د
دكتور نودزاوي
ضيف
زائر
في البدايه الام هنا هي جميله 48 عام وهي اسم على مسمى
حيث انها شديدة البياض والجمال معتدلة الجسم وممشوقة
القوام......
الوجه ابيض بياض القشطه مزين بالخدود الحمراء والعيون
الزرقاء وكانه طبق قشطه مزين بالفراوله اللذيه والشفايف الكريز
اللذيذ
ينسدل على الوجه بعض الشعيرات الناعمات وكانها ستائر
تحجب الغرباء عن اقتحام ذلك الجمال.....
الصدر عباره عن حبتين من فاكهة المانجه اللذيذه الملفوفه المليئة
السكريه....
وفلقتيها مرسومتان وكانهما منحوتتان علي ايد افضل نحاتي العالم
علي مر العصور ليتخذا شكل قلب مع امتداد فخديها...
تبدا القصه من قديم الزمان عندما كانت تراقب جميله ابنها وفلذة
كبدتها ومنبع الطيبة والحنان والرجوله حسام يكبر امام عينيها
كل يوم يمر يزداد حنانه عليها ويزداد قربا منها
لا يمر يوم دون ان يرضيها ويهتم بها ويعاملهااحسن
معامله....
وتمر الايام وتجري....
ويجري العمر بجميله ليذهب بها الي مراحل متاخره من العمر
ولكن دون ان تتغير ويجري العمر بابنها ليصل به الي ريعان
الشباب بتغيرات كبيرة جدا ..
فهى تشاهد تلك العضلات اللي تبرز يوما بعد يوم وذلك الطول
الذي يزداد بدقة مع انفتاح الصدر بالقوة فكان رجلا بمعنى
الكلمه.
وتمر الايام وينتهي ابنها من مرحلة الثانويه ليدخل الجامعه
ويلتحق بكلية الاعلام وينتهي من الدراسه بالكليه ويصبح شابا
كلمل الشباب في سن ال21 من عمره في حين ان امه كانت في
هذا الوقت لديها من عدد السنين 42 ويتقدم بورقه الى الجيش
وياخذ اعفاء لانه وحيد ابيه الذى توفي وهو في سن الخامسه وتلك
المراة المثاليه اللي انحاز الحظ اليها في كل شئ وايضا عندما
هاداها بهذا الابن....
ويبحث الشاب عن وظيفه مناسبه له فيجدها لما فيه من صفات
مميزةوبعد عامين وعدة شهور وفي سن ال23 وبعد العمل
المتواصل والمرتب المجزي يصبح الشاب جاهزا للزواج ويخبر
امه في رغبته في الزواج ويبدا البحث عن العروس
المرتقبه...
بدات الام تخبر صديقاتها عن عروسه للشاب وياتين لها
بمواصفات لبنات كثيره حتى تغير الحال بهذه الزياره...
انها مدام فايزه المتزوجه من شاب اصغر منها بعشر سنوات
صديقة الام ذهبت ببعض الانباء وقد جلستا في غرفة نوم الام
تتحاوران فاذا بحسام الذي لا يعرف ان طنط فايزه بالمنزل يمر
من امامهما خارجا من الحمام ولا يخفي جسده غير فوطة ملفوفة
علي وسطه لتزوغ اعين فايزه علي هدية صديقتها من دنياها علي
ابنها حسام وتقول فايزه لجميله حسام كبر وبقي راجل اوووووي
ولا تكاد اعينها تغادر جسد حسام وقالت لها ايضا كم انتي
محظوظه بان لكي رجلا مثله في بيتك وبمفردكما
نظرت جميله باستغراب الي فايزه عندما نفضلت كلماتها التراب
المتراكم من علي مشاعر الانوثة لديها فنظرت الي حسام نظرة لم
تدم طويلا وتوجهت الي فايزه بكلمات مستنكرة فظة ماذا تقولين وعماذا تتحدثين واستفاقت فايزه من سحرها لترد علي جميله بارتباك اقصد انك لازم تتزوجيه سريعا اقصد تزوجيه سريعا
وقامت فايزه للانصراف لتترك جميله في حالة من التفكير العميق
وفي اليوم التالي جاء الشاب مسرعا الي والدته وقد وجد الشاب بغيته في فتاة طويلة متناسقة الجسم مملوءة الصدر علي قدر كبير جدا من الجمال ولديها خلفيه حضاريه :d ويزف الخبر علي والدته لتفرح الام فرحا شديدا وتخبر الابن ان يتقدم باعلام اهلها بزيارتهم
وفي اليوم التالي ذهب حسام الي بيت العروسة واتفق مع ابيها علي الزيارة وذهبت معه امه لتري عروسه جميله جدا متعلمه بنت ناس وتجد انها مناسبه لابنها وتمت الخطبه..
وليتها لم تتم... ففي يوم زيارة حسام لخطيبته المعتاد اسبوعيا تشعر الام باحاسيس غريبه جدا
تري ابنها في هيئة اخري يتانق تأنق غير عادي يبدا بالحماد الساخن الذيينتهي بخروج حسام عاريا الا من فوطة تستر محارمه فتدقق النظر لمفاتنه وحلاوته وتذهب في عالم مسحور من التفكير وتتذكر كلمات صديقتها فايزه فيضيق صدرها
وفي احدى الايام تزور فايزه جميله مرة اخري في يوم اجازة حسام والذي يزور فيه خطيبته ويتكرر نفس المشهد بخروج حسام من الحمام ولم لا فقد ضبطت ساعتها عليه ولكن هذه المره عندما راته قامت وخرجت من باب الغرفه لتسلم عليه وكانها تهتمفيرد حسام السلام ويكمل طريقه الي الغرفه وتلفت فايزه لتري ان جميله محدقه في ابنها وتستفيق جميله وتقول ل فايزه متى ستكفي عن افعالك البهلوانيه هذه فتمتمت فايزه بكلمات لم تنساها جميله : حتى يكون بين قدمي واكون بين يديه فذهلت جميله بتلك الكلمات وقالت ماذا تقولين؟ فقالت فايزه لا شئ اقول كم هي محظوظه من ستتزوج حسام وقبل ان تنطق جميله بكلمه اخري رمي عليهم حسام السلام وذهب مسرعا الي خطيبته وبسرعة اتجهت فايزه الي جميله وتشدها من يدها الي المرآه لتريها نفسها وقالت اترين ما لديك ما تحاولين قتله من جمال وقالت بخبث في جملة لازمت زمن التصاق يدي فايزه علي فلقتي جميله لتعصرهما بشده فقالت : انسيتي مشاعر الانوثه؟؟؟
فتتنهد جمله بشده من ذلك الاحساس اللذيذ وتقطعه عندما تمسك بيدي فايزه وتبعدهما بشدة لتقول لها يكفى ذلك لليوم فكانت رساله بوقت رحيل فايزه لتغادر وتترك جميله في نار الشوق المتاججة امام المرآة عارية تتفقد تفاصيل جسدها المنسي
بعد ما مشيت فايزه علي طول جريت جميله على اوضة نومها وقفت قدام المرايه وبدات تراجع تفاصيل جسمها اللي قربت تنساه من قلة وقوفها قدام المرايا قلعت جميله الجلابيه ومش كانت لابسه غير السنتيال والاندر (الكلوت) بدات تبص علي صدرها الابيض المربرب بتدويره تجنن والعروق الخضره بتزينه وفلقة صدرها المغريه....وتنزل تحت شويه عشان تشوف بطنها البيضه الجميله وصرتها المدوره اللي تهبل ، وحست برعشه جامده اول ما عينها وقعت علي كلوتها مش لحلاوة كلوتها ولكن لشوقها لمتعة كسها اللي مخبيه الكلوت... وبدات تلف قدام المرايا وتبص علي نفسها من الجنب وتشوف تقاطيع جسمها حتى انها هي نفسها هاجت من جمال جسمهاووراكها الملبن وطيازها المربربه اللي احلى من الزبده السايحه اللي تتاكل اكل ... وفجاة غمضت عينيها وسمعت صوت ضحكاتها الفاجره وهي في حضن ابو حسام لما كانبيمتعها ويدلعها ويلمس كل حته في جسمها ويشبعها نيك ومتعه .... الذكريات بتمر قدام عينيها وكانه شريط فيديو لاحلي لحظات حياتها وجوزها حبيبها نايم بين رجليها وهي لفاهم حوالين وسطه ماسك بزازها نازل فيهم مص عمال بيشد حلماتها بشفايفه بيمطهم زي الاستيك وياكل بزازها اكل ويشفطهم في بقه .... ويمسك بزازها الاتنين ويضمهم علي بعض ويلحسهم ويمصهم ويدلعهم وتبدا شفايفه تنزل شويه بشويه علي بطنها تبوس كل سنتي في بطنها كل حته ومكان في بطنها وهي مستمتعه وبتتاوه وبتان بصوت لذيذ يزيد من هياج ابو حسام اللي كان نازل في وراكها بوس وتحسيس وتقفيش ودعك ويخليه يهيج اكتر فينزل علي كسها زي المجنون يبوسه بجنون يبوسه بسرعه في كل مكان ، علي البظر وعلي الشفرات وعلي فتحة كسها المبلول بالذ سائل عرفه الانسان .... ويبدا ابو حسام يمسك شفراتها بشفايفه يشدهم بقوه يدخلهم جوه بقه يمصهم ويحرك لسانه علي شفراتها وبظرها ويدخله جوه كسها يهريه لحس من جوه الجميله جميله ام حسام يرتفع صوتها بالاهات وايديها علي راسه بتشد في شعره من لذة المتعه ، واخيرا نطقت ام حسام نيكننننننننننننننننننننننني بسرعه يالا ، وابو حسام كان علي اخره وكان مستنى اللحظه دي وراح قايم عدل نفسه فوقها مسك رجليها رفعهم علي اكتافه وراح ماسك زبره عمال بيحركه علي كسها ويدعكه فيه جامد ويبله من العسل اللي مغطي كسها وام حسام تتمتع وتنكوي بنار المتعه وحاسه انها عاوزه حد ياكل كسها اكل وصرخت في ابو حسام يا حبيبي نكني بقي يالا بسرعه بسرعه ابوس رجلك وابو حسام ما استحملش عذاب حبيبته واعطى الاذن بالهجوم وبسرعه زبره خرق كسها ورشق جواها كله فصرخت جميله بقوه ايوه كددده كمممممممممان وراح ابو حسام مسك جميله الجميله من وراكها المهلبيه جامد ونازل فيها نيك نيك نيك عمال يدخل زبره ويخرجه بسرعه في كسها بسرعة البرق وجميله ما بطلتش اهات ممحونه جميله رقيقه بصوتها الحنين اللذيذ وابو حسام يتجنن اكتر من محنها وبقى زبره زي الابره في مكنة الخياطه داخل خارج بسرعه جدا في كسها بيمتعه ويشبعه ويطفي ناره المشتعله وهو باصص علي وش جميله القمر ومش هاين عليه يزعله منه
راح ماسك رجلين جميله تناهم وحطهم علي صدرها هي وبقت ركبها جنب بزازها ونزل فوقها عمال بيدئر وينيك فيها جامد وعمال يبوس شفايفها ويمصهم ويبص في عيونها الزرق الجميلة وكانت اهات جميله تخرج من بين شفايفها وشفايف ابو حسام وهما مقفولين علي بعض في البوس مع سرعة دخول زبره في كسها واحلى نيك ومتعه وحب وعشان ابو حسام مابينساش طيازها المهلبيه قام بسرعه وقلبها نيمها علي بطنها ومسك طيازها وعمال يحسس عليهم ويبوس فيهم ويقفشهم ويبعبصهم ويدلعهم ويجننهم وجميله مش قداره غرقانه في بحر المتعه تخرج منها الاهات تلقائيا من المتعه الجباره ونام بجسمه كله فوق جسمها كله ومسك زبره زبطه علي كسها وراح مدخله تاني جامد عشان يكمل مهمته وفضل عمال يدخله ويخرجه وجميله كسها متمتع اشد متعه وفي دنيا اخري من دنيا الاحلام الحقيقيه...... وفجأه
يرن جرس الباب... لتستيقظ جميله ام حسام من هذا الحلم لتجد نفسها عارية قدام المرايه وصوابعها في كسها وتحتها بحر من عسل كسها ويرن جرس الباب تاني
وتجري جميله علي الجلابيه تلبسها بسرعه وقماشه قديمه مسحت بيها بحر من العسل الخارج من كسها علي الارضيه وجريت تفتح الباب لتجد امامها ابنها حسام راجع من عند خطيبته شاف حسام امه وهي خدودها حمره جدا وخصوصا انها بيضه وبيبان عليها ومرتبكه شويه وقالها انا اسف يا ماما شكلي صحيتك من النوم اصلي نسيت مفاتيحي ، ودخل حسام ودخلت امه الي الحمام عشان تاخد دش يفوقها من احلي حلم في حياتها من ساعة ما جوزها ابو حسام مات....
والى اللقاء في الجزء الثالث
بعد اليوم اللي فايزه الشرموطه جننت فيه جميلة ام حسام وخلتها تحولت لمجنونة ابنها حسام ما داقتش جميلة ام حسام النوم لمدة يومين من التفكير واللعب في نفسها وهي بتحلم تكون في حضن حسام لحد ما اتصلت بفايزة في اليوم التالت وقالتلها عايزاكي ضروري تعاليلي بسرعة راحت فايزه لجميله ام حسام ع العصر فتحتلها جميله وهي مش لابسة غير قميص نوم يكهرب الجسم من غير اي حاج ه تحتيه ولا حتى اندر شافتها فايزة اتمسمرت مكانها راحت جميلة شداها من بزازها مدخلاها وقفلت الباب قالتلها انا عايزة حل دلوقتي حالا للي انا فيه ده ردت فايزة وايه اللي انتي فيه ،
قالتلها مش عارفة يا لبوة انا في ايه انا هتجنن وحسام ينيكنى مشتاقة اكون في حضنه اوي يبعبصني وينيكني ويمتعني ويعوضني عن كل لحظة من عمري ضاعت وانا بضحي بنفسي عشان اربيه ماليش دعوة شوفيلي حل سمعت فايزة الكلام وهي شبه مسحورة بتفكر ايه اللي غير جميله كده وجننها وفي نفس الوقت في عينيها لمعة الانتصار والفرصة جاتلها لحد عندها وخدت الاذن من جميله عشان تعمل اللي نفسها فيه ، بصت فايزة لام حسام بنظرة فيها شر بيطلع شرار انتي تعملي اللي هقولك عليه بالظبط ، وطبعا ام حسام قالت سمعا وطاعة.
بعد المغرب رجع حسام من الشغل فتح بالمفاتيح ودخل بينده:- ماما.... ماما ... شكلها نايمة شوية ادخل اغير هدومي وارجع اشوف حاجة اكلها دخل حسام غير ورجع ع المطبخ لقى صوت الدش شغال في الحمام راح مخبط: ماما .... ماما .. بنده عليكي مش بتردي ليه ، ولقي حسام الباب بيتفتح ولقى وش تاني غير الوش غير اللي كان متوقعه ، خرجت فايزة براسه المبلولة من الدش وردت عليه وعينيها بتداعبه بنظرات غريبه ماما مش هنا يا حسام دي سابتني من ربع ساعة باخد دش وقالتلي هتروح تجيب طلبات وهتتاخر بتاع ساعتين ، عايز حاجة؟
رد حسام وهو بيبلع ريقه بصعوبة لا شكرا يا طنط
داست فايزة علي شفايفها بطريقة متناكة وهي بتبص على زبره اللي خرم البارمود ال هو لابسه ، طنط ايه بس يا حححححبيبي قولي يا زوزه ولا يا وزه ولا مززززززززززة اهم حاجة مش تقولي طنط دي تاني ، حسام لملم نفسه وخلع بسرعة وقالها وهو متلغبط حاضر يا مزة قصدي يا زوزة ودخل حسام الاوضة وهو في حالة ذهول تام وراح ع الشماعة وجاب هدومه وبيغير عشان يخرج ولسه بيقلع في البنطلون وبقي بالشورت بس تدخل عليه فايزة وهي عريانة من كل حاجة الا من فوطة ملفوفة علي جسمها من نص بزازها بحد تحت طيازها بالظبط وتقولها اسخنلك الاكل تاكل يا حبيبي لحد ما ماما ترجع ،
بص عليها حسام بذهول وهو مش حاسس باي حاجه ولا حتي بزبره اللي وقف ع الاخر لدرجة انه بعد وسط الشورت عن جسمه من كبر زبره وراح في دنيا تانيه ما صحهوش منها الا فايزة اللبوة بتقوله ها يا حسام هتاكل ، حسام بلع ريقه وحنجرته هتقطع زوره وقالها ايوا عشان انا جعاااااااان اوي ردت فايزة : ثواني وهيكون الاكل عندك يا عسل ومشيت وهي بتهز طيزها المهلبيه بتهزها اوي حسام ما شالش عينه من عليها دخلت المطبخ وفي خلال دقيقين رجعتله بالاكل حسام استغرب جدا حطت فايزه الاكل وقالتله : ايه ده انا نسيت المعلقه ورجعت نفس المرة الاولى ع المطبخ تجيب المعلقه بس المره دي بعد ماجابت المعلقه وجت دخلت الاوضة ووقعت المعلقة من ايديها وميلت تجيبها وياريتها ما ميلت اللبوة قصدت تميل عشان تكشف بزازها احسام وتوريله طيازها والفوطة اتفكت راحت مسكه المعلقه ومسكت الفوطه قال ايه بتعدلها علي نفسها وحسام خلاااااااااص جاب اخره خد المعلقه منها ونزل اكل عشان يلهي نفس ويغير تفكيره ولكن لقاها بتقعد جنبه بتقوله : انا بقي يا حوس( بتدلعه يعني ) يا حبيبي هقطعلك نص الفرخة وتاكله بالهنا والشفا عشان انت شكلك تعبان وهفتان خالص وحسام ياعيني بيبلع اللقمه بالعافية والشورت اتبل وزبره هيقطعه
وفايزة خدت بالها من البلل اللي في الشورت عرفت ن صاحبنا استوي راحت عملت نفسها عبيطه ماتعرفش البلل ده من ايه ومدت ايدها بتمسحه وتقوله انت كده وقعت علي نفسك سنفع كده وراحت مرة واحدة الفوطة مفكوكة وهي راحت منزلة الشورت بتاعه مرة واحدة راح زبره ناطر العشرة لفوووووق وحسام جسمه بيترعش بعد ما خرج كل المدفعية اللي في زبره راح باصصلها جامد وهو بيزعقلها انتي ايه اللي انتي بتعمليه ده انتي مجنونة انتي صاحبت ماما عارفة يعني ايه صاحبت ماما وهي ممكن تطب علينا في اي وقت دلوقتي هيبقى شكلي ايه قدامها انتي عايزه ايه من سيبيني في حالي بقى وقبل ما يحاول يقوم راح ماسكاه من زبره اللي كان لسه واقف زي الحديد انا عايزه ده وماتخافش ماما مش هترجع دلوقتي انا من زمان وانا هموت علي زبرك الجامد ده عايزاه ينيكنى يهريني نيك ويمتعني ويدلعني
وده كله وهي عماه تدعك في زبره وتبوس في صدره ونزلت علي زبره عماله خطفته كله في بقها اختفي نصه في بقها وهي بتحاول تدخله اكتر مش عارفه لان مافيش مكان غير زورها وحسام مستسلتم ومستمتع وتقفل بحلم شفايفها علي راس زبره وتشفطه جامد اوي وتمصه جامد اوي وتلحس زبره بلسانها وهو بدا يئن بصوت خفيف عماله بتمص زبره كله من تحت لفوق ( وانا مجرب مص الزبر عامل زي سحبة الروح ) وهو متجنن وفضلت فايزة اللبوة تمص فيه جامد اوي وتلحسه جامد اوي لحد ماوقف وبقي صلب زي الحديد وراحت طالعه فوقه وفتحت رجليها ومسكت زبره عماله بتدعك بيه فتحة كسها وهو باصص عليها وهي زي المجنونة مستمتعة بدعك زبره في كسها وهي بتئن بصوت عالي ومحن زبره عمال رايح جاي علي شفرراتها المتناكين يفتحوهم ويجننوهم ومرة واحدة حس حسام بسخونية جامدة في راس زبره بص لقي فايزة اللبوة دخلت زبره في كسها وسمعها وهي بتتشرمط والمحن قاتلها بتقول اااااااااااه حلو اوووووي يا اللبوة يا حسام علي زبرك الجامد امك دي حمارة كبيرة اوي
ازاي سايبه احلي زبر في الدنيا وحسام سمع الكلمتين دول وولع وفايزة طالعة نازلة علي زبره طالعة نازلة ع زبره بسرعة الصاروخ بتهري وتشبع كسها نيك ومتعة ونازلة اهات وصريخ اه اه اه اه جامد اوي وحلو اوي دخلو كمان ونيكني اوي افشخني نيكني متعني وشبعني ااااااااااااااااه حلو اوي وكلامها وصل حسام السما من المتعة ومرة واحدة قامت من علي زبر حسام ونامت جنبيه وقالتله قوم فوقي قام حسام فتحتله رجليها ع الاخر مسك حسام رجليها وهي راحت ماسكة زبره ومدخلاه في كسها وقالتله نيكني بسرعة يالا فضل حسام يدخل زبره ويخرجه بسرعة اوي عمال بينيكها بسرعة زي المكوك اللي مش بيتعب وهي نازله اهات وصويت اي اي براحة مش قادرة اهدا شوية يا حسام وحسام عمال ينيكها اكتر واكنها قاصدة تسخنه اكتر وهو مش عايز توصية ونازل فيها فشششششخ وقالتله ارضع بزازي وانت بتنيكني نزل حسام علي بزازها رضع ومص ولحس وهاري حلماتها وهي اهاتها تزيد اااااااااه حلو اوي نيكني كمان متعني شبعني يا حبي ، وقالتله : اضربني علي طيازي ازي خليهم يولعو اضربني جامد اوي وراح حسام ضاربها ضربة خبيرعلي طيازها خلاها طرقعت وكأن قنبلة فرقعت قالت اه بمحن بصوت عالي راح ضاربها كمان مرة وكمان مرة عمال بيلسوع طيازها المربربين المتناكية وعمال ينيكها بسرعة جنونية وهي مش حاسة غير بنار مولعة في كسها ومش سامعة غير صوت زبر حسام وهو بيصفر وهو بينيك كسها وخلاص وصلت للذروة وخلاص مش قادرة وهتكب شهوتها عمالة تقوله بسرعة بسرعة هكب وماعملتش حساب اللي نزل مولع في بطنها جوة فجاة ولم تشعر الا بلذة ناره وحلواته وهي وهو يتبادلون عزف مقاطع اجمل الاهات من اثر الشهوة الجامحة وفجاة بدون مقدمات تدخل جميلة وهي عارية تمام وتقول لفايزة لحد هنا ودورك خلص...............
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
انتهي الجزء الثالث بدخول ام حسام عريانة علي ابنها حسام مع صحبتها فايزة بعد ما نزل في كسها
احلي لبن بص حسام لقى امه واقفة قدامه عريانة وبص علي نفسه لقى نفسه عريان تماما وبص عل
ي فايزة لقاها عريانة تماما وهي شبه مسحورة من متعتها من نيك حسام ليها وحسام مش مصدق نفسه
ده كابوس ولا حقيقة ازاي هو كده وازاي امه كده وايه اللي كان لسه بيعمله وايه اللي ممكن يوصله تاني
وفجاة لقى امه بتتحرك جاية عليه وعينيها كلهاشهوة واشتياق واشتهاء وصلت لحد عنده جه حسام يقوم
ويلبس هدومه راحت ضرباه بالقلم علي وشه وزقته قالتله خليك مكانك ما تتحركش قالها ايه يا ماما ده ايه
اللي بتعمليه ده قالتله انا مش هقول تاني خليك مكانك يا اما مش هتعرف ايه اللي هيجرالك وبدا حسام
يخاف من لهجة امه اللي عمرها ما كلمته بيها ابدا وبدا يسيب نفسه لامه وهو وشه احمر ومكسوف مش
عارف يعمل ايه واخيرا حصل لجميله ام حسام اللي كانت بتتمناه مسكت زبره اللي كان واقف زي الحديد
من رؤيته لامه حبيبته عريانة قدامة بشحمها ولحمها وبزازها وكسها ، مسكت جميلة زبر حسام ابنها حبيبها
وعينيها ما نزلتش من عليه ، وبدات تكلم زبره وايديها طالعة نازلة عليه براحة :- انت ببقي زبر ابني حبيبي اللي
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
مدوخ البنات والنسوان وانا امحرومة من الحب والحنان وقربت منه لحسته زي اللي بيلحس ايس كريم لحسة
رومانسية من تح لفوق وحسام ولع نار وقالها : ايه ده بتعملي ايه يا ماما انتي حطيتي ايه علي زبري ولع كده ،
ردت عليه ده ريقي اللي كنت بطريلك بيه الاكل زمان وانت بترضع دلوقتي بطريلك بيه زبري عشان اكله انا ومرة
واحدة دخلت راس زبره في بقها وقفلت عليها بشفايفها وكان راس زبره الكبيرة المقبظة المنفوخة اختفت تمام
ا وقفلت عليها شفايفها تمام وعمالة تمصها وحسا مش قادر : براحة يا ماما براحة يا حبيبتي مش كدددددددده
راسه هتتخلع في بقك وهي عمالة تدخل في زبره في بقها يادوب يدخل نصه من طوله وطخنه وهي نازلة فيه
مص وكانه باحلي طعم في الدنيا وعماله بتقفل شفايفها ع الطربوشه وتشدها فوق وحسام بيحس انها بتتخلع
بين شفايف امه وهي نازله فيه مص وبلع ودعك بايديها الاتنين وكانها بتعوض سنين من الحرمان والعاطفة وعمالة
بتمص بعنف وقوة اكبر وهي بتأن وتتاوه اممممممم اموووووووواه هااااااااااااه وتمصه وتبلعه اوي وبعد ما زبره بقي
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
زي الحديد قالتله قوم فقام حسام فقالتله: اتا عايزاك تنيكني وتدلعني وتمتعني فاهم ولا لأ ؟ اعمل فيا كل حاجة
اكني لبوتك او شرموطتك او متناكتك متتتتتتتتتتتعني ومسكت زبره وهما واقفين وعمالة تدعك بيه شفراتها وبظرها
وعماله تحرك راسه المنفوخه علي باب كسها وتدعك كل حتة في كسها اوي بالزبر العملاق ده وراحت مدخلة الراس
بمجن كسها بيها ولان الراس كبيرة اوي ما استحملتش وراح مصرخة اه اه اه وكانت الصرخة التي ايقظت المارد وفجاة
حسام هاج اشد هيجان وراح ماسكها من رقبتها باديه جامد اوي وكانه بيخنقها ومسك رجل رفعها علي ايده والرجل
التانية ثابتة ع الارض وبدا يددخل زبره جواها وهي هياكلها بعينيه وهي سايحة ومستمتعة جدا وحاسة بكسها بيتفشخ
شوية بشوية وعمال يتفشخ اكتر واكتر وهي مايقتش مستحملة وفجاة راحت صرخة اااااااااااااااااااه نكننننننى بسررررررعة
وحصل مالم تتوقعه جميله ام حسام حيث فاجأها حسام بالم حاد علي وشها قائلا : اسكتي يا شرموطة خالص
انتي تتناكي علي مزاجي انا وبسانا مش صغير انا همتعك احلى متعة في الدنيا وبدا حسام يدخل زبره اكتر
في كسها ويزقه اكتر جواها وهي تتفشخ اكتر وتتمحن اكتر ااااااه براحة براحة مش قادرة راح حسام مدخله كله
جواها راحت صارخة جامد اه اه طلعه طلعه مش قادرة ده جامد اووووووي راح حسام ماسك الرجل التانية رافعها
من علي الارض وفشخ رجليها الاتنين اوي وبقت متعلقة في الهوا مش اندها غير ايد حسام تحت طيازها والحيطة
ورا ظهرها وراح حسام مرة واحدة راشق زبره كله جوا كسها زي السهم وهي راحت ضارباه بالالم علي وشه جامد
من كتر المتعة والوجع براحة براحة هتموتني يا ابن الكب كسي بياكلني اوي نيكني جامد جامد ياد يا ابن اللبوة نكني
اوووووووووي زبرك حلو اوي وحسام عمال يدخل زبه في كسها ويخرجه بسرعة الصاروخ وعمال يطرقع في نيكها وتقريبا
كل العمارة سامعة الطرقعة دي وراح نازل علي صدرها عمال بيمصها وخلى نارها نارين نار زبره الليم ولع في كسها
وشفايفه اللي قفشت علي حلماتها زي الكماشة عمال يمص ويرضع ويشد حلماتها بعنف وكانه هيقطعهم وهي مش
قادرة تبطل قولة اه وازاي تبطل تقول اه وهي عمالة بتتفشخ وتتناك وتتمتع وصوتها عمال بيقوله بحنية وهي مش قادرة
تطلع صوتها من كتر المتعة كمان ياحسم ياحبيبي كمان عوضني عن سنين الحرمان متع امك حبيبتك وهو مش عاوز وصاية
وعمال بينطرها وينزلها علي زبره وهي مع كل نازلة تصرخ اجمد واحلى الاهات وبقه مش مفارق بزازها ولا حلماتها نازل
عض ومص ورضاعة بتفكره بايام اللبن وبيتمنى انه لو ما عداش مرحلة الفطام عشان يشبع من لبنها وحنانها وحبها عمال
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
ينيكها جامد اوي زبري بيفلق كسها داخل خارج ، خارج داخل وهي في بحر المتعة راحت منزلة وزبره جواها بينيكها وده
اللي متعه اكتر وهيجه اكتر بقي عمال ينيكها زي المجنون ويرضعها بجنون وزانقها في الحيطة ونازل فيها دعك وهي تقوله
اه مش قادرة مش قادر تعبتني اوي كان فين كل المتعة دي والحلاوة دي اه يا جامد اه نكككني وفضل حسام ينيكها جامد
اوي ويفشخها جامد اوي وشالها علي زبره وزبره جواها ودخل بيها اوضة نومها وحطها ع السرير وراح مطبق رجليها علي
صدرها خلا ركبها جنب بزازها وكسها اتفتح اوي وهو نام فوقها وهو ماسك بزازاها عمال يفعصم ويبسوهم ودخل زبره
جواهاوعمال ينيكها جامد وزبره داخل خارج فيها زي الابرة في مكنة الخياطة وهي مش قادرة عماله تقوله اه يا جامد
كمان كمان نكني متعني شرمطني عوضني عن حرماني اللي دقته بسببك وهو كل شوية يهيج اكتر ويسرع اكتر وراح
ضاربها علي طيازها جامد اوي وعمال يضربها ع الفلقة دي شوية والفلقة دي شوية وملهلب طيازها من الضرب وزبره
بيخرق كسها منالنيك السريع الجامد اللذيذ وهي تتاوه ووتغنج باحلي الاهات وتقوله اممممممم كمان يا حبيبي كمان
نكني كمان ابوس رجلك ، وهاج حسام جدا راح عادل نفسه ومسك رجليها الاتنين فاشخهم علي شكل 7 وهو رافعهم
وموقفهم وراح راشق زبه كله في كسها صرخخخخخخت ااااااااه حلو اوي ما تطلعهووووش اوعي تشيله خليه علي طول
كده ينيك فيا يمتعني ، وراح حسام ابنها ضاربها على اوراكها وهي تقوله اي اي اي مولعة طفييييييينيييييييي مسك رجليها
الاتنينحضنهم وضمهم في صدره وسرع نيكه ليه اكتر بقي شغال زي المكوك ينيك فيها ويفشخها ويدخله ويخرجه فيها
بسرعة الصاروخوفجاة راح مخرجة من كسها وراح قالبها منيمها علي بطنها وفتح رجليها اوي وراح نايم فوقيها ولزق كل حتة
في جسمه في كل حتة في جسمها رجليه لازقة في رجليها وبطنه وزبره لازقين في طيزها وكسها وصدره لازق في ظهرها
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
وحط راسه جنب راسها لزق خدوده في خدودها وراح مدخل زبره كله جواها وهي تقوله اووووووف حلو اوي امممممممم
اي اي اي براحة براحة قالهامش ده اللي كنتي عايزاه يا ماما اديني بنيكك وامتعك اهو اهو يا لبوة يا شرموطة هفشخك
وامتعك واعشرك واحبلك كمان لو عايزةعمال يحرك نصه التحتاني طالع نازل علي نصها التحتاني عمال بينيكها جامد وجسمه
يخبط في جسمها يطرقع باحلي صوت روعة وجنان وعمال ينيكها اوي وهي حاضنة او شبه مكتفها واتفاجئت جميله من
صوت حسام في ودنها بيقولها ... انا بحببك اوي يا ماما بحبك اوي اوي وكان نفسي فيكي من زمااااااااااااااااان ولسه
بيكمل كلامه زبره راح منزل في كسها وهو عمال بينيكها مع اهاته المتقطعة من المتعة واللذة ومن حلاوة كس امه
ونزل فيها حسام كل لبنه وهو سخن ناااار وكان كتير جدا ومن كتر متعة جميلة ام حسام بلبنه في كسها ماقدرتش
تفهم معني الجملة اللي قالهالها: بحبك اوي يا ماما بحبك اوي اوي اوي وكان نفسي فيكي من زمانا
بعد ماهديت ام حسام من اثر النيك والمتعة اللي عمرها ما داقت زيها في حياتها كان حسام لسه واخدها في حضنه جسمها الناعم الطري الجميل لسه جوه حضنه الرجولي المليان بالحنين لاجمل ام في الدنيا عنده كانت المسافة بي ضهرها وبين قلبه اللي بيعشقها معدومة حيث كان محتضنها ومعتصرها بقوة مغمورة بالحنان والعشق والحنين شعرها قريب يكاد يكون ملتصق في وجهه ورائحة شعرها العطرة بينما هي كانت مغمضة عينيها ومرسوم علي وجهها اجمل ابتسامة لم تعرفها منذ سنين وبدا بتحسس جسدها باصابعه ويلمس كل سنتي من جسمها الخرافي , ساصف لكم المشهد مجددا وبالعاميه ، حسام وامه نايمين علي جنبهم ، حسام نايم وراها قريب اوي من شعرها بيشم عطره بلهفة واشتياق وحنين مد ايديه ومسك شعرها بيسحبه ناحية مناخيره بحنان وغمض عينيه وسرح مع جمالها بعد شوية فتح عينيه علي جسمها الابيض المهلبية بدا يحسس عليه بحب وشوق بدا من خدودها وهو نازل علي رقبتها وايديه نازلة علي جنبها ، الجانب العلوي من بزازها وهي حاسة بصاعه وكانه قلم بيكتب احلي واسعد لحظات حياتها بيحرك ايديه علي جنب بزازها ببطئ حس بيها انها مستمتعة من المكان ده وهو مش عايز يخلي في نفسها حاجة عايز يشبعها ويمتعها ويحسسها بالحب الكبير اللي في قلبه ناحيتها فضل مركز علي جنب بزازها فراحت ام حسام ضحكت بصوت خفيف ضحكه رقيقة جميلة خطفت قلب حسام ابتسم وقرب من رقبتها عمال يبوسها وهو بيحسس علي جنب بزازها وحلماتها بشكل دائري وكانه بيزغزغها مدت ايديها فوق ايديه وخلته يقفل علي بزازها ويقفشها وفضل حسام يلعب في بز امه حتي يلبي رغباتها ولم ينسى نفسه فكان يكافئها بتقبيله لرقبة امه الساحرة وبعد شوية شالت ام حسام ايدها من علي ايد حسام ونزلتها ورا ضهرها عشان تمسك بيها زبره اللي وقف من قساوة رقتها عليه ليعلنها صراحة انه غير قادر علي السكون اما هذه الرقة وبدات تلعب فيه وتهننه وتبسطه ورفعت فلقة طيزها اليمين وحطت زبر حسام بين فلقاتها وقفلت عليه وكانها بتحضنه بين فلقاتها بكل رقة وحنان وحسام مستمتع جدا وطاير من الفرحة اخيرا اتحقق الحلم الوحيد اللي حلم بيه طول عمره فضلت ايديه نازلة علي جسمها وكانها بتستكشف الجسم الجميل ده لاول مرة لحد مانزلت علي طيازها فمسكهملها بايديه وعصرهم عصرة خفيفة لذيذة خلتها تضحك بهدوء واستمتاع وكل هذا الضحك لانها لم تتخيل انها تحب ابنها وتنام معاه علي سرير واحد كيوم ولدته ويوم ولدتها امها ، واخيرا كسر حسام حاجز الصمت موجها الكلام لامه : انا بعشقك بكل ماتحمله الكلمة من معني *بعشقك اد كل قطرة مياه في بحر او محيط* اد عدد ذرات الهواء الخليط* اعشق جمالك الهادئ البسيط* اعشق حنانك الذي سخرتيه فكان عليا سليط* وسيظل يسكنني حبك ماحييت * فبدونك لعشت حياتي كاللقيط * ولازمني الذل والحزن علي وجه الارض ما بقيت * ولو ان امري ملكي لاخذتك وعن عيون العالم نأيت * والقلب والعقل مما سواكي اخليت * وحذفت كل شئ عداكي وما خليت * وبقيت جوارك بقية عمري وما سهيت * وجعلت عمري تسليتك وقلبي لكي اجمل بيت * ولاذبت الحديد من حناني عليك وابدا ما قسيت * وفرشت لك من جلدي تخطِـّيه وامامك انحنيت * وقبلت يديكي ربتا النعم عليا فعليهما بالحنان تربيت
قاطعته وقالتله كفاية قلبي احتار شوية يقف وشوية يدق بسرعة لدرجة اني حاسة انه هيخرج من صدري كل ده مخبيه عني وياتري مخبيه من امتى ، تنهد حسام تنهيدة مليئة بالحب من زماااااااان اوي
ردت عليه وقالتله مش هتفارقني الا لما اعرف كل حاجة وبصراحة ، قالها حاضر وبدا كلامه : انا لسه فاكر اول مرة شفت فيها جسمك كله عريان لما كان عندي خمس سنين قبل وفاة بابا بشهرين اه ساعتها ماكنتش اعرف حاجة ولا حسيت بحاجة بس فلت مش ناسيه لحد ماكبرت وعرفت كل حاجة وعرفت اديه انتي ملكة جمال ، ولسه فاكر قبل ما يموت باب بشهر لما زهقت من اني مش عارف ليه انتي وباب كل ماتدخلو الاوضة وتقفلو علي نفسكو اسمعكم تتالمو وتتاوهو وتكتر اهاتكم ففي اليومو ده استخبيت في الدولاب وشفت كل حاااااجة ، فانفجرت ام حسام من الضحك حتي ان بزازها وفلقاتها المهلبية كانو يتراقصون علي صوت ضحكتها وبعد ما قدرت تسيطر علي نفسها من كتر الضحك قالتله كمل ياحبيبي احكيلي شفت ايه ، قالها : شفت اجمل زهرة فل اشارة الي جسمها شديد البياض مغلف باجمل اوراق بنفسجية اللون ، فضحكت ثانية بشدة وقالت : دي انا وساعتها كنت لابسة القميص البنفسجي اللي باباك كان بيموت فيه وقالتله : ياااااه انت لسه فاكره ، رد حسام وقالها ولا عمري هنساه تحبي اوصفهولك؟ ، قالتله لا مصدقاك كمل ياعمري ، قالها : شفته في الاول راح ع الكاسيت وشغل اغنية ام كلثوم من اجل عينيك وجه من وراكي وانتي واقفة قدام التسريحة وحضنك من ورا ولزق جسمه كله فيكي ومد ايديه ومسك بزازك وشفايفه نازلة بوس في رقبتك توقعت انك هتلفي وتديله بالالم لاني كنت اعرف ان كده عيب ، فدخلت جميلة ام حسام في هيستيريا ضحك وعندما انتهت اكمل حسام كلامه متبسما لقيتك بترمي راسك لورا ع كتفه ومديتي ايدك ورا ظهرك تضعيها علي خدوده وانتي مغمضة وباب عمال بيبوس في رقبتك ويفعصفي بزازك بحنان ويدعكهم بقليل من القسوة ولقيته بيخرج بزازك الاتنين من قميص النوم وبيلعب في حلماتك ويشدهم ويقرصهم بصوابعه ولقيتك يا ماما بتمدي ايدك بتشيلي بيها ايده الشمال من علي بزك وبتحطيها تحت ع كسك وبابا ما صدق وبدا يلعب في كسك ويدلكه ويحرك ايده طالعة نازلة علي كسك وشفراتك وبعدها سمعتك وانتي بتاني بصوت مكتوم فتهيالي اني موهوم ولما بدا بابا يسرع في بوس واكل رقبتك ويسرع في تقفيش وتدليك بزازك ولقيتك مسكتي كلوتك بايدك ونزلتيه وحطيتي ايديه علي كسك وهو عريان ولقيت بابا بيمسك شفراتك بين صوابعه زي اللي بيعد فلوس وبعدها بدات اتاكدت اني ماكنتش موهوم فقد بداتي تاني بصوت اعلي واعلي حتي ادخل بابا صباعه في كسك لقيتك بتطلعي اهات وانات غير مكتومة بل هي صريحة فصيحة وانا انظر لانعكاس كسك الوردي في مراية التسريحة وايضا حلماتك الضخمة الجميلة المنتصبة زهرية اللون ولقيتك رحتي مودية وشك ناحية وشه ورحتي قافلة علي شفايفه بشفايفك وعماله تبوسيهم بسرعة وبقوة وتمصي له شفايفه ومصك لشفايفه يزيده نارا واشتياقا فيزداد قبض يده اليمني علي بزك وتزداد سرعة دخول وخروج اصابعه في كسك وبدا جسمك يهتز ويتلوي بسرعة فوق ايديه ولقيتك بتحركي فلقاتك اللي لزقتيها فيه من تحت لزقتيها في زبره المنتصب كسيخ من حديد لتداعب فلقاتك وتتزايد اهاتك وهمهماتك ويزداد وجهك الابيض احمرارا ، وقاطعته امه وقالت : اييييييييييييييييه ده !!!! انت فاكر كل حاجة باالتفصيل وكانها كانت من ساعة
قالها ولا عمري هنسي اليوم ده اللي اصبح اجمل ذكرى في حياتي عندما كبرت واصبحت شابا....
وفجاة جميلة راحت شايلة ايده من عليها وراحت نازلة من ع السرير...... والبقية قادمة في الجزء السادس
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
انتهي الجزء الخامس بنزول جميلة ام حسام من حضن ابنها اللي بقي عشيقها ** حسام ** نزلت
من علي السرير وراحت ماسكاه من ايديه وشداه قومته نزلته وقالتله تعالا بقي انا هوريك ايه اللي
حصل بقيت اليوم ساعتها .... مسكت حسام ابنها وزقته ع التسريحة خلته سند ضهره عليها وسندت
بايديها ع صدره ونزلت بوس علي رقبته خدت رقبته كلها بوس من فوقها لتحتها ومن شرقها لغربها
عماله تبوس شفايفه بمحن ومنيكة وشهوة وتعض رقبتها بشفايفها ونزلت علي صدره تحسس عليه
بايديها وتبوسه وتعضه بشفايفها وحسام غمض عينيه وساب نفسه لامه ساب نفسه لاجمل احساس
حس بيه وما خدش باله الا لما لقي حاجه سخنه ناعمه مبلولة قفلت علي زبره فتح عينه عشان يلاقي
امه جميلة الجميلة ماسكة راس زبره بشفايفها عماله بتشفطها زي الرضيع اللي بيشفط من البزازة
عماله تمص راس زبره وتشفط المذي من فتحتها وحسام جسمه سخن وكل ثانية بيهيج اكتر واحساسه
بيبقي احلى واحلى وخاصة لما امه خدت زبه كله في بقها دخلت زبه كله في بقهاومغمضه عينيها
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
ومستمتعة جدا بزبه السخن الطخين اللي واقف زي الحديد في بقها .... جننها احساسها بزبه الجامد
ده في بقها وبدات تمصه بدات تحرك راسها لقدام ولورا عشان زبه يدخل ويخرج في بقها عماله تمصه
جامد اوي بتدخلو وتخرجو في بقها بسرعة جدا طعمه حلو اوي وبيزغزغ بقها وبينيكه عماله تدخله
وتخرجه بسرعة اوي في بقها عماله بتمصه بجنون من شوقها ليه وراحت ماسكاه من بيوضه موقفاه
قدام بقها وراحت مخرجة لسانها وبتمشيه ع فتحة زبة عماله بتلحس عسله من فتحة زبه وتقفش راس
زبه بين شفايفها وتقفل عليها جامد اوي وتشدها وكانها نفسها تشدها تدخلها في زورها وحسام واقف
طاير من احساسه بالمتعة وراح ماسك راسها بيزقها ناحية زبه وزبه عمال بيدخل في بقها اكتر ويزقها من راسها اكتر وزبه يدخل جوا اوي في بقها وهي عماله تتاوه وزبه في بقها من المتعة عمالة تلحن اجمل
الانات صوتها مش طالع منه غير همهمه .. اممممممممم اممممممممممم امممممممممممممم
وزبه وصل لحد حنجرتها وهي بتتاوه وبتهمهم امممممممم وحسام زبه ولع راح مخرجه من بقها وجميلة
انتهزت فرصة انها فلتت منه راحت قايمة واقفة ورفعت رجلها ع التسريحة وسندت بزازها ع صدره وباصه
في عيونه الهيجانين ومدت ايديها مسكت زبه لزقت راسه في كسها وعماله بتحكها جامد اوي في كسها
عماله بتحك راس زبه في شفايف كسها الغرقانين بتدعكه فيهم جامد اوي وتمشي راس زبه الحمرا
من كتر مادعكتها مص بين شفراتها وتمشيها ع فتحة كسها وحسام راح مادد ايديه ماسكها من فلقات
طيازها عمال بيعصرهم بين كفوفه ويشدها عليه اوي راحت راس زبه غارزة في كسها وطلعت منها ااااه
ممحونة وحست بكان نار مشيت في عروقها ومن كتر الهيجان والمحن جسمها نطر لفوق ورمت نفسها
علي حسام راح زبره غارز في كسها جوا وغصب عنها من محنها قالت ايييييييييييييي واتنهدت تنهيدة
طويلة متقطعة وححسام من هيجانه قفل اوي ع فلقات طيازها المربربين وفعصهم جامد اوي اوي اوي
وراح زاقق زبه لقدام من نشوته فدخل كله كله في كسها حرقها ومتعها اوي ماقدرتش غير انها تقول اي
اي اي ااااااااااااااااااه حلو اوووووووووي دخله جوا اوي جوا كمان وخليه ينيكني جامد اوي زبك الجامد ده
ولا اقولك انا هنيكه جامد اوي ياولاه هخليه يفشخني جامد اوي وبدا تحرك نصها التحتاني لورا وزبر
حسام يخرج من كسها واحدة واحدة وهي نازلة اهات ااااااااااه ااااه يخربيت زبك هيجنني وراحت محركة
نفسها تاني لقدام وكسها بلع زبر حسام اللي واقف بيطلع اهات رجولية خشنة بصوت واطي من متعته
بكس امه وراح رافع كف ايده ونازل بيه ع فلقتها جامد زلزلها وراح بالكف التاني نازل ع الفلقة التانية
ضربها اجمد زلزل جسمها كله ببزازها وطيازها وقفش فلقاتها جامد اوي بيعصرهم وهو بيرفعهم لفوق
وهي هايجة ع الاخر عماله تهجم ع زبه عماله بتحرك نصها التحتاني قدام وورا بسرعة اوي وزبه عمال
يخرج ويدخل في كسها جامد اوي وبسرعة جامدة اوي عماله تنيك نفسها بزبه جامد اوي عماله تدخله
وتخرجه في كسها جامد اوي وصوتي بيغني اهات كسها اااااااااااه اااااااااااااي اه ياكسي اه ياكسي
زبك حلو اوي ياواد ياحسام بحبه ينيكني جامد اوي كده وحسام رد عليها من وسط اهاته انتي اللي
جامدة اوي يا ماما كل حاجة فيكي تجنن بزازك وطيازك الملبن وكسك الهايج واشتياقك لزبي ونفخ من
شهوته ومتعته ردت عليه باهاتها ومحنها اي ياحبيبي انا تحت امرك ياقلبي وتحت امر زبك الحلو ده
بس خليه ينيكني اوي مش قادرة وخلاها بتتكلم مش واخدة بالها وراح راشق صباعه في خرم طيزها
دخله جامد اوي جوا اوي وهي لا لا لا مش قادرة اي اي وعمالة بتتلوا وهو عمال بيزقه اكتر وبيدخله اكتر
دخل صباعه كله في خرم طيزها وجميلة تقوله ااااااااااااي بيحرق اوووووووي وساب صباعه جوا اوي في قلب طيزها من جوا وزبه في كسها بينيكها وراح شايلها ووقف بيها وهو رافعها ع زبه اللي في كسها وصباعه اللي خارق طيزها وعمال بينيكها وهي في حضنه عمال يطلعها وينزلها ع زبه وصباعه خارق
خرم طيزها وهي عماله اهاااااات ااااااااااه لا ياحساام مش قادرة مش قادرة اي اي طيب خرج صباعك من طيزي بيحرقني اوي رد حسام قالها اسكتي ياماما الحرقان هيروح دلوقتي امسكي بس بزازك
ورضيعهملي زي زمان قالتله ححاضر ياحبيبي حاضر وهي عماله بتتاوه وممحونة مسكت بزازها حطتهم علي بقي دخلت حلماتها بين شفايفي راح ماسكهم حسام وقفل عليهم اوي وعمال بيمصهم جامد
اويعضعضهم بشفايفه ويشدهم يمطهم زي الاستريتش ويشدهم جامد اوي وهي في عالم تاني المتعه
اااااااااااه يا حساااااااااااااام نكننننننني اوووووي نيك كسي اوي وبعبص طيازي اوووووووي مش قادراااااا بتتكلم وصوتها بيقطع طالعة نازلة ع زب حسام وحسام عمال بيبعبص خرم طيزها جامد اوي وراح مدخل
صباعين في طيزها وعمال يدخلهم ويخرجهم جامد اوي وعمال بيطلعها وينزلها ع زبه اللي بيفشخ كسها
وهي مش قادرة مولعة نار عماله تقوله ياحسام نيكني جامد بقي قالها حاضر يا ماما وحسام راح مخرج
صوابعه من طيزها وراح ساحب زبه من كسها وراح حاطه ع باب فتحة طيزها هي حست بيه خافت
لاياحسام لا لا هنا لا بيوجع اوي هنا لا وحسام سابها تنزل بتقلها ع زبه ااااااااااااااااااااااااي لا يا
حساااااااااام ااااااااااااااه اي اي اي بيوجااااااااااااااع وزب حسام عمال بيدخل في طيزها واحده واحده
حاولت تمسك في رقبته وتقوم من ع زبه بس كان دخل نص زبه في طيزها راح حسام ماسكها من فلقات طيازها ومنزلها ع زبه لحد مادخل كله في طيزها وهي مش قادرة مسكته حضنته اوي اهاتها
خارجه منها ااااااااااااااااه اااااااااااااااي اي ياحسام بيوجع وحسام اول ما زبه دخل كله في طيزها حضنها
هو التاني اوي وسابه في طيزها عشان تتعود عليه وعمال بيبوس في رقبتها واكتافها ويدعكلها ضهرها
وهي حاضناه جامد اوي وبتتاوه بصوت واطي وبدات تدوب من ايده خدها وهي في حضنه وقعد ع الكرسي
وقالها يالا ياماما اطلعي وانزلي عليه قالتله حاضر حبيبي حاضر وجمعت اعصابها بالعافيه وبدات تقوم من
علي زبه وشغاله اهات خفيفه عماله بتطلع وتنزل ع زبه براحه اوي وبدات تحس باحساس حلو اوي
عماله طالعه نازله علي زبه اللي بيخرق طيازها وبيجننها ويمتعها وراح حسام ماسكها من رقبتها مقربها
منه وعمال بيبوسها وياكل شفايفها وهاجت اوي وطيزها بتاكلها عماله بتسرع عشان تشبع طيزها
عماله طالعه نازله بسرعه بسرعه وحسام عمال ياكل ويعضعض شفايفها وراح قافشها من ***** بزازها
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
اللي بيتمرجحو رايحين جايين عمال بيقرصهم ويدعكهم وهي بتهيج اكتر وعماله طالعه نازله بسرعه اوي
واهاتها عماله بتعلى وتزيد اي اي اي اااااااااااي ايه ده حلو اوووووووووووي زبك حلو اوي ياحبيبي خليه
يمتعني اوي وينيكني جامد اوي ياحبيبي انا ماما ماتبخلش عليا .... يالا ياحسام نيك جامد اوي نيكني
ياحبيبي جامد اوي اااااااااااه اه اه اه اممممممممم نيكني اوووووووووي وطالعه نازله زي المكوك ع زب
حسام اللي جسمه كله ولع راح قايم شايلها وقعدها هي الكرسي ومسك رجليها الاتنين حطهم علي
اكتافه كل رجل علي كتف ورشق زبه في خرم طيزها صوتت من المتعة ونزل فيها نيك بسرعة اوي عمال
بينيكها زي الصاروخ وماسك بزازها الاتنين بايديه الاتنين عمال يفعصهم ويعصرهم وصوته واهاته بداو يعلو
اوي وامه جميلة تحتيه نازلة اهات ومتعة ووشها احمر من كتر النيك وصوتها مابيقولش غير اي اي اي اااااااااااه اه ياطيزي اااااااه ايوه ايوه نكني اوووووي ومتعني اوي وحسام مش راحمها عمال بينيكها اوي
وبيعشر طيازها ويفعص بزازها واهاته بتعلي وجسمه بينزل ميه من العرق وراحت جميله امه من محنها راحت شداه من رقبته وقربته منها وعماله بتعضه في حلماته وتخربش في ضهره من المتعة جننته وهييجته اوي خلته نااااااااااار وصوته بقي عالي اوي وبينيكها زي الطلقه في كسها وهي بتصوت من المتعة وراح زبه زي المدفع ضارب عشراته في طيزها وهما الاتنين بيجعرو من المتعة والاهات وعرقهم
وريحتهم مغرقين الدنيا ونطر حسام عشراته في طيزها زي المدفع وعمل فيضان في طيزها وهما الاتنين
في نفس واحد ...... بحباااااااااااااك اووووووووووووووي
حيث انها شديدة البياض والجمال معتدلة الجسم وممشوقة
القوام......
الوجه ابيض بياض القشطه مزين بالخدود الحمراء والعيون
الزرقاء وكانه طبق قشطه مزين بالفراوله اللذيه والشفايف الكريز
اللذيذ
ينسدل على الوجه بعض الشعيرات الناعمات وكانها ستائر
تحجب الغرباء عن اقتحام ذلك الجمال.....
الصدر عباره عن حبتين من فاكهة المانجه اللذيذه الملفوفه المليئة
السكريه....
وفلقتيها مرسومتان وكانهما منحوتتان علي ايد افضل نحاتي العالم
علي مر العصور ليتخذا شكل قلب مع امتداد فخديها...
تبدا القصه من قديم الزمان عندما كانت تراقب جميله ابنها وفلذة
كبدتها ومنبع الطيبة والحنان والرجوله حسام يكبر امام عينيها
كل يوم يمر يزداد حنانه عليها ويزداد قربا منها
لا يمر يوم دون ان يرضيها ويهتم بها ويعاملهااحسن
معامله....
وتمر الايام وتجري....
ويجري العمر بجميله ليذهب بها الي مراحل متاخره من العمر
ولكن دون ان تتغير ويجري العمر بابنها ليصل به الي ريعان
الشباب بتغيرات كبيرة جدا ..
فهى تشاهد تلك العضلات اللي تبرز يوما بعد يوم وذلك الطول
الذي يزداد بدقة مع انفتاح الصدر بالقوة فكان رجلا بمعنى
الكلمه.
وتمر الايام وينتهي ابنها من مرحلة الثانويه ليدخل الجامعه
ويلتحق بكلية الاعلام وينتهي من الدراسه بالكليه ويصبح شابا
كلمل الشباب في سن ال21 من عمره في حين ان امه كانت في
هذا الوقت لديها من عدد السنين 42 ويتقدم بورقه الى الجيش
وياخذ اعفاء لانه وحيد ابيه الذى توفي وهو في سن الخامسه وتلك
المراة المثاليه اللي انحاز الحظ اليها في كل شئ وايضا عندما
هاداها بهذا الابن....
ويبحث الشاب عن وظيفه مناسبه له فيجدها لما فيه من صفات
مميزةوبعد عامين وعدة شهور وفي سن ال23 وبعد العمل
المتواصل والمرتب المجزي يصبح الشاب جاهزا للزواج ويخبر
امه في رغبته في الزواج ويبدا البحث عن العروس
المرتقبه...
بدات الام تخبر صديقاتها عن عروسه للشاب وياتين لها
بمواصفات لبنات كثيره حتى تغير الحال بهذه الزياره...
انها مدام فايزه المتزوجه من شاب اصغر منها بعشر سنوات
صديقة الام ذهبت ببعض الانباء وقد جلستا في غرفة نوم الام
تتحاوران فاذا بحسام الذي لا يعرف ان طنط فايزه بالمنزل يمر
من امامهما خارجا من الحمام ولا يخفي جسده غير فوطة ملفوفة
علي وسطه لتزوغ اعين فايزه علي هدية صديقتها من دنياها علي
ابنها حسام وتقول فايزه لجميله حسام كبر وبقي راجل اوووووي
ولا تكاد اعينها تغادر جسد حسام وقالت لها ايضا كم انتي
محظوظه بان لكي رجلا مثله في بيتك وبمفردكما
نظرت جميله باستغراب الي فايزه عندما نفضلت كلماتها التراب
المتراكم من علي مشاعر الانوثة لديها فنظرت الي حسام نظرة لم
تدم طويلا وتوجهت الي فايزه بكلمات مستنكرة فظة ماذا تقولين وعماذا تتحدثين واستفاقت فايزه من سحرها لترد علي جميله بارتباك اقصد انك لازم تتزوجيه سريعا اقصد تزوجيه سريعا
وقامت فايزه للانصراف لتترك جميله في حالة من التفكير العميق
وفي اليوم التالي جاء الشاب مسرعا الي والدته وقد وجد الشاب بغيته في فتاة طويلة متناسقة الجسم مملوءة الصدر علي قدر كبير جدا من الجمال ولديها خلفيه حضاريه :d ويزف الخبر علي والدته لتفرح الام فرحا شديدا وتخبر الابن ان يتقدم باعلام اهلها بزيارتهم
وفي اليوم التالي ذهب حسام الي بيت العروسة واتفق مع ابيها علي الزيارة وذهبت معه امه لتري عروسه جميله جدا متعلمه بنت ناس وتجد انها مناسبه لابنها وتمت الخطبه..
وليتها لم تتم... ففي يوم زيارة حسام لخطيبته المعتاد اسبوعيا تشعر الام باحاسيس غريبه جدا
تري ابنها في هيئة اخري يتانق تأنق غير عادي يبدا بالحماد الساخن الذيينتهي بخروج حسام عاريا الا من فوطة تستر محارمه فتدقق النظر لمفاتنه وحلاوته وتذهب في عالم مسحور من التفكير وتتذكر كلمات صديقتها فايزه فيضيق صدرها
وفي احدى الايام تزور فايزه جميله مرة اخري في يوم اجازة حسام والذي يزور فيه خطيبته ويتكرر نفس المشهد بخروج حسام من الحمام ولم لا فقد ضبطت ساعتها عليه ولكن هذه المره عندما راته قامت وخرجت من باب الغرفه لتسلم عليه وكانها تهتمفيرد حسام السلام ويكمل طريقه الي الغرفه وتلفت فايزه لتري ان جميله محدقه في ابنها وتستفيق جميله وتقول ل فايزه متى ستكفي عن افعالك البهلوانيه هذه فتمتمت فايزه بكلمات لم تنساها جميله : حتى يكون بين قدمي واكون بين يديه فذهلت جميله بتلك الكلمات وقالت ماذا تقولين؟ فقالت فايزه لا شئ اقول كم هي محظوظه من ستتزوج حسام وقبل ان تنطق جميله بكلمه اخري رمي عليهم حسام السلام وذهب مسرعا الي خطيبته وبسرعة اتجهت فايزه الي جميله وتشدها من يدها الي المرآه لتريها نفسها وقالت اترين ما لديك ما تحاولين قتله من جمال وقالت بخبث في جملة لازمت زمن التصاق يدي فايزه علي فلقتي جميله لتعصرهما بشده فقالت : انسيتي مشاعر الانوثه؟؟؟
فتتنهد جمله بشده من ذلك الاحساس اللذيذ وتقطعه عندما تمسك بيدي فايزه وتبعدهما بشدة لتقول لها يكفى ذلك لليوم فكانت رساله بوقت رحيل فايزه لتغادر وتترك جميله في نار الشوق المتاججة امام المرآة عارية تتفقد تفاصيل جسدها المنسي
بعد ما مشيت فايزه علي طول جريت جميله على اوضة نومها وقفت قدام المرايه وبدات تراجع تفاصيل جسمها اللي قربت تنساه من قلة وقوفها قدام المرايا قلعت جميله الجلابيه ومش كانت لابسه غير السنتيال والاندر (الكلوت) بدات تبص علي صدرها الابيض المربرب بتدويره تجنن والعروق الخضره بتزينه وفلقة صدرها المغريه....وتنزل تحت شويه عشان تشوف بطنها البيضه الجميله وصرتها المدوره اللي تهبل ، وحست برعشه جامده اول ما عينها وقعت علي كلوتها مش لحلاوة كلوتها ولكن لشوقها لمتعة كسها اللي مخبيه الكلوت... وبدات تلف قدام المرايا وتبص علي نفسها من الجنب وتشوف تقاطيع جسمها حتى انها هي نفسها هاجت من جمال جسمهاووراكها الملبن وطيازها المربربه اللي احلى من الزبده السايحه اللي تتاكل اكل ... وفجاة غمضت عينيها وسمعت صوت ضحكاتها الفاجره وهي في حضن ابو حسام لما كانبيمتعها ويدلعها ويلمس كل حته في جسمها ويشبعها نيك ومتعه .... الذكريات بتمر قدام عينيها وكانه شريط فيديو لاحلي لحظات حياتها وجوزها حبيبها نايم بين رجليها وهي لفاهم حوالين وسطه ماسك بزازها نازل فيهم مص عمال بيشد حلماتها بشفايفه بيمطهم زي الاستيك وياكل بزازها اكل ويشفطهم في بقه .... ويمسك بزازها الاتنين ويضمهم علي بعض ويلحسهم ويمصهم ويدلعهم وتبدا شفايفه تنزل شويه بشويه علي بطنها تبوس كل سنتي في بطنها كل حته ومكان في بطنها وهي مستمتعه وبتتاوه وبتان بصوت لذيذ يزيد من هياج ابو حسام اللي كان نازل في وراكها بوس وتحسيس وتقفيش ودعك ويخليه يهيج اكتر فينزل علي كسها زي المجنون يبوسه بجنون يبوسه بسرعه في كل مكان ، علي البظر وعلي الشفرات وعلي فتحة كسها المبلول بالذ سائل عرفه الانسان .... ويبدا ابو حسام يمسك شفراتها بشفايفه يشدهم بقوه يدخلهم جوه بقه يمصهم ويحرك لسانه علي شفراتها وبظرها ويدخله جوه كسها يهريه لحس من جوه الجميله جميله ام حسام يرتفع صوتها بالاهات وايديها علي راسه بتشد في شعره من لذة المتعه ، واخيرا نطقت ام حسام نيكننننننننننننننننننننننني بسرعه يالا ، وابو حسام كان علي اخره وكان مستنى اللحظه دي وراح قايم عدل نفسه فوقها مسك رجليها رفعهم علي اكتافه وراح ماسك زبره عمال بيحركه علي كسها ويدعكه فيه جامد ويبله من العسل اللي مغطي كسها وام حسام تتمتع وتنكوي بنار المتعه وحاسه انها عاوزه حد ياكل كسها اكل وصرخت في ابو حسام يا حبيبي نكني بقي يالا بسرعه بسرعه ابوس رجلك وابو حسام ما استحملش عذاب حبيبته واعطى الاذن بالهجوم وبسرعه زبره خرق كسها ورشق جواها كله فصرخت جميله بقوه ايوه كددده كمممممممممان وراح ابو حسام مسك جميله الجميله من وراكها المهلبيه جامد ونازل فيها نيك نيك نيك عمال يدخل زبره ويخرجه بسرعه في كسها بسرعة البرق وجميله ما بطلتش اهات ممحونه جميله رقيقه بصوتها الحنين اللذيذ وابو حسام يتجنن اكتر من محنها وبقى زبره زي الابره في مكنة الخياطه داخل خارج بسرعه جدا في كسها بيمتعه ويشبعه ويطفي ناره المشتعله وهو باصص علي وش جميله القمر ومش هاين عليه يزعله منه
راح ماسك رجلين جميله تناهم وحطهم علي صدرها هي وبقت ركبها جنب بزازها ونزل فوقها عمال بيدئر وينيك فيها جامد وعمال يبوس شفايفها ويمصهم ويبص في عيونها الزرق الجميلة وكانت اهات جميله تخرج من بين شفايفها وشفايف ابو حسام وهما مقفولين علي بعض في البوس مع سرعة دخول زبره في كسها واحلى نيك ومتعه وحب وعشان ابو حسام مابينساش طيازها المهلبيه قام بسرعه وقلبها نيمها علي بطنها ومسك طيازها وعمال يحسس عليهم ويبوس فيهم ويقفشهم ويبعبصهم ويدلعهم ويجننهم وجميله مش قداره غرقانه في بحر المتعه تخرج منها الاهات تلقائيا من المتعه الجباره ونام بجسمه كله فوق جسمها كله ومسك زبره زبطه علي كسها وراح مدخله تاني جامد عشان يكمل مهمته وفضل عمال يدخله ويخرجه وجميله كسها متمتع اشد متعه وفي دنيا اخري من دنيا الاحلام الحقيقيه...... وفجأه
يرن جرس الباب... لتستيقظ جميله ام حسام من هذا الحلم لتجد نفسها عارية قدام المرايه وصوابعها في كسها وتحتها بحر من عسل كسها ويرن جرس الباب تاني
وتجري جميله علي الجلابيه تلبسها بسرعه وقماشه قديمه مسحت بيها بحر من العسل الخارج من كسها علي الارضيه وجريت تفتح الباب لتجد امامها ابنها حسام راجع من عند خطيبته شاف حسام امه وهي خدودها حمره جدا وخصوصا انها بيضه وبيبان عليها ومرتبكه شويه وقالها انا اسف يا ماما شكلي صحيتك من النوم اصلي نسيت مفاتيحي ، ودخل حسام ودخلت امه الي الحمام عشان تاخد دش يفوقها من احلي حلم في حياتها من ساعة ما جوزها ابو حسام مات....
والى اللقاء في الجزء الثالث
بعد اليوم اللي فايزه الشرموطه جننت فيه جميلة ام حسام وخلتها تحولت لمجنونة ابنها حسام ما داقتش جميلة ام حسام النوم لمدة يومين من التفكير واللعب في نفسها وهي بتحلم تكون في حضن حسام لحد ما اتصلت بفايزة في اليوم التالت وقالتلها عايزاكي ضروري تعاليلي بسرعة راحت فايزه لجميله ام حسام ع العصر فتحتلها جميله وهي مش لابسة غير قميص نوم يكهرب الجسم من غير اي حاج ه تحتيه ولا حتى اندر شافتها فايزة اتمسمرت مكانها راحت جميلة شداها من بزازها مدخلاها وقفلت الباب قالتلها انا عايزة حل دلوقتي حالا للي انا فيه ده ردت فايزة وايه اللي انتي فيه ،
قالتلها مش عارفة يا لبوة انا في ايه انا هتجنن وحسام ينيكنى مشتاقة اكون في حضنه اوي يبعبصني وينيكني ويمتعني ويعوضني عن كل لحظة من عمري ضاعت وانا بضحي بنفسي عشان اربيه ماليش دعوة شوفيلي حل سمعت فايزة الكلام وهي شبه مسحورة بتفكر ايه اللي غير جميله كده وجننها وفي نفس الوقت في عينيها لمعة الانتصار والفرصة جاتلها لحد عندها وخدت الاذن من جميله عشان تعمل اللي نفسها فيه ، بصت فايزة لام حسام بنظرة فيها شر بيطلع شرار انتي تعملي اللي هقولك عليه بالظبط ، وطبعا ام حسام قالت سمعا وطاعة.
بعد المغرب رجع حسام من الشغل فتح بالمفاتيح ودخل بينده:- ماما.... ماما ... شكلها نايمة شوية ادخل اغير هدومي وارجع اشوف حاجة اكلها دخل حسام غير ورجع ع المطبخ لقى صوت الدش شغال في الحمام راح مخبط: ماما .... ماما .. بنده عليكي مش بتردي ليه ، ولقي حسام الباب بيتفتح ولقى وش تاني غير الوش غير اللي كان متوقعه ، خرجت فايزة براسه المبلولة من الدش وردت عليه وعينيها بتداعبه بنظرات غريبه ماما مش هنا يا حسام دي سابتني من ربع ساعة باخد دش وقالتلي هتروح تجيب طلبات وهتتاخر بتاع ساعتين ، عايز حاجة؟
رد حسام وهو بيبلع ريقه بصعوبة لا شكرا يا طنط
داست فايزة علي شفايفها بطريقة متناكة وهي بتبص على زبره اللي خرم البارمود ال هو لابسه ، طنط ايه بس يا حححححبيبي قولي يا زوزه ولا يا وزه ولا مززززززززززة اهم حاجة مش تقولي طنط دي تاني ، حسام لملم نفسه وخلع بسرعة وقالها وهو متلغبط حاضر يا مزة قصدي يا زوزة ودخل حسام الاوضة وهو في حالة ذهول تام وراح ع الشماعة وجاب هدومه وبيغير عشان يخرج ولسه بيقلع في البنطلون وبقي بالشورت بس تدخل عليه فايزة وهي عريانة من كل حاجة الا من فوطة ملفوفة علي جسمها من نص بزازها بحد تحت طيازها بالظبط وتقولها اسخنلك الاكل تاكل يا حبيبي لحد ما ماما ترجع ،
بص عليها حسام بذهول وهو مش حاسس باي حاجه ولا حتي بزبره اللي وقف ع الاخر لدرجة انه بعد وسط الشورت عن جسمه من كبر زبره وراح في دنيا تانيه ما صحهوش منها الا فايزة اللبوة بتقوله ها يا حسام هتاكل ، حسام بلع ريقه وحنجرته هتقطع زوره وقالها ايوا عشان انا جعاااااااان اوي ردت فايزة : ثواني وهيكون الاكل عندك يا عسل ومشيت وهي بتهز طيزها المهلبيه بتهزها اوي حسام ما شالش عينه من عليها دخلت المطبخ وفي خلال دقيقين رجعتله بالاكل حسام استغرب جدا حطت فايزه الاكل وقالتله : ايه ده انا نسيت المعلقه ورجعت نفس المرة الاولى ع المطبخ تجيب المعلقه بس المره دي بعد ماجابت المعلقه وجت دخلت الاوضة ووقعت المعلقة من ايديها وميلت تجيبها وياريتها ما ميلت اللبوة قصدت تميل عشان تكشف بزازها احسام وتوريله طيازها والفوطة اتفكت راحت مسكه المعلقه ومسكت الفوطه قال ايه بتعدلها علي نفسها وحسام خلاااااااااص جاب اخره خد المعلقه منها ونزل اكل عشان يلهي نفس ويغير تفكيره ولكن لقاها بتقعد جنبه بتقوله : انا بقي يا حوس( بتدلعه يعني ) يا حبيبي هقطعلك نص الفرخة وتاكله بالهنا والشفا عشان انت شكلك تعبان وهفتان خالص وحسام ياعيني بيبلع اللقمه بالعافية والشورت اتبل وزبره هيقطعه
وفايزة خدت بالها من البلل اللي في الشورت عرفت ن صاحبنا استوي راحت عملت نفسها عبيطه ماتعرفش البلل ده من ايه ومدت ايدها بتمسحه وتقوله انت كده وقعت علي نفسك سنفع كده وراحت مرة واحدة الفوطة مفكوكة وهي راحت منزلة الشورت بتاعه مرة واحدة راح زبره ناطر العشرة لفوووووق وحسام جسمه بيترعش بعد ما خرج كل المدفعية اللي في زبره راح باصصلها جامد وهو بيزعقلها انتي ايه اللي انتي بتعمليه ده انتي مجنونة انتي صاحبت ماما عارفة يعني ايه صاحبت ماما وهي ممكن تطب علينا في اي وقت دلوقتي هيبقى شكلي ايه قدامها انتي عايزه ايه من سيبيني في حالي بقى وقبل ما يحاول يقوم راح ماسكاه من زبره اللي كان لسه واقف زي الحديد انا عايزه ده وماتخافش ماما مش هترجع دلوقتي انا من زمان وانا هموت علي زبرك الجامد ده عايزاه ينيكنى يهريني نيك ويمتعني ويدلعني
وده كله وهي عماه تدعك في زبره وتبوس في صدره ونزلت علي زبره عماله خطفته كله في بقها اختفي نصه في بقها وهي بتحاول تدخله اكتر مش عارفه لان مافيش مكان غير زورها وحسام مستسلتم ومستمتع وتقفل بحلم شفايفها علي راس زبره وتشفطه جامد اوي وتمصه جامد اوي وتلحس زبره بلسانها وهو بدا يئن بصوت خفيف عماله بتمص زبره كله من تحت لفوق ( وانا مجرب مص الزبر عامل زي سحبة الروح ) وهو متجنن وفضلت فايزة اللبوة تمص فيه جامد اوي وتلحسه جامد اوي لحد ماوقف وبقي صلب زي الحديد وراحت طالعه فوقه وفتحت رجليها ومسكت زبره عماله بتدعك بيه فتحة كسها وهو باصص عليها وهي زي المجنونة مستمتعة بدعك زبره في كسها وهي بتئن بصوت عالي ومحن زبره عمال رايح جاي علي شفرراتها المتناكين يفتحوهم ويجننوهم ومرة واحدة حس حسام بسخونية جامدة في راس زبره بص لقي فايزة اللبوة دخلت زبره في كسها وسمعها وهي بتتشرمط والمحن قاتلها بتقول اااااااااااه حلو اوووووي يا اللبوة يا حسام علي زبرك الجامد امك دي حمارة كبيرة اوي
ازاي سايبه احلي زبر في الدنيا وحسام سمع الكلمتين دول وولع وفايزة طالعة نازلة علي زبره طالعة نازلة ع زبره بسرعة الصاروخ بتهري وتشبع كسها نيك ومتعة ونازلة اهات وصريخ اه اه اه اه جامد اوي وحلو اوي دخلو كمان ونيكني اوي افشخني نيكني متعني وشبعني ااااااااااااااااه حلو اوي وكلامها وصل حسام السما من المتعة ومرة واحدة قامت من علي زبر حسام ونامت جنبيه وقالتله قوم فوقي قام حسام فتحتله رجليها ع الاخر مسك حسام رجليها وهي راحت ماسكة زبره ومدخلاه في كسها وقالتله نيكني بسرعة يالا فضل حسام يدخل زبره ويخرجه بسرعة اوي عمال بينيكها بسرعة زي المكوك اللي مش بيتعب وهي نازله اهات وصويت اي اي براحة مش قادرة اهدا شوية يا حسام وحسام عمال ينيكها اكتر واكنها قاصدة تسخنه اكتر وهو مش عايز توصية ونازل فيها فشششششخ وقالتله ارضع بزازي وانت بتنيكني نزل حسام علي بزازها رضع ومص ولحس وهاري حلماتها وهي اهاتها تزيد اااااااااه حلو اوي نيكني كمان متعني شبعني يا حبي ، وقالتله : اضربني علي طيازي ازي خليهم يولعو اضربني جامد اوي وراح حسام ضاربها ضربة خبيرعلي طيازها خلاها طرقعت وكأن قنبلة فرقعت قالت اه بمحن بصوت عالي راح ضاربها كمان مرة وكمان مرة عمال بيلسوع طيازها المربربين المتناكية وعمال ينيكها بسرعة جنونية وهي مش حاسة غير بنار مولعة في كسها ومش سامعة غير صوت زبر حسام وهو بيصفر وهو بينيك كسها وخلاص وصلت للذروة وخلاص مش قادرة وهتكب شهوتها عمالة تقوله بسرعة بسرعة هكب وماعملتش حساب اللي نزل مولع في بطنها جوة فجاة ولم تشعر الا بلذة ناره وحلواته وهي وهو يتبادلون عزف مقاطع اجمل الاهات من اثر الشهوة الجامحة وفجاة بدون مقدمات تدخل جميلة وهي عارية تمام وتقول لفايزة لحد هنا ودورك خلص...............
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
انتهي الجزء الثالث بدخول ام حسام عريانة علي ابنها حسام مع صحبتها فايزة بعد ما نزل في كسها
احلي لبن بص حسام لقى امه واقفة قدامه عريانة وبص علي نفسه لقى نفسه عريان تماما وبص عل
ي فايزة لقاها عريانة تماما وهي شبه مسحورة من متعتها من نيك حسام ليها وحسام مش مصدق نفسه
ده كابوس ولا حقيقة ازاي هو كده وازاي امه كده وايه اللي كان لسه بيعمله وايه اللي ممكن يوصله تاني
وفجاة لقى امه بتتحرك جاية عليه وعينيها كلهاشهوة واشتياق واشتهاء وصلت لحد عنده جه حسام يقوم
ويلبس هدومه راحت ضرباه بالقلم علي وشه وزقته قالتله خليك مكانك ما تتحركش قالها ايه يا ماما ده ايه
اللي بتعمليه ده قالتله انا مش هقول تاني خليك مكانك يا اما مش هتعرف ايه اللي هيجرالك وبدا حسام
يخاف من لهجة امه اللي عمرها ما كلمته بيها ابدا وبدا يسيب نفسه لامه وهو وشه احمر ومكسوف مش
عارف يعمل ايه واخيرا حصل لجميله ام حسام اللي كانت بتتمناه مسكت زبره اللي كان واقف زي الحديد
من رؤيته لامه حبيبته عريانة قدامة بشحمها ولحمها وبزازها وكسها ، مسكت جميلة زبر حسام ابنها حبيبها
وعينيها ما نزلتش من عليه ، وبدات تكلم زبره وايديها طالعة نازلة عليه براحة :- انت ببقي زبر ابني حبيبي اللي
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
مدوخ البنات والنسوان وانا امحرومة من الحب والحنان وقربت منه لحسته زي اللي بيلحس ايس كريم لحسة
رومانسية من تح لفوق وحسام ولع نار وقالها : ايه ده بتعملي ايه يا ماما انتي حطيتي ايه علي زبري ولع كده ،
ردت عليه ده ريقي اللي كنت بطريلك بيه الاكل زمان وانت بترضع دلوقتي بطريلك بيه زبري عشان اكله انا ومرة
واحدة دخلت راس زبره في بقها وقفلت عليها بشفايفها وكان راس زبره الكبيرة المقبظة المنفوخة اختفت تمام
ا وقفلت عليها شفايفها تمام وعمالة تمصها وحسا مش قادر : براحة يا ماما براحة يا حبيبتي مش كدددددددده
راسه هتتخلع في بقك وهي عمالة تدخل في زبره في بقها يادوب يدخل نصه من طوله وطخنه وهي نازلة فيه
مص وكانه باحلي طعم في الدنيا وعماله بتقفل شفايفها ع الطربوشه وتشدها فوق وحسام بيحس انها بتتخلع
بين شفايف امه وهي نازله فيه مص وبلع ودعك بايديها الاتنين وكانها بتعوض سنين من الحرمان والعاطفة وعمالة
بتمص بعنف وقوة اكبر وهي بتأن وتتاوه اممممممم اموووووووواه هااااااااااااه وتمصه وتبلعه اوي وبعد ما زبره بقي
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
زي الحديد قالتله قوم فقام حسام فقالتله: اتا عايزاك تنيكني وتدلعني وتمتعني فاهم ولا لأ ؟ اعمل فيا كل حاجة
اكني لبوتك او شرموطتك او متناكتك متتتتتتتتتتتعني ومسكت زبره وهما واقفين وعمالة تدعك بيه شفراتها وبظرها
وعماله تحرك راسه المنفوخه علي باب كسها وتدعك كل حتة في كسها اوي بالزبر العملاق ده وراحت مدخلة الراس
بمجن كسها بيها ولان الراس كبيرة اوي ما استحملتش وراح مصرخة اه اه اه وكانت الصرخة التي ايقظت المارد وفجاة
حسام هاج اشد هيجان وراح ماسكها من رقبتها باديه جامد اوي وكانه بيخنقها ومسك رجل رفعها علي ايده والرجل
التانية ثابتة ع الارض وبدا يددخل زبره جواها وهي هياكلها بعينيه وهي سايحة ومستمتعة جدا وحاسة بكسها بيتفشخ
شوية بشوية وعمال يتفشخ اكتر واكتر وهي مايقتش مستحملة وفجاة راحت صرخة اااااااااااااااااااه نكننننننى بسررررررعة
وحصل مالم تتوقعه جميله ام حسام حيث فاجأها حسام بالم حاد علي وشها قائلا : اسكتي يا شرموطة خالص
انتي تتناكي علي مزاجي انا وبسانا مش صغير انا همتعك احلى متعة في الدنيا وبدا حسام يدخل زبره اكتر
في كسها ويزقه اكتر جواها وهي تتفشخ اكتر وتتمحن اكتر ااااااه براحة براحة مش قادرة راح حسام مدخله كله
جواها راحت صارخة جامد اه اه طلعه طلعه مش قادرة ده جامد اووووووي راح حسام ماسك الرجل التانية رافعها
من علي الارض وفشخ رجليها الاتنين اوي وبقت متعلقة في الهوا مش اندها غير ايد حسام تحت طيازها والحيطة
ورا ظهرها وراح حسام مرة واحدة راشق زبره كله جوا كسها زي السهم وهي راحت ضارباه بالالم علي وشه جامد
من كتر المتعة والوجع براحة براحة هتموتني يا ابن الكب كسي بياكلني اوي نيكني جامد جامد ياد يا ابن اللبوة نكني
اوووووووووي زبرك حلو اوي وحسام عمال يدخل زبه في كسها ويخرجه بسرعة الصاروخ وعمال يطرقع في نيكها وتقريبا
كل العمارة سامعة الطرقعة دي وراح نازل علي صدرها عمال بيمصها وخلى نارها نارين نار زبره الليم ولع في كسها
وشفايفه اللي قفشت علي حلماتها زي الكماشة عمال يمص ويرضع ويشد حلماتها بعنف وكانه هيقطعهم وهي مش
قادرة تبطل قولة اه وازاي تبطل تقول اه وهي عمالة بتتفشخ وتتناك وتتمتع وصوتها عمال بيقوله بحنية وهي مش قادرة
تطلع صوتها من كتر المتعة كمان ياحسم ياحبيبي كمان عوضني عن سنين الحرمان متع امك حبيبتك وهو مش عاوز وصاية
وعمال بينطرها وينزلها علي زبره وهي مع كل نازلة تصرخ اجمد واحلى الاهات وبقه مش مفارق بزازها ولا حلماتها نازل
عض ومص ورضاعة بتفكره بايام اللبن وبيتمنى انه لو ما عداش مرحلة الفطام عشان يشبع من لبنها وحنانها وحبها عمال
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
ينيكها جامد اوي زبري بيفلق كسها داخل خارج ، خارج داخل وهي في بحر المتعة راحت منزلة وزبره جواها بينيكها وده
اللي متعه اكتر وهيجه اكتر بقي عمال ينيكها زي المجنون ويرضعها بجنون وزانقها في الحيطة ونازل فيها دعك وهي تقوله
اه مش قادرة مش قادر تعبتني اوي كان فين كل المتعة دي والحلاوة دي اه يا جامد اه نكككني وفضل حسام ينيكها جامد
اوي ويفشخها جامد اوي وشالها علي زبره وزبره جواها ودخل بيها اوضة نومها وحطها ع السرير وراح مطبق رجليها علي
صدرها خلا ركبها جنب بزازها وكسها اتفتح اوي وهو نام فوقها وهو ماسك بزازاها عمال يفعصم ويبسوهم ودخل زبره
جواهاوعمال ينيكها جامد وزبره داخل خارج فيها زي الابرة في مكنة الخياطة وهي مش قادرة عماله تقوله اه يا جامد
كمان كمان نكني متعني شرمطني عوضني عن حرماني اللي دقته بسببك وهو كل شوية يهيج اكتر ويسرع اكتر وراح
ضاربها علي طيازها جامد اوي وعمال يضربها ع الفلقة دي شوية والفلقة دي شوية وملهلب طيازها من الضرب وزبره
بيخرق كسها منالنيك السريع الجامد اللذيذ وهي تتاوه ووتغنج باحلي الاهات وتقوله اممممممم كمان يا حبيبي كمان
نكني كمان ابوس رجلك ، وهاج حسام جدا راح عادل نفسه ومسك رجليها الاتنين فاشخهم علي شكل 7 وهو رافعهم
وموقفهم وراح راشق زبه كله في كسها صرخخخخخخت ااااااااه حلو اوي ما تطلعهووووش اوعي تشيله خليه علي طول
كده ينيك فيا يمتعني ، وراح حسام ابنها ضاربها على اوراكها وهي تقوله اي اي اي مولعة طفييييييينيييييييي مسك رجليها
الاتنينحضنهم وضمهم في صدره وسرع نيكه ليه اكتر بقي شغال زي المكوك ينيك فيها ويفشخها ويدخله ويخرجه فيها
بسرعة الصاروخوفجاة راح مخرجة من كسها وراح قالبها منيمها علي بطنها وفتح رجليها اوي وراح نايم فوقيها ولزق كل حتة
في جسمه في كل حتة في جسمها رجليه لازقة في رجليها وبطنه وزبره لازقين في طيزها وكسها وصدره لازق في ظهرها
(( لكل من تحب شاب 21 سنة وسيم رومانسي جامد ممتع متفاهم حنين يحترمها ويقدرها ))
وحط راسه جنب راسها لزق خدوده في خدودها وراح مدخل زبره كله جواها وهي تقوله اووووووف حلو اوي امممممممم
اي اي اي براحة براحة قالهامش ده اللي كنتي عايزاه يا ماما اديني بنيكك وامتعك اهو اهو يا لبوة يا شرموطة هفشخك
وامتعك واعشرك واحبلك كمان لو عايزةعمال يحرك نصه التحتاني طالع نازل علي نصها التحتاني عمال بينيكها جامد وجسمه
يخبط في جسمها يطرقع باحلي صوت روعة وجنان وعمال ينيكها اوي وهي حاضنة او شبه مكتفها واتفاجئت جميله من
صوت حسام في ودنها بيقولها ... انا بحببك اوي يا ماما بحبك اوي اوي وكان نفسي فيكي من زمااااااااااااااااان ولسه
بيكمل كلامه زبره راح منزل في كسها وهو عمال بينيكها مع اهاته المتقطعة من المتعة واللذة ومن حلاوة كس امه
ونزل فيها حسام كل لبنه وهو سخن ناااار وكان كتير جدا ومن كتر متعة جميلة ام حسام بلبنه في كسها ماقدرتش
تفهم معني الجملة اللي قالهالها: بحبك اوي يا ماما بحبك اوي اوي اوي وكان نفسي فيكي من زمانا
بعد ماهديت ام حسام من اثر النيك والمتعة اللي عمرها ما داقت زيها في حياتها كان حسام لسه واخدها في حضنه جسمها الناعم الطري الجميل لسه جوه حضنه الرجولي المليان بالحنين لاجمل ام في الدنيا عنده كانت المسافة بي ضهرها وبين قلبه اللي بيعشقها معدومة حيث كان محتضنها ومعتصرها بقوة مغمورة بالحنان والعشق والحنين شعرها قريب يكاد يكون ملتصق في وجهه ورائحة شعرها العطرة بينما هي كانت مغمضة عينيها ومرسوم علي وجهها اجمل ابتسامة لم تعرفها منذ سنين وبدا بتحسس جسدها باصابعه ويلمس كل سنتي من جسمها الخرافي , ساصف لكم المشهد مجددا وبالعاميه ، حسام وامه نايمين علي جنبهم ، حسام نايم وراها قريب اوي من شعرها بيشم عطره بلهفة واشتياق وحنين مد ايديه ومسك شعرها بيسحبه ناحية مناخيره بحنان وغمض عينيه وسرح مع جمالها بعد شوية فتح عينيه علي جسمها الابيض المهلبية بدا يحسس عليه بحب وشوق بدا من خدودها وهو نازل علي رقبتها وايديه نازلة علي جنبها ، الجانب العلوي من بزازها وهي حاسة بصاعه وكانه قلم بيكتب احلي واسعد لحظات حياتها بيحرك ايديه علي جنب بزازها ببطئ حس بيها انها مستمتعة من المكان ده وهو مش عايز يخلي في نفسها حاجة عايز يشبعها ويمتعها ويحسسها بالحب الكبير اللي في قلبه ناحيتها فضل مركز علي جنب بزازها فراحت ام حسام ضحكت بصوت خفيف ضحكه رقيقة جميلة خطفت قلب حسام ابتسم وقرب من رقبتها عمال يبوسها وهو بيحسس علي جنب بزازها وحلماتها بشكل دائري وكانه بيزغزغها مدت ايديها فوق ايديه وخلته يقفل علي بزازها ويقفشها وفضل حسام يلعب في بز امه حتي يلبي رغباتها ولم ينسى نفسه فكان يكافئها بتقبيله لرقبة امه الساحرة وبعد شوية شالت ام حسام ايدها من علي ايد حسام ونزلتها ورا ضهرها عشان تمسك بيها زبره اللي وقف من قساوة رقتها عليه ليعلنها صراحة انه غير قادر علي السكون اما هذه الرقة وبدات تلعب فيه وتهننه وتبسطه ورفعت فلقة طيزها اليمين وحطت زبر حسام بين فلقاتها وقفلت عليه وكانها بتحضنه بين فلقاتها بكل رقة وحنان وحسام مستمتع جدا وطاير من الفرحة اخيرا اتحقق الحلم الوحيد اللي حلم بيه طول عمره فضلت ايديه نازلة علي جسمها وكانها بتستكشف الجسم الجميل ده لاول مرة لحد مانزلت علي طيازها فمسكهملها بايديه وعصرهم عصرة خفيفة لذيذة خلتها تضحك بهدوء واستمتاع وكل هذا الضحك لانها لم تتخيل انها تحب ابنها وتنام معاه علي سرير واحد كيوم ولدته ويوم ولدتها امها ، واخيرا كسر حسام حاجز الصمت موجها الكلام لامه : انا بعشقك بكل ماتحمله الكلمة من معني *بعشقك اد كل قطرة مياه في بحر او محيط* اد عدد ذرات الهواء الخليط* اعشق جمالك الهادئ البسيط* اعشق حنانك الذي سخرتيه فكان عليا سليط* وسيظل يسكنني حبك ماحييت * فبدونك لعشت حياتي كاللقيط * ولازمني الذل والحزن علي وجه الارض ما بقيت * ولو ان امري ملكي لاخذتك وعن عيون العالم نأيت * والقلب والعقل مما سواكي اخليت * وحذفت كل شئ عداكي وما خليت * وبقيت جوارك بقية عمري وما سهيت * وجعلت عمري تسليتك وقلبي لكي اجمل بيت * ولاذبت الحديد من حناني عليك وابدا ما قسيت * وفرشت لك من جلدي تخطِـّيه وامامك انحنيت * وقبلت يديكي ربتا النعم عليا فعليهما بالحنان تربيت
قاطعته وقالتله كفاية قلبي احتار شوية يقف وشوية يدق بسرعة لدرجة اني حاسة انه هيخرج من صدري كل ده مخبيه عني وياتري مخبيه من امتى ، تنهد حسام تنهيدة مليئة بالحب من زماااااااان اوي
ردت عليه وقالتله مش هتفارقني الا لما اعرف كل حاجة وبصراحة ، قالها حاضر وبدا كلامه : انا لسه فاكر اول مرة شفت فيها جسمك كله عريان لما كان عندي خمس سنين قبل وفاة بابا بشهرين اه ساعتها ماكنتش اعرف حاجة ولا حسيت بحاجة بس فلت مش ناسيه لحد ماكبرت وعرفت كل حاجة وعرفت اديه انتي ملكة جمال ، ولسه فاكر قبل ما يموت باب بشهر لما زهقت من اني مش عارف ليه انتي وباب كل ماتدخلو الاوضة وتقفلو علي نفسكو اسمعكم تتالمو وتتاوهو وتكتر اهاتكم ففي اليومو ده استخبيت في الدولاب وشفت كل حاااااجة ، فانفجرت ام حسام من الضحك حتي ان بزازها وفلقاتها المهلبية كانو يتراقصون علي صوت ضحكتها وبعد ما قدرت تسيطر علي نفسها من كتر الضحك قالتله كمل ياحبيبي احكيلي شفت ايه ، قالها : شفت اجمل زهرة فل اشارة الي جسمها شديد البياض مغلف باجمل اوراق بنفسجية اللون ، فضحكت ثانية بشدة وقالت : دي انا وساعتها كنت لابسة القميص البنفسجي اللي باباك كان بيموت فيه وقالتله : ياااااه انت لسه فاكره ، رد حسام وقالها ولا عمري هنساه تحبي اوصفهولك؟ ، قالتله لا مصدقاك كمل ياعمري ، قالها : شفته في الاول راح ع الكاسيت وشغل اغنية ام كلثوم من اجل عينيك وجه من وراكي وانتي واقفة قدام التسريحة وحضنك من ورا ولزق جسمه كله فيكي ومد ايديه ومسك بزازك وشفايفه نازلة بوس في رقبتك توقعت انك هتلفي وتديله بالالم لاني كنت اعرف ان كده عيب ، فدخلت جميلة ام حسام في هيستيريا ضحك وعندما انتهت اكمل حسام كلامه متبسما لقيتك بترمي راسك لورا ع كتفه ومديتي ايدك ورا ظهرك تضعيها علي خدوده وانتي مغمضة وباب عمال بيبوس في رقبتك ويفعصفي بزازك بحنان ويدعكهم بقليل من القسوة ولقيته بيخرج بزازك الاتنين من قميص النوم وبيلعب في حلماتك ويشدهم ويقرصهم بصوابعه ولقيتك يا ماما بتمدي ايدك بتشيلي بيها ايده الشمال من علي بزك وبتحطيها تحت ع كسك وبابا ما صدق وبدا يلعب في كسك ويدلكه ويحرك ايده طالعة نازلة علي كسك وشفراتك وبعدها سمعتك وانتي بتاني بصوت مكتوم فتهيالي اني موهوم ولما بدا بابا يسرع في بوس واكل رقبتك ويسرع في تقفيش وتدليك بزازك ولقيتك مسكتي كلوتك بايدك ونزلتيه وحطيتي ايديه علي كسك وهو عريان ولقيت بابا بيمسك شفراتك بين صوابعه زي اللي بيعد فلوس وبعدها بدات اتاكدت اني ماكنتش موهوم فقد بداتي تاني بصوت اعلي واعلي حتي ادخل بابا صباعه في كسك لقيتك بتطلعي اهات وانات غير مكتومة بل هي صريحة فصيحة وانا انظر لانعكاس كسك الوردي في مراية التسريحة وايضا حلماتك الضخمة الجميلة المنتصبة زهرية اللون ولقيتك رحتي مودية وشك ناحية وشه ورحتي قافلة علي شفايفه بشفايفك وعماله تبوسيهم بسرعة وبقوة وتمصي له شفايفه ومصك لشفايفه يزيده نارا واشتياقا فيزداد قبض يده اليمني علي بزك وتزداد سرعة دخول وخروج اصابعه في كسك وبدا جسمك يهتز ويتلوي بسرعة فوق ايديه ولقيتك بتحركي فلقاتك اللي لزقتيها فيه من تحت لزقتيها في زبره المنتصب كسيخ من حديد لتداعب فلقاتك وتتزايد اهاتك وهمهماتك ويزداد وجهك الابيض احمرارا ، وقاطعته امه وقالت : اييييييييييييييييه ده !!!! انت فاكر كل حاجة باالتفصيل وكانها كانت من ساعة
قالها ولا عمري هنسي اليوم ده اللي اصبح اجمل ذكرى في حياتي عندما كبرت واصبحت شابا....
وفجاة جميلة راحت شايلة ايده من عليها وراحت نازلة من ع السرير...... والبقية قادمة في الجزء السادس
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
انتهي الجزء الخامس بنزول جميلة ام حسام من حضن ابنها اللي بقي عشيقها ** حسام ** نزلت
من علي السرير وراحت ماسكاه من ايديه وشداه قومته نزلته وقالتله تعالا بقي انا هوريك ايه اللي
حصل بقيت اليوم ساعتها .... مسكت حسام ابنها وزقته ع التسريحة خلته سند ضهره عليها وسندت
بايديها ع صدره ونزلت بوس علي رقبته خدت رقبته كلها بوس من فوقها لتحتها ومن شرقها لغربها
عماله تبوس شفايفه بمحن ومنيكة وشهوة وتعض رقبتها بشفايفها ونزلت علي صدره تحسس عليه
بايديها وتبوسه وتعضه بشفايفها وحسام غمض عينيه وساب نفسه لامه ساب نفسه لاجمل احساس
حس بيه وما خدش باله الا لما لقي حاجه سخنه ناعمه مبلولة قفلت علي زبره فتح عينه عشان يلاقي
امه جميلة الجميلة ماسكة راس زبره بشفايفها عماله بتشفطها زي الرضيع اللي بيشفط من البزازة
عماله تمص راس زبره وتشفط المذي من فتحتها وحسام جسمه سخن وكل ثانية بيهيج اكتر واحساسه
بيبقي احلى واحلى وخاصة لما امه خدت زبه كله في بقها دخلت زبه كله في بقهاومغمضه عينيها
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
ومستمتعة جدا بزبه السخن الطخين اللي واقف زي الحديد في بقها .... جننها احساسها بزبه الجامد
ده في بقها وبدات تمصه بدات تحرك راسها لقدام ولورا عشان زبه يدخل ويخرج في بقها عماله تمصه
جامد اوي بتدخلو وتخرجو في بقها بسرعة جدا طعمه حلو اوي وبيزغزغ بقها وبينيكه عماله تدخله
وتخرجه بسرعة اوي في بقها عماله بتمصه بجنون من شوقها ليه وراحت ماسكاه من بيوضه موقفاه
قدام بقها وراحت مخرجة لسانها وبتمشيه ع فتحة زبة عماله بتلحس عسله من فتحة زبه وتقفش راس
زبه بين شفايفها وتقفل عليها جامد اوي وتشدها وكانها نفسها تشدها تدخلها في زورها وحسام واقف
طاير من احساسه بالمتعة وراح ماسك راسها بيزقها ناحية زبه وزبه عمال بيدخل في بقها اكتر ويزقها من راسها اكتر وزبه يدخل جوا اوي في بقها وهي عماله تتاوه وزبه في بقها من المتعة عمالة تلحن اجمل
الانات صوتها مش طالع منه غير همهمه .. اممممممممم اممممممممممم امممممممممممممم
وزبه وصل لحد حنجرتها وهي بتتاوه وبتهمهم امممممممم وحسام زبه ولع راح مخرجه من بقها وجميلة
انتهزت فرصة انها فلتت منه راحت قايمة واقفة ورفعت رجلها ع التسريحة وسندت بزازها ع صدره وباصه
في عيونه الهيجانين ومدت ايديها مسكت زبه لزقت راسه في كسها وعماله بتحكها جامد اوي في كسها
عماله بتحك راس زبه في شفايف كسها الغرقانين بتدعكه فيهم جامد اوي وتمشي راس زبه الحمرا
من كتر مادعكتها مص بين شفراتها وتمشيها ع فتحة كسها وحسام راح مادد ايديه ماسكها من فلقات
طيازها عمال بيعصرهم بين كفوفه ويشدها عليه اوي راحت راس زبه غارزة في كسها وطلعت منها ااااه
ممحونة وحست بكان نار مشيت في عروقها ومن كتر الهيجان والمحن جسمها نطر لفوق ورمت نفسها
علي حسام راح زبره غارز في كسها جوا وغصب عنها من محنها قالت ايييييييييييييي واتنهدت تنهيدة
طويلة متقطعة وححسام من هيجانه قفل اوي ع فلقات طيازها المربربين وفعصهم جامد اوي اوي اوي
وراح زاقق زبه لقدام من نشوته فدخل كله كله في كسها حرقها ومتعها اوي ماقدرتش غير انها تقول اي
اي اي ااااااااااااااااااه حلو اوووووووووي دخله جوا اوي جوا كمان وخليه ينيكني جامد اوي زبك الجامد ده
ولا اقولك انا هنيكه جامد اوي ياولاه هخليه يفشخني جامد اوي وبدا تحرك نصها التحتاني لورا وزبر
حسام يخرج من كسها واحدة واحدة وهي نازلة اهات ااااااااااه ااااه يخربيت زبك هيجنني وراحت محركة
نفسها تاني لقدام وكسها بلع زبر حسام اللي واقف بيطلع اهات رجولية خشنة بصوت واطي من متعته
بكس امه وراح رافع كف ايده ونازل بيه ع فلقتها جامد زلزلها وراح بالكف التاني نازل ع الفلقة التانية
ضربها اجمد زلزل جسمها كله ببزازها وطيازها وقفش فلقاتها جامد اوي بيعصرهم وهو بيرفعهم لفوق
وهي هايجة ع الاخر عماله تهجم ع زبه عماله بتحرك نصها التحتاني قدام وورا بسرعة اوي وزبه عمال
يخرج ويدخل في كسها جامد اوي وبسرعة جامدة اوي عماله تنيك نفسها بزبه جامد اوي عماله تدخله
وتخرجه في كسها جامد اوي وصوتي بيغني اهات كسها اااااااااااه اااااااااااااي اه ياكسي اه ياكسي
زبك حلو اوي ياواد ياحسام بحبه ينيكني جامد اوي كده وحسام رد عليها من وسط اهاته انتي اللي
جامدة اوي يا ماما كل حاجة فيكي تجنن بزازك وطيازك الملبن وكسك الهايج واشتياقك لزبي ونفخ من
شهوته ومتعته ردت عليه باهاتها ومحنها اي ياحبيبي انا تحت امرك ياقلبي وتحت امر زبك الحلو ده
بس خليه ينيكني اوي مش قادرة وخلاها بتتكلم مش واخدة بالها وراح راشق صباعه في خرم طيزها
دخله جامد اوي جوا اوي وهي لا لا لا مش قادرة اي اي وعمالة بتتلوا وهو عمال بيزقه اكتر وبيدخله اكتر
دخل صباعه كله في خرم طيزها وجميلة تقوله ااااااااااااي بيحرق اوووووووي وساب صباعه جوا اوي في قلب طيزها من جوا وزبه في كسها بينيكها وراح شايلها ووقف بيها وهو رافعها ع زبه اللي في كسها وصباعه اللي خارق طيزها وعمال بينيكها وهي في حضنه عمال يطلعها وينزلها ع زبه وصباعه خارق
خرم طيزها وهي عماله اهاااااات ااااااااااه لا ياحساام مش قادرة مش قادرة اي اي طيب خرج صباعك من طيزي بيحرقني اوي رد حسام قالها اسكتي ياماما الحرقان هيروح دلوقتي امسكي بس بزازك
ورضيعهملي زي زمان قالتله ححاضر ياحبيبي حاضر وهي عماله بتتاوه وممحونة مسكت بزازها حطتهم علي بقي دخلت حلماتها بين شفايفي راح ماسكهم حسام وقفل عليهم اوي وعمال بيمصهم جامد
اويعضعضهم بشفايفه ويشدهم يمطهم زي الاستريتش ويشدهم جامد اوي وهي في عالم تاني المتعه
اااااااااااه يا حساااااااااااااام نكننننننني اوووووي نيك كسي اوي وبعبص طيازي اوووووووي مش قادراااااا بتتكلم وصوتها بيقطع طالعة نازلة ع زب حسام وحسام عمال بيبعبص خرم طيزها جامد اوي وراح مدخل
صباعين في طيزها وعمال يدخلهم ويخرجهم جامد اوي وعمال بيطلعها وينزلها ع زبه اللي بيفشخ كسها
وهي مش قادرة مولعة نار عماله تقوله ياحسام نيكني جامد بقي قالها حاضر يا ماما وحسام راح مخرج
صوابعه من طيزها وراح ساحب زبه من كسها وراح حاطه ع باب فتحة طيزها هي حست بيه خافت
لاياحسام لا لا هنا لا بيوجع اوي هنا لا وحسام سابها تنزل بتقلها ع زبه ااااااااااااااااااااااااي لا يا
حساااااااااام ااااااااااااااه اي اي اي بيوجااااااااااااااع وزب حسام عمال بيدخل في طيزها واحده واحده
حاولت تمسك في رقبته وتقوم من ع زبه بس كان دخل نص زبه في طيزها راح حسام ماسكها من فلقات طيازها ومنزلها ع زبه لحد مادخل كله في طيزها وهي مش قادرة مسكته حضنته اوي اهاتها
خارجه منها ااااااااااااااااه اااااااااااااااي اي ياحسام بيوجع وحسام اول ما زبه دخل كله في طيزها حضنها
هو التاني اوي وسابه في طيزها عشان تتعود عليه وعمال بيبوس في رقبتها واكتافها ويدعكلها ضهرها
وهي حاضناه جامد اوي وبتتاوه بصوت واطي وبدات تدوب من ايده خدها وهي في حضنه وقعد ع الكرسي
وقالها يالا ياماما اطلعي وانزلي عليه قالتله حاضر حبيبي حاضر وجمعت اعصابها بالعافيه وبدات تقوم من
علي زبه وشغاله اهات خفيفه عماله بتطلع وتنزل ع زبه براحه اوي وبدات تحس باحساس حلو اوي
عماله طالعه نازله علي زبه اللي بيخرق طيازها وبيجننها ويمتعها وراح حسام ماسكها من رقبتها مقربها
منه وعمال بيبوسها وياكل شفايفها وهاجت اوي وطيزها بتاكلها عماله بتسرع عشان تشبع طيزها
عماله طالعه نازله بسرعه بسرعه وحسام عمال ياكل ويعضعض شفايفها وراح قافشها من ***** بزازها
برجاء ترك ردودكم وتعليقاتكم
اللي بيتمرجحو رايحين جايين عمال بيقرصهم ويدعكهم وهي بتهيج اكتر وعماله طالعه نازله بسرعه اوي
واهاتها عماله بتعلى وتزيد اي اي اي اااااااااااي ايه ده حلو اوووووووووووي زبك حلو اوي ياحبيبي خليه
يمتعني اوي وينيكني جامد اوي ياحبيبي انا ماما ماتبخلش عليا .... يالا ياحسام نيك جامد اوي نيكني
ياحبيبي جامد اوي اااااااااااه اه اه اه اممممممممم نيكني اوووووووووي وطالعه نازله زي المكوك ع زب
حسام اللي جسمه كله ولع راح قايم شايلها وقعدها هي الكرسي ومسك رجليها الاتنين حطهم علي
اكتافه كل رجل علي كتف ورشق زبه في خرم طيزها صوتت من المتعة ونزل فيها نيك بسرعة اوي عمال
بينيكها زي الصاروخ وماسك بزازها الاتنين بايديه الاتنين عمال يفعصهم ويعصرهم وصوته واهاته بداو يعلو
اوي وامه جميلة تحتيه نازلة اهات ومتعة ووشها احمر من كتر النيك وصوتها مابيقولش غير اي اي اي اااااااااااه اه ياطيزي اااااااه ايوه ايوه نكني اوووووي ومتعني اوي وحسام مش راحمها عمال بينيكها اوي
وبيعشر طيازها ويفعص بزازها واهاته بتعلي وجسمه بينزل ميه من العرق وراحت جميله امه من محنها راحت شداه من رقبته وقربته منها وعماله بتعضه في حلماته وتخربش في ضهره من المتعة جننته وهييجته اوي خلته نااااااااااار وصوته بقي عالي اوي وبينيكها زي الطلقه في كسها وهي بتصوت من المتعة وراح زبه زي المدفع ضارب عشراته في طيزها وهما الاتنين بيجعرو من المتعة والاهات وعرقهم
وريحتهم مغرقين الدنيا ونطر حسام عشراته في طيزها زي المدفع وعمل فيضان في طيزها وهما الاتنين
في نفس واحد ...... بحباااااااااااااك اووووووووووووووي