مرحبآ بك في منتديات نسوانجي

قم بتسجيل عضويتك الان وتمتع بمشاهده المحتوي علي المنتدي بدون اي اعلانات مزعجه والتواصل مع الاعضاء والعديد من المميزات .

التسجيل الآن!

neswangy

مدير
طاقم الإدارة
مدير
ناشر محتوي
إنضم
25 مايو 2023
المشاركات
10,977
نقاط نسوانجي
33,037
قصة بدايتي في هذا العالم اللذيذ

هذه القصة حقيقية 100% وحصلت معي
انا اسمي (أ...) عندي 27 سنة تبدأ قصتي مع الجنس من 11 سنوات مع صديقي وحبيبي والذي اصبح زوجتي ميدو

ميدو صديق طفولة وهو وسيم جداااااا جسمه مليان له بزاز بارزه ناصع البياض شعره طويل وناعم مما يجعله ملاك وانا ايضا جسمي مليان شوية ووسيم كنا دائما المذاكرة مع بعض وكنا احيانا ما يبات احدنا عند الاخر وكان الامر طبيعي جدا بيننا حتى بدات مرحلة البلوغ انا وعمري 11 سنة وبدأت اقوم بالعادة السرية فبدأت نظرتي تختلف لكل من حولي بعد فترة حدث ما غير نظرتي الى ميدو شاهدت مقطع سكس شباب مع بعض فبدات ارى ميدو اكثر جمالا من قبل وكثيرا ما حلمت بميدو وهو يمص زبي ولكني كنت اطرد الفكرة من رأسي وفي مرة صارحته بهذا ولكنه لم يبدي اي اهتمام فنسيت الموضوع وركزت في دراستي حتى وصلنا للمرحلة الثانوية وفي تلك الفترة كنت طبيعي جدا وكان تركيزي منصب على البنات والدراسة ونحن في الصف الثاني الثانوي بدأت الاحظ ان نظرات ميدو لي مختلفة عن قبل ولكني لم اهتم بالموضوع وفي يوم كنا نذاكر مع بعض في بيته وكنت هبات هناك فطلعنا الشقة اللي فوق علشان نذاكر براحتنا وفعلا قضينا طول اليوم مذاكرة وفي الليل قالي انا تعبت من المذاكرة ما تيجي نتفرج على الدش قلتله اه اصل انا خلاص زهقت فقام فتح الدش وقعدنا نقلب مكنش فيه حاجة عدله قلتله واضح كده ان مفيش حاجة قالي اه طب ايه رايك نجيب الاوروبي قلتله يا ميدو بلاش قالي يا عم هنشوف عليه ايه وفعلا حول القمر على الاوروبي وجاب فيلم اجنبي نتفرج عليه وفي الفيلم كان فيه مشهد جنسي فقلتله هو ده الكلام قالي بس كده وراح مغير المحطة وجاب محطة xxx وقعدنا نتفرج سوا ودي كانت اول مرة اشوف فيلم مع حد لاني بحب اطلع زبي والعب فيه المهم البنت اللي في الفيلم طلبت انه ينيكها من طيزها لقيته بيقول اااااه قلتله في ايه قالي نفسي اكون مكانها وراح ضاحك انا فكرته بيهزر فضحكت انا كمان وبعد شوية راح قايم دخل اوضه راحت مستغل الفرصة وطلعت زبي العب فيه شوية وخرج وجه ورايا فلما شفته رحت مرجع زبي جوه البنطلون قالي ما تاخد راحتك ولف حولين الكنبة اللي كنا قاعدين عليها لقيته غير هدومه لبس مايوه سباحة ضيق جدااااا فالق فلقة طيزه ولابس فانيله كت واسعه قوي وصدره باين من الفتحه بتاعتها انا شفته كده هيجت بس مسكت نفسي وجه قعد جنبي وبدأ يقرب مني وانا كنت بتفرج على الفيلم وبالي مشغول بيه بعد شوية راح مطلع رجله على تربيزه الانتريه وقصد يوقع طبق الفاكهه اللي عليها فقام يلمه ووطى يلمه بزازه طلعت بره الفانيلة وانا فضلت ماسك نفسي لغاية لما جه قدامي ووطي ولقيت المايوه مقطوع من عند خرم طيزه وشفت احلى واجمل وانظف خرم طيزه شفته في حياتي وكان لونه وردي يهبل سيبت الفيلم وقعدت اتفرج على الخرم فبص لقى عيني على طيزه راح مبتسم ومدور نفسه وجه عندي وبدون اي كلام راح مطلع زبي وبدأ يمصه واااااااااااااااااااااه على الاحساس ده انا زبي عريض وراسه تخينة فبدأ يدخل راس زبي جوه بقه ويلعب بلسانه حولين الراس جوه بقه وبعدين طلع بلسانه مشى على كل زبي وانا مش قادر ونزل على بيوضي يلحسهم وياخد وحده ويحطها جوه بقه وبعدين يطلعها ويلحس التانية ويدخلها جوه بقه وبعدين طلع بلسانه على زبي يلحسه وراح مدخل راس زبي جوه بقه وبدا يمص ااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه احححححححححححح وانا مش قادر لغاية لما حسيت اني هجيبهم رحت ماسك راسه مثبتها وبدأت انيك بقه ولما كنت خلاص هجيبهم رحت حاشر زبي في بقه وجبتهم وفضلت ماسك راسه جامد فاضطر انه يبلقعهم ولقيته عجبه طعهم ونزل ينظف في زبي ويشرب كل نقطه بتتطلع منه كل ده بدون اي كلام بنا مجرد نظرات فبصتله بصت الحبيب لحبيبه ومسكت راسه ونيته على ظهره ونزلت نمت جنبه وشفتي راحت على شفته ورحنا في قبله فرنسية طويلة جدااااااااااااا وبأت انزل على رقبته الحسهاله وقلعته الفانيلة ونزلت على جسمه الحسه ورحت على بزازه رضعتهم وهو يتأوه ااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااه وعضيت على حلماته فراح صارخ من النشوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااه حسيت ان الجيران سمعونا بس الحمد **** كنا بعد نص الليل ونزلت على سرته لحستهاله ونكتها بلساني وطلعت تاني على بقه مسكت شفايه مص ولحس واحنا الاثنين لسانا بيلاعب بعض ورحت قلبه على بطنه ونزلت على رقبته الحسها ونزلت على ظهره لحس وبوس ورحت لطيزه بوس من فوق المايوه ونزلت على رجليه لحستهاله كلها ومصيتله صوابع رجليه وطلعت تاني على رجليه بوس لغاية طيزه وبدأت اقفش فيها بإيدي ومسكت المايوه ونزلته لنص طيزه فكان فارقها نصين كان شكلها يهبل مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده رحت منزله المايوه ودفنت راسي بين فقلتين طيزه وقعدت الحس فيها وهو كان في عالم تاني من المتعه وكل اللي على لسانه ااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااه احححححححححححح كمان حبيبي ارجوك مش قادر (أ...) اااااننننا بحـ ااااااااااااه بك بحبك بحبك اااااااااااااااااااااااه اححححححححححح بموت فيك يا حبيبي وانا لساني بيلحس احلى طيزه دقتها من يوم ما دخلت العالم اللذيذ ده فضلت كده وبدأت ادخل لساني جوه طيزه وانيكه بيه وهو ااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه اخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححمد دخله مش قادر ارجوك يا جوزي يا حبيبي ياروحي يا عمري وانا مش قادر اقوم طعم طيزه كان يجنن فضلت الحس طيزه لغاية لما جابهم من شده الشهوة وانا مبطلتش وهو كان خلصان خالص ااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ورحت قايم وجايب زبي وحطيته بين الفلقتين وبدأت امشيه بين الفلقتي واحكه في الخرم وهو كان سايح خالص ومعدشي قادر يتكلم كل اللي عليه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه وبدات احاول ادخل زبي معرفتش لان خرمه كان ضيق قلتله عندك كريم مرطب راح مشاور على الاوضه قمت لقيت نيفا كريم الايدين جبته وحطيت شوية على خرم طيزه ودعكته ودخلت عقله من صابعي الاوسط وهو يتأوه ااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااه ورحت مدخل باقي الصابع وبدأت احركه دائري علشان اوسع الخرم وهو بيتألم بمتعه شوية ورحت مدخل صابعي التاني وسيبته جوه من غير ما احركه لغاية لما الطيز تاخد عليه وبعدين بدات احرك الصابعين دخول وخروج ولقيته بيقولي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه مش قادر استحمل بقى انا عاوزك تدخل زبك بقى قلتله اصبر شوية لما خرمك يتعود على الصابعين راح قايلي لالالالالالا انا عاوزك تحشر زبك جوايا دلوقتي فقمت جبتله مخده قلتله حط بقك عليها علشان تكتم الصوت رحت مغطي زبي بالكريم وشيلت ايدي ووجهت راس زبي للخرم ودفعت بالراحة لغاية لما دخلت الراس وكأن زبي دخلت جوه فرن شغال بقاله سنين لقيت طيزه سخنه جدااااااااااااااااااوهو قعد يصرخ ويتوحح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه اااااااااااااحححححححححح ااااااااااااااااااااايييييييييييييي ييييييييييييييييييي اااااااااااااااااااااااااااااااااه لولا المخده كان كل الشارع صحى على صوته وسيبت زبي جوه طيزه شوية لغاية لما اتعودت عليه وبدات احس بانقباض عضلات خرمه رحت دافع شوية ودخلت حته كمان وسيبته ثابت شوية وبعدين رحت دافع جامد لغاية لما دخل كله فصرخ جامد من الالم والمتعه وسيبت زبي جوه طيزه شوية لغاية لما لقيته هو بدا يحرك طيزه فبدأت احرك زبي اطلعه شوية وارجعه تاني بدات مرحلة النيك بالراحة جدا وهو اااااااااااه اححححححححححححح ايييييييييييييي زبك يجنن اسرع شوية بدات اسرع عملية النيك ادخل واخرج وفي مرة رحت مطلعه كله وبعدين رجعته تاني بسرعة وكررت الحكاية دي اكتر من مرة وفضلت انيكه لغاية لما نزلتهم جوه طيزه وسيبت زبي جوه لغاية لما نام وخرج من طيزه وهو فضل نايم على بطنه فتره وبعدين قام ودخل الحمام وانا دخلت معاه غسلنا واحنا في الحمام مصلي زبي تاني وقالي (أ...) انت من النهارده جوزي وحبيبي وطيزي تحت امرك في اي وقت قلته وانا زبي تحب امرك يا حبيبي وسألته هو انت ايه اللي خلاك تفكر فيا قالي انا طول عمري بحبك ومن يوم ما قلتلي انك بتحلم بيا وانا نفسي فيك قلتله بس انت فنان في المص اتعلمته فين قالي من النت اتفرجت على افلام كتيرة جدا وقبلنا بعض قبلة طويلة ودخلنا نمنا واحنا عريانين وحاضنين بعض ومن يومها وهو مراتي وبنيكه كل يوم تقريبا لمدة 6 سنين لغاية لما خلصنا الجامعة وجاتله فرصة سفر وسافر واتعاهدنا اننا نفضل مع بعض علطول ولنا لقاءات كتيرة جدااااااا هبقى احكيلكوا عليها بعدين
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى