز فرصة غياب اهلي وامتع نفسي شويه فقولتلها ياه الدنيا حر قوي انا هقلع البنطلون والتيشرت وهقعد بالشورت قالت عادي قولتلها وانتي كمان قالت لأ انا مش حرانها سبتها براحتها وكملنا لعب واتعمدت اعمل حاجه والمرادي خبيت ورقة كوتشينه ورايا بس جوه الشورة ههه خلبوص انا صح وبعد فتره اكتشفت اني مخبي حاجه ودورت ورايا ملقيتش حاجه قالتلي قوم أوقف وبرضو ملقيتش حاجه عشان الورقه في حته حساسه ههه وبصيت للشورت عشان تفهم هيا ان الورقه جوه ففهمت قالتلي طلع الورقه من هنا قولتلها مفيش حاجه هنا حتي شوفي بنفسك اترددت وقعدت تبص وأخيرا حطت ايدها علي طيزي تشوف فين الورقه وقعدت تبحث ومسكتها من بره الكيلوت ودخلت ايدها وخدتها احححح احساس غريب حد يحسس علي طيزك وقالتلي مفيش حاجه قدام دحكت فشكت فيه قولتلها تحبي اقلعلك الشورت خالص ههه ودخلت ايدها جوه الشورت من قدام آآآآآآآآه آآآآآآآآه دي لمست زوبري يا جدعان وسرعان ما زوبري بقا حجر انتصب جدا جدا وهي ما زالت تعبث بيضاني بحجة اني مخبي حاجه آآآآآآآآه حسيت اني هجيبهم علي أيدها فسحبت ايدها وقولتلها مفيش حاجه خلاص فقالت اوك تعالي نكمل لعب وانا بحاول اخبي في زبي اللي بقا مترين لقدام انا هجت بدرجه غير عاديه فقولتلها طب ممكن انتي تكوني مخبيه حاجه جوه اتكسفت وقالت عيب قولتلها لأ مفيش حاجه اسمها عيب ده حقي انتي بتدحكي عليا ذي مفتشتيني أفتشك قالت اوك عشان اثبتلك انك كداب ودخلت ايدي جوه التيشرت ورحت عند بزازها آآآآآآآآه نار في زوبري قولتلها ممكن يكونو هنا قالت لأ فانا صممت ان في حاجه هنا وخليتها تقلع التيشرت اوووو جسمها جنان بس السنتيان مغطيه بزازها فأستأذنتها انها تقلعهم فأتكسفت ورفضت فقولت انا متأكد انهم هنا وحطيت ايدي من تحت السنتيان آآآآآآآآه آآآآحح بزاز مدورين وطريين بيض هي اتكسفت وانا عمال بدحك فيهم وهيا تقول خلاص مفيش حاجه هنا كنت علي وشك امصهم زوبري هينفجر من الهيجان وقولتلها مفاضلش غير تحت قالت كفايه كده يا وليد قولتلها لأ لازم اتأكد
وعشان مأحرجهاش حطيت ايدي في الأول من بره البنطلون عشان مكسفهاش وقعدت ادعك في كسها بحجت اني بدور علي كوتشينه وقولتلها مينفعش كده انا مش شايف لازم تقلعي البنطلون ده انا متأكد انها هنا فمسكت البنطلون وقعدت انزل فيه بشويش اووو لقيت كيلوت احمر وافخاد بيضه وحاجات تهوس
ايدي وجعتني كفايه كده هريح واكتب الجزء الثاني
وشوفني انا الخلبوص هعمل ايه بعبصه وشغل واو
أهلا بكم في الجزء الثاني من قصتي انا وأختي سلمي
طبعا انا صممت انيكها بس بعد حيل عديده وبعد ما نزلت البنطلون ولقيت كيلوت جنان وأفخاد تهيج الحجر انا اتهوست نزلت البنطلون خالص يعني سلمي بقيت بالكيلوت والسنتيانه فقط وقالتلي اتأكدت ولا لسه طبعا انا قولتلها بالسرعه دي انا لحقت اعمل حاجه ومشيت ايدي علي الكيلوت الأحمر ده وجيت عند كسها وقرصتها قرصه خفيفه فضربتني علي ايدي قالتلي عيب انت بتعمل ايه قولتلها متخافيش اصلي شكيت في الحته دي قالت انت خلبوص كفايه كده طبعا انا مسكتش وقولتلها لأ طبعا بتستهبلي لفي اشوف في حاجه ورا ولا لأ في طيزها يعني وبعد تردد منها وافقت وادتني ظهرها وطيزها طبعا اححح نفسي انيك هجت خالص لقيت زبي حجر مسكته بأيدي والأيد التانيه دخلتها داخل كيلوت أختي واو حسيت اجمل طيز في حياتي بين يدي والغريبه ان اختي مستسلمه خالص لأيدي فأنتهزت الفرصه ودخلت صوباعي الأوسط في طيزها صرخت صرخه بصوت عالي لدرجة اني شلت ايدي وزعقت فيها قولتلها اذاي تصرخي كده حد يسمعنا قالت انا اسفه أصلها وجعتني قولتلها خلاص مش هعملها تاني ومخاصمك قالت انا اسفه قولت اعملها ومش هسرخ هوعدك طبعا شكلها عاوزه تتناك وهايجه فلفيتها لورا وطيزها ليا وقولتلها انا هنزل البتاع ده مش عارف اعمل منه حاجه قولتلها مفيهاش حاجه يعني اعتبرينا بنلعب عريس وعروسه مش انتي مبسوطه قالت ايوه طب خلاص سيبيني انبسط انا كمان فقالت حاضر اعمل اللي انت عاوزه طبعا انا سمعت الكلمه دي وبسرعه روحت شادد الكيلوت قلعته خالص ولقيت اجمل طيز قدامي بس خرم طيزها ديق وانا عاوز العب فيه بصباعي بس خايف تسرخ ملقتش حل غير ألحسه بلساني ودخلت لساني بين فلقتي طيزها وفضلت الحس واختي بتترعش جامد وبطلع صوت خفيف جدا آآآآآآآآه آآآآه آآآآه وانا مش راحمها بلحس بطريقه احترافيه وفضلت الحس لمدة ربع ساعه وكان نفسي الحس اليوم كله في الملبن ده بس تعبت وسكت قالت سكت ليه قولتلها ممكن اعمل كده من قدام قالت لأ قدام خطر انا بنت كده هفقد عزريتي قولتلها طب اسمه ايه ده اتكسفت وبصوت واطي قالت كسسي انا هجت ولفيتها ولقيت كسها مليان شعر قولتلها ايه ده يا بنتي مبتعمليش ليه ذي البنات قالت هي البنات بتعمل ايه قولتلها استني وفتحت الدورج بتاعي وطلعت شفرة حلاقه من بتوعي هي خافت قالت ايه ده كده هتعور طبعا انا طمنتها ومتخافيش وكده هيبقا احلي لما نشيل الشعر ده وقعدتها علي الكرسي وفتحت رجليها وحطيت كريم علي كسها وقعدت احلق لها شعر كسها خليته أبيض خالص مفيهوش ولا شعره ياه كس اختي ده حلو أوي بعد ما خلصت قولتلها ايه رأيك مش كده احلي قالت بكتير جبتلها زجاجة مياه وغسلت كسها من الكريم عشان اقدر ألحسه ونضفته كويس وقولتلها ياله نكمل بقا وانا بلحس أحلي كس بالدنيا وهيا يا خرابي علي بتعملو بتتنفض بطريقه غريبه كأني بكهربها وتآوهات بقا وكلم مش مفهوم آح آح أي أي أي كفايه كفايه وقالت اححح بصوت عالي ولقيت وشي ولساني غرقو ميه من كسه حنفيه اتفتحت في قالت ارتحت انا تبولت اهه قولتلها لأ يا عبيطه ده اسمه عسل كسك لما حد يلعبلك فيه جامد بيطلع شهوته وسبتها ترتاح من كسها ونقلت علي بزازها بعد ما قلعتها السنتيان يعني أختي بقيت قدامي عريانه ملط وانا لسه بهدومي ولقيت بزاز صغيره ذي البيض ومدورين حاجه موز موز وطبعا انا لازم أرضعهم وانا برضع برضع وهي حاطه ايدها في كسها بتدعك فيه ايده البنت اختي بقيت شرموطه انا مسكت ايدها وحطيتها علي زوبري هي مرفضتش فقولتلها ألعبيلي فيه مش انا لعبت في كسك العبي بقا في زبي وفي ثواني قلعتلها كل هدومي ومسكت ايدها حطيتها علي أكبر زب في العالم قالت ايده كل ده كان جوه البنطلون انا دحكت ههه قولتلها لأ طبعا هو صغير بس لما بهيج بيتنفخ ويكبر ألعبي بقا قالتلي طب ما زبك فيه شعر من تحت قولتلها سدقيني لسه حالقه من يومين بس طلع تاني وقالت طب احلقه وانا امصهولك فجبتلها الشفره عشان تحلق هيا وقعدت تحلق في شعر زبي انا هجت موت أختي تحتي عريانه وبتحلقلي في زبي وماسكاه ورافعاه لفوق عشان تشوف وبعد دقيقه كان زبي أطلق شهوته علي بزازها ووشها هي قرفت قالت ايه ده غرقتني اوعي يكون حاجه وحشه انا قولتلها لأ ده زي شهوتك اللي غرقتني بالظبط قالت بس ده سخن قوي وشكله غريب قولتلها سيبك هنستحما بعدين مصي بقا وقعدت تمص أح أح زبي هياكولني أح وبحرك رجلي تجاه كسها لحد ما جبتهم تاني في بقها هي قرفت وتفتهم وقالت كفايه كده هروح استحما عشا ماما وبابا علي وصول طب قولتلها تعالي نستحما مع بعض بسرعه مفيهاش حاجه ودخلنا ناخد الدش مع بعض عريانين ملط وانا بدعك في جسمها بنضفه ليها وبداعبها في نفس الوقت مره امسك بزازها اعصرهم مره ادعك في كسها بحجة اني أنضفو
وفجأه ماما وبابا وصلو واحنا في الحمام مصيبه
انتظرو الجزء الثالث وشوف ايه اللي حصل معانا وأزاي نكت أمي هي كمان عشان متفضحنيش
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى